Dat is dan wel weer jammer. Het spel heeft me de stuipen op het lijf gejaagd en ik moet zeggen voor mijn doen knap dat ik het gespeeld heb. Nu maar even kijken of ik hem nog kan ruilen.
Tuurlijk, bakkes... Gister was het vrouwtje anders ook naar bed toen jij nog in las vegas aan het gummen was...
Ik wil hem misschien ook gaan kopen vrijdag..maar heb efe een vraag is het niet een spel waar je na 3 levels ofzo helemaal vast komt te zitten en echt niet meer weet wat je moet doen of valt het wel mee?
Je weet altijd wel wat je moet doen (tenminste ik dan). Loop niet zo vaak vast en als je dat doet zie je snel genoeg van hé hier ben ik al geweest en blijkt er uiteindelijk nog 1 gang over, dus je komt er altijd wel uit .
Ook nog nergens vast gezeten. zit nu in dat warenhuis met die poppen. vond het eerst niet eens zo scarry maar dat begint nu wel te komen hehe geweldig spel
Ik heb zelf nu nog alleen maar PGR3, PES 5 en alle demo`s die je kan downloaden. Maar ik wou toch nog wel graag een ander spel hebben, maar ik wist niet echt wat. Zat te twijfelen tussen PDZ en CoD2. Totdat ik ene King Jelzie in mn vriendenlijst Condemned zag spelen, ik ff kijken bij de archievements... Hmmz, ziet er wel leuk uit. Dus die trailer downloaden en vondt dat wel gaaf Nu dus ff op het forum gekeken naar jullie ervaringen en nu weet ik het zeker! Condemned ga ik morgen halen Ben echt geen horror fan of iets dergelijks, maar omdat hier ook een aantal mensen zoals ik zijn ( Race en Sport fans ) denk ik dat dit spel echt iets voor mij is! Online kan dit spel niet he? Alleen single player toch?
Ja, alleen sp. Ik ben trouwens ook niet van het horror-gedeelte (zoals ik al eerder zei) maar blijf het een vet spel vinden. Net eigelijk voor het eerst echt geschrokken in deze game, maar wel bijna een hartverzakking
Het spel is gewoon angstaanjagend goed Ik heb hem nu compleet uitgespeeld en meteen weer door verkocht, maar het was zeker de moeite waard. Enne, maak een goede keuze aan het einde van het spel he
Shit... daarstraks in dat warenhuis met die poppen. Op een gegeven moment waar die poppen elke keer van plaats veranderen. Focking scary dat stukje
Hoeveel uur hebben jullie ongeveer over dit spel gedaan? En als je hem hebt uitgespeeld kan je verder niets meer doen?
zit nu in zon huis waar die serial killer is. ben ik nu bijna al bij het einde? vind het er wel creepy
Hoe kan je al die secret archievements unlocken dn? En is het moeilijk om al die birds te vinden? Heb het spel vandaag ook gekocht en vindt het zeker gaaf