1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Condemned:criminal origins

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tecmo, 10 jul 2005.

  1. dannyff

    dannyff Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    had gister de demo gedownload, vind het egt een vet spel. Op het begin dacht ik dat het een soort CSI game was omdat je zo'n lijk moest onderzoeken maar dan blijken er in dat huis allemaal gekken met knuppels en buizen rond te lopen !! En dan jat er zo'n gek je gun nog ook. Egt een vet spel wacht nog wel ff tot ie "classic" is scheelt tog weer 30 euro en zit op dit moment een beetje krap bij kas :9
    Ook vet als je in een kamertje loopt en je kijkt door een scheur in de muur dat je ineens een donkere schim voorbij ziet rennen aan de andere kant.

    Ga die demo nog wel een paar keer spelen !
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  2. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel sinds zaterdag en het is zeker wel een eng spel. Het is net als resident evil alleen nog realistischer en first person uiteraard. Ik vind het lopen beetje sloom eigenlijk, maar het is te doen. Ik vind het heel mooi uitzien en erg donker. Zit nou op lv 6. Maar ik zal het zeker opnieuw weer spelen en deze keer meer items te vinden. Heb wel wat gemist natuurlijk. :).
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik kan de items erg slecht vinden, zitten ze ook in dozen oid? Ik was de achievement van alleen melee-weapons gebruiken helemaal vergeten :-(
    Maar ik ben te lui om opnieuw te beginnen.

    Al met al een leuke game, echter wel wat aan de slome kant en het blocken lukt nog voor geen meter.

    Ik zit overigens in level 2, wordt de actie nog intenser?
     
  4. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat ze daar ook in zaten, maar ik heb bijna alle dozen bekeken en ik kijk er ook niet meer in, want heb niks gevonden. Ik heb in level 5 voor het eerst all 6 vogels gevonden voor een silver achievement. Tot nu toe heb ik alleen maar melee wapens gebruikt. Heb de brons en zilver achievement. Ik ga voor de gold. Ik heb meer moeite met de metal item te vinden. In 1 level heb ik alle drie gevonden, maar ik kreeg geen achievement. Ik denk dat je alle metal items moet vinden voor de achievement. En je moet ook proberen langs de muur te lopen voor je het weet vind je een geheime muur die kapot kunt breken en ik had daar ook een geheime achievement gevonden. dat was in level 3 of zoiets.

    Ik vind het lopen heel sloom verder draait de camera gelukkig wel snel.

    In level 3 of 4 wordt het langzaam enger en in 5 in department store wordt het wat enger. Als je wat verder komt in level 5 en dan wordt het even zwart wit en dan zie je de poppen die eerst links stonden opeens achter je en als je ergens ander heen loopt staan ze er opeens voor je. Dat was wel even eng. En later kom je ook snellere mannetjes tegen. het zijn soort monsters lijkt het wel.

    Toen ik hoorde dat de klassieke versies aankwamen heb ik direct besteld en heb gelukkig de niet klassieke versie. :) \o/ \o/
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2006
  5. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    best goed spel, schrik me af en toe helemaal de t*fus en idd dat stuk met die poppen steeds om je heen staan is best wel freaky

    alleen nu kom ik niet voorbij dat zwembad waar al die mafkezen uit het plafond vallen :mad:
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Hmm...
    Kan mij dat level zo gauw niet voor de geest halen!
    Of misschien was ik daar nog niet :+

    Het spel is inderdaad zwaar goed. Gewoon écht eng. Vooral in de nacht en dan je Dolby lekker hard...
    Schrik momenten verzekerd!
     
  7. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    is volgens mij het level st joseph school :confused: na de Libary
    level 7 of 8
     
  8. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu klaar met de level met al die paspoppen die opeens om je heen staan... Creepy man!

    Moet nu de toucher zoeken... Welke level is? 8?
     
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ja vette game he;)

    met die paspoppen is level 5
     
  10. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    hey, ik had een vraagje over condemned, het zit namelijk zo. er zijn 3 achievements met melee attacks. (resp. 1 lvl zonder guns. 3 lvls zonder guns. het spel zonder guns) nu had ik eerst zo'n stroomwapen waarmee ik tegenstanders kon verwonden en daarna dood kon meppen met een gruwelijk wapen. maar nu heb ik een nieuwe gekregen en zijn ze in 1x dood. is het nu zo als ik dit wapen gebruik en verder geen vuurwapens ik die achievements niet krijg? of telt hij dit wapen als melee.

    mvg, Smoby NL
     
  11. Blümchen

    Blümchen Me poesie en me krèk

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    mocht iemand nog op zoek zijn naar condemned: de mediamarkt in Zoetermeer verkocht 'm afgelopen week voor €16
    :)
     
  12. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    dus niemand weet een antwoord op mijn vraag:mad:
     
  13. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik weet telt dat stroomwapen als melee. Je mag hem dus gebruiken en dan haal je toch de achievement.
     
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Wat heb je aan 'metals'?
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Niks, kun je achievements voor krijgen :)
     
  16. dannyff

    dannyff Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    net uitgespeeld op easy, best lange singeplayer.. 29 van de 50 achievements dus dat word um nog maar een paar keer spelen, maar eerst bijkomen van de schrik :9
     
  17. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind hem eigenlijk op normal al veel te makkelijk...

    Leuk spel, wordt echt steeds beter en beter als je verder komt. Echt ijzersterke scenes!
     
  18. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    hhmmm ja heb hem van de goede sint gekregen en meteen maar helemaal uitgespeeld maar ik heb pas 27 achievements dus dat word net als dannyff al zegt nog een keer spelen:p
     
  19. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ook tof is van dit spel is dat het niet alleen maar achievements zijn voor je punten, maar dat je ook een beloning krijgt zoals de making of en tekening die je krijgt zodra je een achievements heb gehaalt.

    Helaas doen die anderen game developers dat niet.


    Edit: Gamertag: TT3 heeft 395 uur gespeelt en heeft het spel nog niet uitgespeelt, hij zit zelf nog in level 5.

    Serieus hoe krijgt die het voor mekaar, echt een \o/ applaus \o/ waard :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2006
  20. Slimmie

    Slimmie Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Een welverdiend applaus \o/ _O_ LOL
     

Deel Deze Pagina