1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Condemned:criminal origins

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tecmo, 10 jul 2005.

  1. mars15

    mars15 Guest

    Level 1 geloof ik.

    Zit nu op het einde, in zo zaag fabriek ? waar er super veel komen daar ga ik dan ook dood
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Level 1 ja :)

    Zaag fabriek is het einde, is wel vrij simpel. Had het in 2x. Je moet het gewoon ff door hebben van wat je meot doen, en veel health packs pakken
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    damn hij is wel snel uitgespeeld :mad:
    ze mogen wel weer een nieuwe maken :D :D
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ging geen 1 keer dood.. :cool:
     
  5. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, een echt moeilijk spel was het niet. Ik denk ook niet dat het een spel dat je een tweede keer speelt.
     
  6. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    ... Natuurlijk wel, je kunt nog altijd gaan zoeken naar alle birds en metal plates en de andere achievements proberen te unlocken. Als je geen walkthrough gebruikt dan ben je daar nog wel een tijdje zoet mee hoor.
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    zit nu boven, na die ladder. maar weer tegen zo evil zeer lastig
     
  8. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Het eindgevecht bedoel je? Vind ik niet, want je moet gewoon goed blocken en health kits zijn er genoeg.
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Blocken? Ik heb nog nooit geblockt in die game, hoe moet dat :+? Er zijn zoveel health packs, en als je het gewoon rustig aandoet is het helemaal simpel....
     
  10. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm , je maakt het jezelf een stuk makkelijker als je goed kunt blocken;) . Maar wat je zegt klopt wel. Alleen ik heb nog niet op een hoger niveau gespeeld..
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    boven zijn geen health packs
     
  12. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee klopt, maar daarvoor heb je superveel health packs. Zo moeilijk is dat gedeelte boven nu ook niet, alleen onder kan moeilijk zijn omdat dat zoveel monsters zijn.
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    zit nog steeds boven vast :mad:
     
  14. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel ff wat je probleem dan is, dan kan ik je misschien helpen..
    Is het alleen het allerlaatste gevecht tegen die ninjagast?
     
  15. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    The Best Offense is a Good Defense!
    Goed blokken is de boodschap, ik deed dat in het begin ook niet vaak maar nadien ben je gewoon verplicht.
     
  16. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wil inderdaad nog wel vaak helpen, goed leren te blocken. Aangezien je de blockknop niet eeuwig ingedrukt kunt houden zul je wel eerst even wat moeten oefenen. Maar misschien bedoel je dit:
    Als je hem een aantal keer geraakt hebt, moet je namelijk een stuk metaal van zijn lichaam aftrekken. Dat doe je door naar hem toe te rennen en gewoon op a te drukken. Dit moet je volgens mij 3 keer doen en dan ben je klaar:)
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    het is gelukt gister, gedaan met dat hout. Heb hem nu uitgespeeld
     
  18. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een topspel is dit! verdiend het om bovenaan de pagina te staan. beste spel op 360 tot nu toe.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb hem btw ook, zit nu volgens mij 1 level na dat winkelcentrum met al die mannequins.. Ben ik ver? Ja zeker. Nu moet ik ene 'Torcher' pakken. Oftewel martelaar. Torcher heb ik fout geschreven ja, weet niet hoe je dat moet schrijven maar nu staat er letterlijk fakkelaar. :+
     
  20. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    torturer. en ja je bent ver, nog een nachtje spelen en je hebt hem uitgespeeld als het goed is.
     

Deel Deze Pagina