Ik had dit toen met demo (toen ik nog geen X360) had. Nu heb ik het spel uitgespeeld, k'heb mij toch een paar keren verschoten, zelfs gestopt omdat het 'te' laat werd
heb nu de eerste 2 hoofdstukken van condemned gespeeld. Wanneer beginnen de echte schrikmomenten ? wel tof spel tot nu toe 1.5 uur gespeeld
Schrok vandaag wel een keer, liep door een ruimte en opeens zakte de vloer weg hehe. En gister was er een vriend hier gingen we ook ff spelen, opeens zo gast links in het beeld was ook schrikken. hij zat op een stoel met wielen hehe en ging even naar achter
Wacht maar. Vanaf chapter 4 word het gewoon bizar en eng. En wel in je eentje spelen he, met 2 man vind ik het spel stukken minder eng.
Gister de demo gespeeld, damn wat een game! Ik ging het spelen bij een vriend aangezien hij daar een andere modem had en we daar gewoon demo's konden downloaden. (Als hier de modem goed is kom ik ook online, dus ook gold,+ nu heb ik een nieuwe gamertag). Maar we begonnen zo en het voelt zo heerlijk om een gast volop neer te slaan met een stang! Damn! En sommige momenten waren echt eng, Zakte opeens het dak naar beneden. Pff, en we hadden het geluid hard staan (nog geen dolby) en alle gordijnen dicht etc.
Eerste level vond ik nog tegen vallen qua engheid. Ik vond het naarmate je verder kwam steeds leuker en enger werd . Level 8 (volgens mij) is mij als enigste bij gebleven, dolby lekker hard en dan door dat huis heen lopen .
Idd, daarna komen nog veel meer engere levelss.... Maar daarin is het spel zo goed. De spanning is ZO hoog, hoewel je nog niet eens zo vaak schrikt. Maar gewoon van te voren verwacht je het ergste...
Dat stukje in Chapter 5: Bart's Department Store. Plotseling staan al die mannequins achter je en om je heen. Toen schrok ik echt.
Ik had dat stukje toen al op de PC gezien . Tip dus voor de volgende keer, ga geen griezel game trailers bekijken Wel jammer want ik keek gewoon blij vooruit.
This wel een goed spel, soms enge stukken, maar ten opzichte van de resident evils(buiten 4, die was niet eng eigelijk) en silent hill games, is dit echt niets. Maar, dat moet ook niet, hier was het spanning en actie, niet bepaald, oooh shit, wat nu, help ...
jezus zit in level 9 van Condemned, in dat huis ben echt 4x bijna van me bed gevallen ( licht was uit, alleen tv aan) wat is dat spel eng. Schrik me echt helemaal rot
omg nu kan ik niet meer slapen schrok net weer helemaal dood in dat appel huis zit ik dat raadsel spoor te volgen komt er zo'n gast agter me aan hijgen
Kerel, Edit je posts de volgende keer ff Voordat voor dat zinnetjes. Maar het is idd echt lachen met een maat van je. Ik speelde het ook altijd met een maat van me. Helemaal donker op mijn kamer, Dolby setje snoei hard aan en spelen. Damn, je schrikt je af en toe de pleuris. Lovely
Zat ik zo die demo te spelen, zit een vriend van me opeens achter me en laat me schrikken want hij pakte me zo vast en naja jullie begrijpen het wel. Ik schrok me rot! Want ik zat net een nieuw donker kamertje in te gaan en ik zat op het puntje van me stoel!
Welk level is dat eigenlijk in de demo ? Ik heb hem nooit gedownload, omdat ik de game al bij de launch had