1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Condemned:criminal origins

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tecmo, 10 jul 2005.

  1. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, bij de meeste zie je het ook wel aankomen, alleen in een kast had ik niet verwacht, meestal zitten daar medkits in ofzo:+. Meestal zie je de tegenstanders ook wel achter muurtjes staan, das wel jammer..
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    Is de demo anders dan de volledige versie met lopen enzo ? Vind nu beetje langzaam gaan en draaien loopt niet echt lekker
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Qua gameplay is de volledige versie gewoon hetzelfde!
    Althans, ik heb geen ander gevoel nu, dan dat ik met de DEMO heb.

    Maar je kan ook rennen enz. hé?
    Wat je overigens niet doet, in de volledig versie :p, veel te eng, om snel een hoekje om te sprinten!
     
  4. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan niet rennen, maar dat kan aan mij liggen.
    Ik vind de fimpjes soms wat donker, maar eng, nog niet.
    Zal wel komen, maar ik moet me er wel tot zetten, vind het tot nu toe veel het zelfde....
     
  5. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je rennen met 1 van de 2 pookjes, die je in moet houden. Maar eng is het inderdaad niet echt, want voordat je eenmaal weet dat het eng is, is de game al weer voorbij :9.
     
  6. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, met t linkerpookje
    Ben nu in level 7, level 5 was erg saai, ziet er nog steeds allemaal mooi uit, maar er gebeurt niets uitdagends, spel bijna weggelegd, maar door t tussenfilmpje toch ff verder. Chapter 6 erg cool, kort maar krachtig. Kort kan ook aan mij liggen, heb zelfs geen vogel gevonden:p
     
  7. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook moeite met het vinden van die vogels.Ik speel eerst het spel uit en ga dan opzoek naar al die vogels.Wel vind ik het spel tot nu toe wel leuker dan ik had gedacht.Gisteren had ik toch een paar schrik momenten.Ik keek naar beneden in het spel naar een trap,en ineens springt zo'n halve zombie op je,dat was evven schrikken.Ik hoop het spel vandaag uit te spelen.
     
  8. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net ook even een schrikmoment. Bij chapter 8 als je in dat kluisje die gymleraar hebt gevonden. Ik zat rustig een beetje met die camera te spelen, in en uit te zoomen, ineens schiet die leraar naar je toe. Ik schrok me echt de pleuris. Dat was wel het mooiste moment tot nu toe. Maar ik zit nu bij chapter 9, die is erg lastig. Heb pas 2 van de 4 riddles gevonden en ik kan de rest niet meer vinden. Weet iemand waar ze alle 4 staan ?
     
  9. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Volg de lijnen aan het begin vh level die over de muur lopen. Ze lopen alle 4 naar een clue, is ff zoeken maar niet bijster moeilijk
     
  10. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    @Tommie zet voortaan zulke dingen liever in een spoiler, omdat andere mensen hier misschien nog niet zo ver zijn en dat verraad de boel een beetje, mja.
    Check deze site voor de hele walkthrough van het spel, maar ik geloof dat hij hier uns eerder is gepost. http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/game/926309.html
     
  11. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal het onthouden :9
    Heb hem inmiddels al gehaald en uitgespeeld. Super wazig laatste level maar wel erg vet. Overall een super game !
     
  12. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Net chapter 8 gehaald, waar ik mn eerste echte schrik moment had. Mensen die em al hebben gehaald weten ongetwijfeld welke ik bedoel.
    Vind het spel niet zo, verhaal is niet helemaal duidelijk en de waanbeelden helpen ook niet echt mee.
     
  13. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verhaal is niet duidelijK? Luister je dan wel de gesprekken goed en de filmpjes? Lees je ook de teksten bij het loaden van een level? Dan snap ik niet hoe je het verhaal niet kunt volgen...
     
  14. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0

    Niemand reageert echt op deze post he? :{
     
  15. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niet dat het niet duidelijk is, ik zeg dat het niet helemaal duidelijk is.
    Spel inmiddels uitgespeeld, toch wel wat een terleurstelling, veel het zelfde endergelijke.
    Veel zoeken naar een bijl of een breekijzer of naar een trap.
    Niet heel veel angst momenten maar wel veel spanning
     
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan deze op Live, en zoja met hoe veel en wat.
     
  17. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, je kan niet op xbox live
     
  18. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook sinds gister het spel gekocht.....heb inmiddels de eerste 2 levels gedaan en moet zeggen dat ik enorm onder de indruk ben,geweldig spel:D
    1 ding snap ik nog niet.....wat zijn de ''metal pieces''die je moet vinden,ik heb er nog geen 1.....birds vind ik trouwens wel.
     
  19. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    metal piece is net zoiets, alleen nog moeilijker te vinden:p
    Ik heb er in 10 levels 3 gevonden, en er zijn er 30.
     
  20. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe ziet zoiets eruit dan?????
     

Deel Deze Pagina