1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Condemned:criminal origins

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tecmo, 10 jul 2005.

1. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Echt een goede website is dat _O_

2. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    die site is zeker vet :D vooral dat soort van spelletje is leuk :D

3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Uuuh...dank dat je m'n fout rechtgezet hebt. Hoe kan ik nou de link vergeten |:-

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    graag gedaan *) ;)

5. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

ik dacht tog echt dat deze game ook voor de ps3 zou komen maar er staat op de site only on xbox :confused:

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja,deze game is gecanceld voor de ps3, bwa, is toch niet erg, hebben de xbox 360 only gamers er een exclusieve titel bij... En trouwens, ik denk niet dat deze game zoo een topper gaat zijn...

7. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Ja deze is gecanceld omdat de ontwikkelingskosten voor ps3 op zo'n 20miljoen neer komt :9 iedereen verlaat ps3

Ontwikkelaars verlaten in hoog tempo PlayStation 3

Veel ontwikkelaars lijken de PlayStation 3, de nieuwste spelcomputer van Sony, in de steek te laten. De ontwikkelingskosten bedragen namelijk rond de 20 miljoen dollar, wat veel ontwikkelaars te veel geld vinden. Veel ontwikkelaars, ook wel third party's genoemd, kijken nu uit naar de Xbox 360.

Quote:In the (Japanese) game industry, many people are losing trust in Kutaragi's non-stop pursue of this evolution, people are leaving PS3 at a rate worse than Nintendo's GameCube era.

Gisteren werd onder andere al duidelijk dat Sega Condemned niet langer meer voor de PlayStation 3 zal ontwikkelen, althans, dat staat aangegeven op de officiële website. Op dit moment zijn er 103 spellen in ontwikkeling voor de PlayStation 3 tegenover meer dan 200 spellen voor de Xbox 360.

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Wat ben jij nu weeral voor een fanboy, "iedereen verlaat ps3", in your dreams, dream on dude!

9. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik niet dat is een pers bericht :9 en dit gaat wel over de ontwikkelaar he! |:-

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Het persbericht zegt dat de ontwikkelingskosten van de ps3 hoog zijn ja, maar dat wil niet zeggen dat "iedereen" de ps3 verlaat zoals jij zegt, in tegen deel, er zijn al meer dan 100 games in ontwikkeling, dus... _0/
    En dan nog, games worden groter, uitgebreider, en dus duurder, maar de game industrie wordt ook groter, dus verdient men ook meer...

11. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

maar goed de top ontwikkelaars zoals square,capcom, konami enz zullen de ps3 tog nooit verlaten dus als het over topgames gaat hoef je je echt niet te zorgen gaan maken over de ps3 hoor. Ps3 gaat weer ruleren en haal de 360 ook in december :)

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    w000t!! Tralalalalala! _O_ Dit klinkt als muziek in mijn oren! Maar wel klote voor sony dat er veel makers weggaan.

Laatst bewerkt: 28 sep 2005
  13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik dacht dat je een real poster was... :{

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee ik ben gewoon blij met dit bericht,dat mag toch wel of niet soms..? Maar het is wel rot voor Sony dat er veel makers weg gaan..

15. Victor

Victor Guest

Ehm boss, nu gedraag je je toch wel als een PS fanboy... Enorm zelfs.

Maargoed, iemand die ECHT naar deze game uitkijkt? Ik wel, alleen naast als die andere titels moet ik toch mijn keuze goed maken. :+

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mag zeker, maar ik vind het gewoon raar dat je daar blij mee bent:D, maarja, maakt niet uit hoor, en trouwens zoveel makers gaan er niet weg, wordt volledig opgeblazen, omdat de makers van condemned zeggen dat de productiekosten te hoog zijn... wil dat niet zeggen dat de andere dat vinden, zo zie je maar dat condemned niet zooo een groot project is, kan wel een goed spel zijn, daar niets van...
    Maarja, een goede film kost ook veel geld, een game ook, wie weet blijven alleen de grote gamebedrijven in de toekomst over, en worden de kleine allemaal opgekocht door de grote... wie weet he, er zijn zelfs al geruchten dat EA ubisoft gaat overkopen 8) 8) , en ubisoft is ook serieus groot...

ps: de releaselijst van ps3 ziet er nog altijd supermooi uit :cool: , juist die van xbox 360 ook gezien ,die ziet er ook supermooi uit!!! _O_

17. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Als je nou het artikeltje leest... Dan zie je dat veel developers weg gaan bij Sony, feit. Niks aan te doen. En daar zijn 360 gamers natuurlijk blij mee, omdat dat voor hun ogen is dat 'we' beginnen te winnen.

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    huh??? Euhm kerel, waarom dan als ik vragen mag, ik keek gewoon naar da master zijn nickname, en daar stond dat, en dat wat hij postte, kwam nogal strange over, alsof hij echt tegen Sony is... Hij was precies in de boter gevallen,super happy... en ja, sorry maar dat ben ik gewoon niet gewend van hem, allé, Sorry he da master, bedoel niets slechts ofzo,maar ik vond het persoonlijk nog al arrogant overkomen,maarja, is normaal, dit is een xbox forum...

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    :D:D Ik ga hier geen discussie ofzo uitlokken, maarja, het bericht is inderdaad gepost geweest, en het is inderdaad enorm goed voor microsoft, maarja, om nu al te zeggen dat ze aan het winnen zijn... mm dat is toch een beetje vlug, niet? Maarja, goed nieuws voor de xbox fans(boys) natuurlijk... Maarja, De toppers gaan men niet cancelen hoor, ze zijn daar ook niet achterlijk... Maar idd goed nieuws voor microsoft zoals ik al zei...
    Edit: sorry voor de dubbelpost...

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Kunnen jullie misschien een bron geven?

Deel Deze Pagina