Nou, je ziet bijv. dingen vallen maar je ziet niemand dus dan heb je al een angstig moment want je weet dat ze erzijn. Soms doe je een kluisje open en valt daar opeens een lijk uit. En tja, iemand anders moet het maar uitleggen, want hier bij kan ik dat niet echt goed .
Morgen komt er op De site in mijn sig een review van Condemned online. Dus als je wilt weten hoe het ongeveer is, lezen zou ik zeggen
Ben nu bij chaptar 10... tering wat een eng level!! Helaas ook het laatste.. maar ik heb nog niet eens de helft van de archievement points binnen, terwijl ik bijna in alle levels wel donders goed heb lopen zoeken en zo! Wat zijn die 4 First Propaganda Reports dan? Hoe kan je die krijgen? Of moet je die vinden?
Damn, is dat echt de laatste :{. Ik heb nu 6 uur gespeeld en ben daar... En heb ook pas 18 van de 50 achievements.
Ik twijfel of ik dit spel moet halen. Het lijkt me heel tof, maar gaat het niet vervelen? En is hij niet erg kort? Twijfel tussen Condemned en PGR3.
mischien aan de korte kant, maar als je echt alles wilt unlocken ben je toch 20 uur bezig schat ik ben nu terug begonnen, proberen alle birds, metal plates & secrets te vinden
Als je in dat laatste level, in dat huis bent met al die lui die op je in hakken, komt er op het laatst zo`n vecht kereltje, met van die stekels op zn huid/pak. Hoe moet je deze verslaan?
Spoiler Je moet deze paar keer slaan, dan valt hij op zijn knieën en dan moet je op a drukken. Dat 3 x doen en pats, uitgespeeld
Straks eerst even pg3 ruilen. Wat een klote spel is dat. En dan gelijk maar condemed nemen. Lijkt me een geweldig spel.
Ik wil ook wel in een spoiler zetten, maar weet niet hoe dat moet Heb het spel nu ook uitgespeeld. Nu ga ik nog x spelen om alles te verzamelen, en met melee wapens uit te spelen! Wat zijn die 4 First Propaganda Reports dan? Hoe kan je die krijgen? Of moet je die vinden?
over die propaganda reports kijk spoiler Spoiler Propaganda Report 1: Find 9 metal pieces Propaganda Report 2: Find 20 metal pieces Propaganda Report 3: Find 29 metal pieces Propaganda Report 4: Find 30 metal pieces Internal Affairs Report: Find 20 metal pieces DUO Report: Find 29 metal pieces
Ik heb gisteren mun 360 gekregen en ik heb Condemned nu het meest gespeeld (ik heb ook nog PGR 3 en PD 0 gekocht). Ik vind de sfeer echt heel cool en ik heb me soms kapot geschrokken. Ik ben nou pas in lv 3, maar tot nu toe vind ik dit spel het beste spel van de 360.