1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Condemned:criminal origins

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tecmo, 10 jul 2005.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Maja gij:D Als deze game je al de stuipen op het lijf jaagt, wat moet dat dan niet zijn met resident evil 5!!??:D:D

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Tja het is weer eens wat anders als Halo 2 :D

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oke die screen ziet er echt vet uit!:D

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Check this out!!:
    Maar de coolste screen blijft die nog altijd van exess denied, echt vet die screen :D

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    I'll Zap your head of! Psssqytt!<-- elektrisch geluid :+

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Maarja, zou het bloed en de wondes en noem maar op goed zichtbaar zijn op het lichaam...? Want ik vind wel dat dat moet, allé, da zou toch cooler zijn:D. Als je die in zijn gezicht zapt, dat die zijn gezicht zo halfweggebrand is...

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gatverdamme:D
    Of dat je een steen tegen zijn hoofd aan pleurt(Als dat kan) dat je allemaal schrammen en blauwe blekken ziet.

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    :D Ja, zo van die dingen moeten er in de next gen games gaan komen, hopelijk al in deze,maar ik betwijfel het... Of als je een container(door een druk op de knop ofzo) naar beneden laat vallen en daar staat iemand... en die container gaat met de zijkant(punt) naar beneden, dan moet je echt kunnen zien dat die zijn heel lijf tegen de grond gedrukt wordt, vervolgens de grond een beetje barst, dat personage gewoon verpletterd wordt in de opening in de grond(dat pas aangemaakt is) en tussen de container in....:D zo van die dingen zijn vet, alles moet interactief zijn, zichtbaar veranderbaar zijn,...

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Of je stopt een mes in zijn buik en schreeuwend en tierend haalt ie een mes vol bloed eruit en er komt een plas bloed uit zijn buik en schreeuwend van woede probeert ie op je los te hakken:D

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat zou serieus ziek zijn!!!:D, zou wel heel sjiek zijn om te zien. Hopelijk stoppen ze zo van die dingen in de game, en werken ze alles goed uit...

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Kleine Condemned packshot vrijgegeven

Hoewel het geen launch game wordt heeft uitgever Sega Europe het toch geen probleem gevonden om de packshot alvast naar buiten te brengen.

Als je een eigen game beschrijft als The future of Fear dan ben je óf met een hele goede game bezig waar je veel vertrouwen hebt, óf je legt de lat zo hoog dat je het niet waar kan maken.
    Welke het van de twee zal worden zullen we in de winter van dit jaar achter gaan komen, dan moet de game namelijk uit gaan komen. Hiermee zal het dus geen launchgame worden, maar dat was voor Sega Europe geen probleem; de packshot doen ze ons toch alvast cadeau.
    tada:

Laatst bewerkt: 25 aug 2005
  12. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat is een/de packshot?
    want ik kan het niet zien en ik weet niet wat het in hemelsnaam zijn mag?

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Oke, ik heb het aangepast,kan je het nu zien?,dan weet je wel wat het is...:)

14. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    mooi xboxlive logo-tje :)

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, nu kom ik hier terug kijken en staat er een kruisje, voor degene die ook een kruisje hebben, klik gewoon rechtmuisknop op het kruisje, eigenschappen, kopieer die site van dat prentje, en ga naar die site...

16. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Een paar punten.
    - De aller eerste screen (zie 1e post) is een screen die je in het spel ziet als je zelf geraakt wordt. Zeer indrukwekkend dus.
    - Dit spel wordt enger dan eng, geluiden komen overal vandaan en je ziet ergens in de verte een lijk kruipen onder een lantarenpaal, of is het een zombie....
    - Maar wees gerust, je kan alles gebruiken als wapen. En ook alles gebruikken om kapot te schieten en op je tegenstander te laten vallen.

Laatst bewerkt: 26 aug 2005
  17. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Juist trailer gezien, is wel cool, donker en creepy vol actie... Maar ik vind toch dat de next gen games betere graphics moeten hebben,allé het heeft enorme graphics, maar als je dan doom 3 nu al ziet, dan moet het verschil toch groter zijn vind ik. En ik vind dat er meer aan de hand moet zijn(met de omgeving,...maarja, ik heb nog niet zoveel van de game gezien...)

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    De nieuwe site is nu online _O_

Ik hou na Project Zero wat horror spellen in de gaten [ookal is dit heel wat anders]. Ik hoop dat de game net zo goed wordt als de site. :9 Hij is echt cool. Op de site staat niet alleen wat info, maar ook foto's. Als je hierop klikt komt er een soort point & click verhaaltje over een seriemoordenaar. De bedoeling is dat ze in de loop der tijd meer foto's "unlocken" en zo het verhaal te weten komt. :)

Laatst bewerkt: 27 sep 2005
  20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2

Deel Deze Pagina