1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Condemned 2: Bloodshot

Discussie in 'Games' gestart door Raven Shield, 6 jun 2007.

  1. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Door dat filmpje te kijken, voel ik weer helemaal die spanning van het 1e deel, vooral als je die rolstoel daar zo ziet rijden, dan denk je echt van.. WOOW wat gaat er nu komen!!!

    Wordt echt een te vet spel dit :)
     
  2. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    shieeet !!!
    nog lang wachten dus
     
  3. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de startpost effe geedit.Iedereen bedankt voor de screens en filmpjes!Ik ga zometeen het filmpje eens bekijken.Kan niet wachten op deze game.

    Edit:net filmpje gezien en wow.Ben er nu zekr van dat de oude sfeer uit de game erin zit(y).
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2007
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke trailer. Ietwat kort. Ziet er goed en eng uit, maar die rolstoel daar zat niemand in ofzo? Gaan ze nu meer de 'geesten'-kant op?
     
  5. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    vette trailer,.
    kan niet w88 op het nieuwe deel:)
     
  6. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe screens geadd in startpost:).Vind screens alleen soms beetje low ress.Hoop dat graphics in uiteindelijke game beter uit ziet.Maar daar ga ik van uit.Wat wel vaag is dat er op een van die screens zo gast staat met een varkenskop.Moest daar wel om lachen.
     
  7. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zo die trailer bekijkt lijkt het er op dat je nou ook koppen er af kan rukken of slaan.

    Hehehe nice!
     
  8. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Nice:9
     
  9. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens die site waar ik die plaatjes vandaan heb zijn deze screens van de PS3.
    Maar ik denk niet dat er een verschil tussen zit bij de PS3 en de X-360 versie.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    En nog heel oud nieuws voor mensen die het nog niet hebben gelezen.
    Condemned 2: Bloodshot minder grof door problemen met Manhunt 2.

    Bron: http://www.gamer.nl/doc/40772

    Het is belachelijk dat BBFC en ESRB gewoon films en games kan verbieden de mensen mogen toch zeker zelf bepalen wat ze willen kijken of spelen. Van mij part plakken ze een 21+ leeftijdsticker op dan is iedereen te vrede maar ze zitten nou gewoon een schijnheilig vader en moedertje te spellen daar.

    Ik weet niet welke landen allemaal Manhunt 2 verbieden maar je word bedank. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2007
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Over manhunt gesproken.
    De game is totaal verneukt,de executies worden nu zo geblurd en gefilterd dat je nog amper kan zien wat er gebeurt bij een executions.
    laat dat nou net het leukste aspect zijn van MH2.
    Kijk maar wat video reviews op IGn of gametrailers.com en je ziet wat ik bedoel.

    Jack thompson je word bedankt!
     
  11. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, Jack Thompson die is echt erg. Hij probeert volgens mij alle geweldadige spellen te verbieden.

    Sommige mensen denken echt dat geweld door films en spellen komen maar vroeger toe de mens nog niet eens een televisie hadden maakten ze elkaar al af door het geloof (nog steeds eigelijk)
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  12. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 22 nov 2007
  13. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Condemned 2: Bloodshot website is geupdate met een officiƫle Condemned 2: Bloodshot forum en drie nieuwe screenshots.
    Ik kan helaas die screens niet van de website halen om ze hier te posten.

    http://condemned2.sega-europe.com/en/index.html

    Oh, en denk er om kinders alleen voor 18+ We willen natuurlijk niet dat ze internet ook gaan verbieden he ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2007
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Condemned 2: Bloodshot uitgesteld naar maart 2008 (PS3, X360)
    Nieuws | 29 december 2007 - Sega heeft aangegeven dat Condemned 2: Bloodshot uitgesteld is naar maart 2008. Oorspronkelijk zou het spel uitkomen in februari. Een reden voor het uitstel is niet gegeven, ook is er nog geen specifieke releasedatum beschikbaar.

    he jammer, zit echt te w88 op deze game:p
    gelukkig is het maar een maandje:9
     
  15. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    wel jammer, deze game komt meer tot zijn recht in de wintermaanden.

    We w88 af! Kijk erg uit naar deze game!

    Zeker toen ik las dat je in dit deel je tegenstanders op een nog brutere wijze om zeep kan helpen....
     
  16. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Best vroeg dan toch.Is al over 3 maanden.
     
  17. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    WOW Ik zat gister het prewieuw vab IGN te lezen! Dit wordt echt werdelds!

    Ze hadden t over een Hobo Fight Club. Je wordt dan in een soort van arena gedumpt waar je moet vechten totdat je er bij neervalt! Alle wapens die je in de carreer mode vind en heb gebruikt liggen dan in die arena voor het grijpen!.

    De finishing moves die je ditmaal kan maken zijn afhankelijk in welke situatie je bevind.
    Al ben je in de buurt van een toilet kan je je vijand verzwakken, meeslepen naar een toilet en hem daar vervolgens laten verzuipen door zen kop in de pot te douwen :p.
    Stenen, wapens, gasleidingen, kan je gooien. of met een steen iemand zijn harses inslaan VET.
    MAAR de vijand kan dit ook! Dus wees niet verrast als jij een steen in je mikkie gedouwt krijgt :D

    http://xbox360.ign.com/articles/802/802430p1.html

    COOL
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  18. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Oe ben erg benieuwd, vond deel 1 super. Was geloof ik het eerste Xbox 360 spel wat ik deed. :)
    Er komen helaas wat weinig van dit soort ''thriller'' spellen uit. Een vervolg op The Suffering/Ties That Bind zou ook leuk zijn.
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    maart word DE maand :thumbs:


    DMC in februari, Condemned in maart
    hoe perfect :thumbs::thumbs:
     
  20. sanderr

    sanderr Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet normaal ik word gek geloof ik. Zoveel uber mooie spellen die er al zijn en nog komen. Het mooist deel waarbij ik echt bijna van mijn stoel viel van verbazing was het vechten in het donker met het brandende stuk hout in je handen. Dat was zo uber uber grapics mooi!!!!!!!!
     

Deel Deze Pagina