1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Condemned:criminal origins

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tecmo, 10 jul 2005.

  1. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjezus...nu ik hem uit heb wil ik meer-meer-meer :)
    Ik knap plotseling helemaal af op PGR en COD.

    Ik wil junks aframmelen met een 2x4 :) Afknallen met een Sawn off... Ze afmaken met een brute move. Damn...als Den Haag dit leest hebben ze weer een reden om deze game te verbieden.

    Maar Man ...Mjam...dit smaakt naar zoveel meer....Tis een soort oergevoel denk ik.

    Overleef in ee stad vol mafketels die je kapot willen maken.
    Ik voel me een soort Bruce Willis en praat ook constant hardop in het spel valt me op( wellicht om mezelf moet in te spreken ) ....zo van....'Bring it on mof**ker!' ' Don't f**k with me!' 'Die you f**k!'

    Hebben jullie dat ook?
    Wel lollig....ben in het dagelijks leven een brave huisvader, maar in dat spel komt mijn oerinstinct los...Of heb ik nu therapie nodig :)

    Geweldige game.
    Ik hoop dat er een vervolg komt en vind het nu pas echt jammer dat ik geen vette PC heb die F.E.A.R. kan draaien :mad:

    Long Live Monolith :)
     
  2. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem net uitgespeeld....pfff wat een spel zeg!! sinds tijden niet zoveel plezier gehad met een game. Het verhaal is echt uber, leuke plots, fokking veel schikeffecten...keb nog steeds hartkloppingen en wat grijze haren derbij...
     
  3. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is idd de beste game die ik tot nu toe op de 360 gespeeld heb, alleen hij doet zijn truukje maar 1 a 2 keer. Ik heb hem ongeveer 2x uitgespeeld maar dan is de lol er wel af. Maar deze game moet je gewoon 1x gespeeld hebben, want het verhaal en sfeer, geen woorden voor ;)
     
  4. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb na al die berichten hier ook maar Condemned gekocht.
    Zal dadelijk ff checken..ben erg benieuwd!
     
  5. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou betwijfel ik of je dan ook alles eruit hebt gehaald wat erin zit, want je moet toch erg veel moeite doen om alle achievements te halen. Daardoor heb ik het spel toch wel vaker dan 2x gespeeld.
     
  6. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb 46 van de 50 achievements, dus ik heb mijn best gedaan ;). Ik heb ook alle birds in elke level maar kreeg niet de golden bird award ervoor :mad:
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik ga gelijk maar voor de Heel Condemned met Melee wapens achievement.
    Heb nu toch al ruim 3 levels zo gedaan. :cool:
     
  8. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is eigenlijk best wel makkelijk, want melee wapens zijn eigenlijk veel leuker en makkelijker te vinden. Ik had hem volgens mij al meteen toen ik het spel voor het eerst had uitgespeeld. De metal pieces vinden was misschien nog wel het moeilijkst.
     
  9. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt...die pokke dingen zie je amper. Vage grijze plaatjes...Mmmm...let er niet echt op. Had er soms geen een:+
    Mja...was ook zo gespannen als een veer en keek meer naar potentiele gasten die een dreun kon verkopen met een 2x4:9
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb het spel sinds gisteren!
    En jah, het is idd meesterlijk.
    Het spel is gewoon het spannends, wanneer er eigenlijk NIETS is, om bang voor te zijn.
    Gewoon dat je maar door een huis rond struint, waarbij je constant om het hoekje kijkt!
    Zit nu in het tweede level, dus de metro.
    Heb intussen 2 vogels gevonden met zo'n gasmeter. Maar die andere 5 in het eerste level heb ik nergens kunnen ontdekken.
    Liggen die gewoon ergens verstopt in levels? EN moet je ze gewoon kunnen vinden als je goed kijkt?

    Speel dus met Dolby Surround op mijn kamer, en dat is wel ZWAAR gaaf :).
    Het is ook wel handig, aangezien je hoort, waar vandaan die kerels soms komen!
     
  11. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je 4 vogels van de 6 met een klein beetje moeite wel kunt halen, je moet gewoon goed rondkijken en opletten op het kraaien of dat je dingen kunt verplaatsen. IN ieder level zitten wel wat vogels die moeilijker te vinden, maar je moet gewoon goed je omgeving verkennen.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oei, met dolby om 11 uur gaan spelen in het donker zonder lampen aan en dus alleen je TV is zeker erg griezelig. Ik speelde het laatst bij een vriend en schrok me kapot! Man wat is dit spel eng.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Als ik dit zo lees begint het me toch te kriebelen om deze game ook te doen. Als iemand die hem heeft uitgespeeld nog belang heeft bij PDZ LE ;-)
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Had ik dus ook toen ik hier het topic las :p.
    En jah, het klopt ook, dat hij zo lekker weg speeld.
    De spanning is gewoon heerlijk, en heb (ik) al heel lang niet meer gevoeld bij een game.
    Het toffe is gewoon de mannetjes die op eens te voorschijn komen, met daarbij het (simpele) maar leuke zoeken naar bewijzen met je tools.
     
  15. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem morgen/uiterlijk zaterdag.
    ben erg benieuwd, de demo heeft me overtuigd, toch maar besteld!
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zo, heb het spel eindelijk eens uitgespeeld.
    Echt een topgame. Het was echt een hele gave en bijzondere ervaring. Het laatste level was ook erg gaaf.
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ben ik nu de enige die dit spel eng vind?!
    Damn, ik schrik soms echt F*cking hard......:'-( :p

    Ik heb gewoon periode's dat ik een aantal Save's verder speel, en hem gewoon even afzet.....
    Zelfs met een maat van me, schrik je je nog altijd de neten.

    Het spel blijft echter HEERLIJK :), en prachtig hoe ze de spanning vast houden in het spel.
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat ik zo enorm goed vind aan dit spel is, dat er vrijwel in elk level gedurende het hele level een beklemmende, spannende sfeer hangt. Is echt heel erg goed gedaan.
     
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo gedownd. En ik moet zeggen dat hij heel dope is. Alleen is soms het combat gedoe wat lastig. Maar het steekt allemaal leuk in elkaar en er zitten spannende momenten in! Zitten er ook nog momenten in dat je samenwerkt met nog agenten of speel je constant alleen? En in wat voor soort omgevingen speel je nog?
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Je speelt het spel verder alleen. Er is verderop in het spel een level waar je wel een gedeelte samen met een ander speelt.
    Het spel speelt zich voornamelijk binnen af. Af en toe loop je een klein stukje buiten.

    Over de omgevingen:

    Het spel speelt zich onder andere af in een metrostation, in een school, kantoorgebouw, een landhuis, een warenhuis etc.
     

Deel Deze Pagina