Ik dacht dat ze daar ook in zaten, maar ik heb bijna alle dozen bekeken en ik kijk er ook niet meer in, want heb niks gevonden. Ik heb in level 5 voor het eerst all 6 vogels gevonden voor een silver achievement. Tot nu toe heb ik alleen maar melee wapens gebruikt. Heb de brons en zilver achievement. Ik ga voor de gold. Ik heb meer moeite met de metal item te vinden. In 1 level heb ik alle drie gevonden, maar ik kreeg geen achievement. Ik denk dat je alle metal items moet vinden voor de achievement. En je moet ook proberen langs de muur te lopen voor je het weet vind je een geheime muur die kapot kunt breken en ik had daar ook een geheime achievement gevonden. dat was in level 3 of zoiets.
Ik vind het lopen heel sloom verder draait de camera gelukkig wel snel.
In level 3 of 4 wordt het langzaam enger en in 5 in department store wordt het wat enger. Als je wat verder komt in level 5 en dan wordt het even zwart wit en dan zie je de poppen die eerst links stonden opeens achter je en als je ergens ander heen loopt staan ze er opeens voor je. Dat was wel even eng. En later kom je ook snellere mannetjes tegen. het zijn soort monsters lijkt het wel.
Toen ik hoorde dat de klassieke versies aankwamen heb ik direct besteld en heb gelukkig de niet klassieke versie. \o/ \o/
Laatst bewerkt: 10 okt 2006