1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Condemned:criminal origins

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tecmo, 10 jul 2005.

  1. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, leuk spel hé. Toen ik mijn eerste slachtoffertje tegen het lijf liep schrok ik me het apezuur. :D
     
  2. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dit toen met demo (toen ik nog geen X360) had.
    Nu heb ik het spel uitgespeeld, k'heb mij toch een paar keren verschoten, zelfs gestopt omdat het 'te' laat werd :+
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    heb nu de eerste 2 hoofdstukken van condemned gespeeld. Wanneer beginnen de echte schrikmomenten ? wel tof spel tot nu toe 1.5 uur gespeeld
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    Schrok vandaag wel een keer, liep door een ruimte en opeens zakte de vloer weg hehe. En gister was er een vriend hier gingen we ook ff spelen, opeens zo gast links in het beeld was ook schrikken. hij zat op een stoel met wielen hehe en ging even naar achter
     
  5. Slimmie

    Slimmie Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0

    Wacht maar. :) Vanaf chapter 4 word het gewoon bizar en eng.

    En wel in je eentje spelen he, met 2 man vind ik het spel stukken minder eng. ;)
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    ik speel meeste alleen. Maar ben al chapter 7 of 8
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gister de demo gespeeld, damn wat een game! Ik ging het spelen bij een vriend aangezien hij daar een andere modem had en we daar gewoon demo's konden downloaden. (Als hier de modem goed is kom ik ook online, dus ook gold,+ nu heb ik een nieuwe gamertag). Maar we begonnen zo en het voelt zo heerlijk om een gast volop neer te slaan met een stang! Damn! En sommige momenten waren echt eng, Zakte opeens het dak naar beneden. Pff, en we hadden het geluid hard staan (nog geen dolby) en alle gordijnen dicht etc. :D
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Eerste level vond ik nog tegen vallen qua engheid. Ik vond het naarmate je verder kwam steeds leuker en enger werd :cool:. Level 8 (volgens mij) is mij als enigste bij gebleven, dolby lekker hard en dan door dat huis heen lopen :eek:.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2006
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Idd, daarna komen nog veel meer engere levelss.... :cool:
    Maar daarin is het spel zo goed. De spanning is ZO hoog, hoewel je nog niet eens zo vaak schrikt.
    Maar gewoon van te voren verwacht je het ergste...
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dubbel post...
     
  11. Slimmie

    Slimmie Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat stukje in Chapter 5: Bart's Department Store. Plotseling staan al die mannequins achter je en om je heen. Toen schrok ik echt. 8)
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik had dat stukje toen al op de PC gezien :'-(. Tip dus voor de volgende keer, ga geen griezel game trailers bekijken :p

    Wel jammer want ik keek gewoon blij vooruit.:9
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    This wel een goed spel, soms enge stukken, maar ten opzichte van de resident evils(buiten 4, die was niet eng eigelijk) en silent hill games, is dit echt niets. Maar, dat moet ook niet, hier was het spanning en actie, niet bepaald, oooh shit, wat nu, help :D...
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    jezus zit in level 9 van Condemned, in dat huis ben echt 4x bijna van me bed gevallen ( licht was uit, alleen tv aan) wat is dat spel eng. Schrik me echt helemaal rot
     
  15. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik zit nu dit spel te spelen samen met een vriend het is ziek eng we schrikken ons helemaal kapot :eek:
     
  16. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    omg nu kan ik niet meer slapen :eek:

    schrok net weer helemaal dood in dat appel huis zit ik dat raadsel spoor te volgen komt er zo'n gast agter me aan hijgen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 mei 2006
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Kerel, Edit je posts de volgende keer ff ;)
    Voordat voor dat zinnetjes.

    Maar het is idd echt lachen met een maat van je. Ik speelde het ook altijd met een maat van me.
    Helemaal donker op mijn kamer, Dolby setje snoei hard aan en spelen. Damn, je schrikt je af en toe de pleuris.

    Lovely :)
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    laat ze condemned 2 maar aankondigen
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zat ik zo die demo te spelen, zit een vriend van me opeens achter me en laat me schrikken want hij pakte me zo vast en naja jullie begrijpen het wel. Ik schrok me rot! Want ik zat net een nieuw donker kamertje in te gaan en ik zat op het puntje van me stoel!
     
  20. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk level is dat eigenlijk in de demo ? Ik heb hem nooit gedownload, omdat ik de game al bij de launch had:9
     

Deel Deze Pagina