dat volg ik ff niet. Als je het hebt uitgespeeld moet je nog een keer t laatste level spelen om een achievement te halen? ook vaag dan..
Sommige achievements worden niet geteld als je alleen load level doet. Het beste is om gewoon een new game te beginnen, dan ben je er zeker van dat je alle achievements kan halen.
Ja, dus hoef je niet zo moeilijk te doen, doe het gewoon makkelijk en speel het nog een keer, ik heb het spel nou al een aantal keer uitgespeeld .
ik heb alle 3 metal pieces gevonden in de eerste level maar hoor ik nu geen achievement te krijgen want heb 1ste level nu ge-complete en heb nog niks
Neen. Als je een aantal metal pieces hebt krijg je een propeganda (ofso), ik vind het ook vaag maarja...
schrikt van de tijd van de laatste post. Maandag krijg ik hem. Heb hem geruild met iemand. Ben echt benieuwd naar de sfeer en de schrikmomenten
Ik ben weer opnieuw begonnen nu, omdat ik nog 3 achievements moet. Ik moet nog een aantal metalen plaatjes en nog alle melee wapens gebruiken. Dus ik heb ff een lijstje gemaakt waarop ik ze nu afvink . Ik moet ook nog 1 level uitspelen met alleen maar gweren, maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen. Iemand hier misschien tips?
Je moet het level dat je nog niet hebt uitgespeeld met alleen maar geweren, uitspelen en alleen maar gebruik maken vuurwapens (schieten, geen melee). Kijk anders op www.gamefaqs.com Daar staat hoe je die achievements kan halen.
Voor die achievement hoef je juist toch maar 1 level uit te spelen met alleen maar vuurwapens? En mijn vraag is dan welke level is het makkelijkst?