1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Condemned:criminal origins

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tecmo, 10 jul 2005.

  1. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    pgr omgeruild voor condemed.
    Man wat een geweldig spel is dit.
    Die graphics, en ik heb het alleen nog maar gespeeld op mijn gewone tv.
    Maar de sfeer in dit spel is ongekend.
     
  2. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt geloof ik helemaal niks van.
    Ik heb nu ongeveer 25 metal pieces gevonden en ik heb net de 2nd Propaganda Report gekregen en bij 20 metal pieces zou je ook Internal Affairs Report moeten krijgen maar die heb ik ook nog niet.
    Ik speel gewoon door en op het einde van het spel kijk ik wel of ik ze alsnog krijg.
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Daarstraks even de game gespeeld, halulua!!! Juist een film waar je in zit, en wat een duistere sfeer, wat een geflipte actie,... geweldig gewoon! Zondag kan ik wel pas verder gamen, want dan krijg ik de game:).
     
  4. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    @Kelovitz

    ik heb op meerdere sites gezocht en overal vindt ge hetzelfde terug
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja 900, hoef alleen die Online Proffesional nog :). Maar die kun je niet halen ofso 8).

    Ontopic :)...
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Jij zei dat je hem pas zou spelen nadat je hem had gekregen voor kerst dus heb je hem uit het papier gehaald netzoals je dat deed bij PDZ?:cool: Of heb ik het fout?:eek:
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, ik ben perfect dark gaan inruilen he, en heb even condemded getest(ik mocht van mijn moeder:D), toen moest ik de game direct inpakken,als ik wou had ik een andere disc in het hoesje gestoken:D,maar ik ben maar braaf gebleven(dus kan ik pas zondag spelen),het is tenslotte kerstmis he:);).
     
  8. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje oud, maar:
    Hoeveel GP kreeg je ervoor en wat gebeurde erna?
     
  9. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nou in lv 10 en kheb veel moeite met dat stuk van die 5 vijanden die je afkomen en daarna die ninja of soo. Drm ben ik nou bezig met meer birds en metal pieces te verzamelen, alleen dat is bes wel lastig. Ik kan nergens alle metal pieces vinden...
     
  10. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat elke walkthrough voor het vinden van Metal Pieces/Birds/TV's op elke site door dezelfde gast is gemaakt.

    (Let a.u.b. nog een beetje op spoilers)

    Opmerking Chapter 9:
    Het lijkt wel alsof ze blijven spawnen die addicts. Ik heb een heel rondje gelopen in die basement en zag niemand en even later komen er weer twee.
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2005
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Vraagje

    Ik heb een vraagje aan degene die condemned spelen op een HD tv. Is het normaal dat de game zo donker is? Het is graphisch heel mooi, echt gore, bloed,...alles is mooi in beeld gebracht,maar ik zag net op de tv onder(een gewone) condemded(een gameprogramma) en daar was het spel een heel stuk minder donker(maar wel graphisch niet zo mooi, omdat het een gewone tv is). Maar ik vroeg me gewoon af of de game bij jullie ook zo donker is...(Maarja, eigelijk geen minpunt ofzo he, this de bomb,maar ik ben gewoon nieuwsgierig).
     
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @boss
    het is grafisch he en niet graphisch ;)

    en op jou vraag kan ik helaas geen antwoord geven :)
     
  13. shinobi

    shinobi ninja master flex

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat het heel raar klink maar elke tv heeft een brightness en contrast instellingen.

    ps,

    Condemmend is een donker spel er zit trouwens ook een brightness afstel funtie in de spel zelf.
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, tuurlijk,dat weet ik wel,maar ik ga niet met die contrast en shit kloten,van die afstel...in het spel wist ik niet, eens zien straks. Thanx
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb net condemned uitgespeeld _O_ Wat een game!!! Behoort tot de top! Mischien wel de beste game die ik ooit heb gespeeld. Alleen jammer dat hij wat aan de korte kant is. Het verhaal daarentegen maakt alles goed.

    @boss, ik heb gemertk dat bij sommige HD-tv's de games er nogal wat aan de donkere kant zijn, kan liggen aan het soort tv. Maar ook aan de instellingen een officieel antwoord heb ik niet voor je.
     
  16. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook, vergeet alle reviews, dit is echt een geweldig spel, miss wel de beste van de lauch _O_
     
  17. Koert

    Koert Kubus-Biets

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer gespeeld na een korte vakantie. Zo, wat was ik bang bij dat stukje met al die etalagepoppen die steeds om je heen kwamen. Ik schrok me echt helemaal de pleuris :eek:
     
  18. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie soms ook dat de drive iets minder hard draait en dat je dan weet dat er dan iets gaat gebeuren.
    Het is maar een 1sec dat je het merkt, en daarna gaat die gelukkig door.
    Dit is het enige spel waar ik dit heb
     
  19. aphex

    aphex Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat heb ik ook maar nog geen vastloper gehad gelukkig. Deze game is voor my echt n beetje sleeper-hit. Zo bruut.
     
  20. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook uitgespeeld maar ik vind dat het spel te ver naar het onrealistische neigt, vooral op het laatst. Het is wel een leuk einde, maar toch niet helemaal. Ik heb het gevoel gehad dat het einde een beetje slordig is afgerond. Er komen veel vragen bij de speler op die uiteindelijk niet goed genoeg worden uitgelegd. Ik weet niet precies hoe ik het moet zeggen. Dat neemt zeker niet weg dat dit echt een goede game is. Ik heb nog nooit een spel bewust een tijdje naast me neergelegd omdat het me een beetje te veel werd van die spanning. Naast een 360 wilde ik dit spel zeker hebben en het is mijn favoriete game op de 360 geworden zoals ik had verwacht.

    Ik heb wel een klein probleem met de achievements. Ik geloof namelijk dat er iets in het spel niet klopt. Voor iedereen die echt niks wil weten over wat je met Birds en Metal Pieces kan, de spoiler.
    Ik heb het spel helemaal uitgespeeld en ik heb alle Silver Bird Awards wat dus zou betekenen dat ik dan ook de Gold Bird Award zou moeten krijgen, maar die krijg ik niet. Daarnaast heb ik in elke level alle Metal Pieces verzameld. Ik ben niet verder gekomen dan de Second Propaganda Report en ik zou ze eigenlijk allemaal moeten hebben. En geloof me, ik heb bij elk level afgestreept wat ik wel en niet heb en ik weet het 99% zeker dat ik echt alles heb. Daarnaast staat in het spel ook dat ik alle Birds heb bij achievements. Beetje raar zooitje. Wat misschien een oorzaak zou kunnen zijn van het niet goed updaten van achievements is omdat ik bijna alles door elkaar heb gehaald. Ik ga het spel gewoon helemaal overnieuw spelen, wat ik sowieso niet erg vind, en dan maar hopen dat ik de zuurverdiende achievements krijg waar ik zo lang naar verlangd heb... 8)
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2005

Deel Deze Pagina