Level 1 geloof ik. Zit nu op het einde, in zo zaag fabriek ? waar er super veel komen daar ga ik dan ook dood
Level 1 ja Zaag fabriek is het einde, is wel vrij simpel. Had het in 2x. Je moet het gewoon ff door hebben van wat je meot doen, en veel health packs pakken
Nee, een echt moeilijk spel was het niet. Ik denk ook niet dat het een spel dat je een tweede keer speelt.
... Natuurlijk wel, je kunt nog altijd gaan zoeken naar alle birds en metal plates en de andere achievements proberen te unlocken. Als je geen walkthrough gebruikt dan ben je daar nog wel een tijdje zoet mee hoor.
Het eindgevecht bedoel je? Vind ik niet, want je moet gewoon goed blocken en health kits zijn er genoeg.
Blocken? Ik heb nog nooit geblockt in die game, hoe moet dat ? Er zijn zoveel health packs, en als je het gewoon rustig aandoet is het helemaal simpel....
Hmmm , je maakt het jezelf een stuk makkelijker als je goed kunt blocken . Maar wat je zegt klopt wel. Alleen ik heb nog niet op een hoger niveau gespeeld..
Nee klopt, maar daarvoor heb je superveel health packs. Zo moeilijk is dat gedeelte boven nu ook niet, alleen onder kan moeilijk zijn omdat dat zoveel monsters zijn.
Vertel ff wat je probleem dan is, dan kan ik je misschien helpen.. Spoiler Is het alleen het allerlaatste gevecht tegen die ninjagast?
The Best Offense is a Good Defense! Goed blokken is de boodschap, ik deed dat in het begin ook niet vaak maar nadien ben je gewoon verplicht.
Dat wil inderdaad nog wel vaak helpen, goed leren te blocken. Aangezien je de blockknop niet eeuwig ingedrukt kunt houden zul je wel eerst even wat moeten oefenen. Maar misschien bedoel je dit: Spoiler Als je hem een aantal keer geraakt hebt, moet je namelijk een stuk metaal van zijn lichaam aftrekken. Dat doe je door naar hem toe te rennen en gewoon op a te drukken. Dit moet je volgens mij 3 keer doen en dan ben je klaar
Ik heb hem btw ook, zit nu volgens mij 1 level na dat winkelcentrum met al die mannequins.. Ben ik ver? Ja zeker. Nu moet ik ene 'Torcher' pakken. Oftewel martelaar. Torcher heb ik fout geschreven ja, weet niet hoe je dat moet schrijven maar nu staat er letterlijk fakkelaar.