1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Condemned:criminal origins

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tecmo, 10 jul 2005.

  1. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    aha thanks, maare die secret awards heb jij die ook al?

    ook de fouth propaganda? heb echt alles maar krijg m niet
     
  2. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    want ehm RoX BoX ik heb net jou achivements met de mijn vergeleken maar ik heb on die secret award, chief investegator en fourth propaganda award dezelfde achivements, dus ik zou ook gewoon die fourth propaganda award motte hebbe :confused::confused::confused:
     
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Volgens mij komt het doordat je zo'n item gepakt hebt, dood bent gegaan, en hem vervolgens niet opnieuw gepakt hebt. Daardoor telt hij hem eerst wel, maar in de uiteindelijke telling niet ofzo.
     
  4. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    hm ik kreeg meer het idee dat het spel bij houd wat e allemaal heb gehaald!

    Ik vraag me ook af dat stel ik ben dat ene vergeten in hoofdstuk 2 ,dat je iets moet scannen voordat je die zwarte locker opzij schuift, of ik dan die chief investegator award krijg!?
     
  5. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je niet helemaal volgen wat je zegt in die post.

    En voor die fourth propaganda achievement, tja de zit niks anders op dan opnieuw te beginnen als je die achievement wilt hebben.
    En er voor zorgen dat je in alle levels alle 3 de propaganda's heb.

    Al zie je onder in beeld "Achievement unlocked" staan dan hou je die achievement gewoon, ook al ben je dood gegaan voor dat je gesaved heb.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2006
  6. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt en dat geld ook voor de propaganda's.
     
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja, dat is wel waar, maaaar, neem bijvoorbeeld de vogeltjes als voorbeeld.
    Je pakt 1 vogel op, krijgt de achievement voor die 1ne vogel. Gaat dood, pakt hem niet opnieuw op, gaat verder met het level en pakt alle 5 andere vogels in het level nog op. Dan krijg je die achievement van alle vogels gevonden in een level NIET.
     
  8. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    nou gisteren heb ik dus de chief investigator award gehaald!

    Ben niet overnieuw begonnen maar heb gewoon load chapter gedaan en het 2de hoofdstuk geladen! Heb dat stukje bewijs bij die locker gevonden. aan het einde van het hoofdstuk kreeg ik de award!

    Kga vanaaf of morgen weer overnieuw beginnen! Maar vin t wel raar!

    Maar Rox Box wat ik een paar posts terug bedoelde... ik heb bij jou gamertag gekeken, ik heb toen vervolgens jou behaalde achivements vergeleken met de mijne. maargoed! We zien t wel ga t gewoon nog een keer proberen!
     
  9. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag mijn laaste Achievement geunlockt. Ze waren niet echt moeilijk vond ik.
     
  10. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    en welke was dit?

    moeilijk zijn ze niet echt maar je moet de uitleg begrijpen, en soms staat er helemaal geen uitleg bij en moet je ze op internet opzoeken.
     
  11. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Hint
    Laat die vogels niet achter want dat vind ik zo zielig :'-(

    :+
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2006
  12. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet die achievement van "Vind alle wapens in het spel" nog halen... Das dus mooi klote, want dan kan je heel het spel weer opnieuw gaan spelen aangezien je niet weet welke je al hebt...
    En ten tweede zit er ook een bug in de achievements waardoor het niet altijd werkt... Ik moest ook 20 meer vogels oprapen dan nodig, omdat ik die achievement gewoon niet kreeg.
    Dat is toch wel heel irritant hor, bugs in de achievements.
     
  13. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0

    Die Fire Arm Achievement is echt simpel en daarvoor hoef je niet het hele spel uitspelen. Je moet wel minstens 1 keer met elke wapen op iemand schieten. Ik had gisteren bij chapter 3 met de Revolver geschoten en kreeg nadat ik die level gehaald had de Achievement.
     
  14. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is geen bug want de bedoeling om die Golden Bird Award te krijgen is dat je alle vogels in één keer moet verzamelen.

    Je kan die achievement dan ook in één keer halen als je alle vogels gelijk hebt verzameld.


    Daarom zij ik ook bij me vorige post "Laat die vogels niet achter want dat vind ik zo zielig" als hint dat die alle vogels mee moets nemen om die andere achievement te unlocken.

    Maar goed, nou heb ik het verklapt.
     
  15. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ze allemaal alle silvver birds maar geen gold, dit is dus kak he :{
     
  16. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is geen probleem alleen je moet weer overnieuw beginnen en er voor zorgen dat je alle 6 vogels heb gepakt in alle levels.

    Ik raad je dan ook aan als je opnieuw bent begonnen om die vogels te verzamelen, dat je voortaan altijd Continue Game gebruikt en geen Load Game als je verder gaat spelen.

    Want veel mensen maken ook deze fout waardoor ze soms die Golden Bird Award niet krijgen.
     
  17. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    aha ;) ik weet nu denk ik wat ik heb fout gedaan!

    Ik was vorige week overnieuw begonne, ik elk wapen en bird en metals af vinken en opschrijven die ik vond! Maar ik bij aan t begin van chapter 9 gestopt. de dag daarna wou ik verdergaan maar ik drukte toen per ongeluk op new game :confused::confused: ik dus gelijk trg naar hoofdscherm en hoopte dat als ik "continue game" zo kiezen dat ik dan aan het begin van chapter 9 zou beginnen, maar dat was dus niet zo! Toen heb ik load game gedaan! Denk dat het daar fout is gegaan!

    Dus RoX Box, ik neem aan dat je in 1 x door moet spelen of continue game moet doen en dan alle birds en metals moet pakken!?
     
  18. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    nou de fourth propaganda award heb ik gehaald! nu die laatste secret nog.
     
  19. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    en die is nu ook binne :)
     
  20. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja als je eenmaal weet waar al die vogels leggen en weet hoe je die achievements moet halen dan is het piece of cake.

    Ik wou al geheimen eerst niet verklappen, maar ach het is maar een spel.


    En al vast een gelukkig nieuwe game jaar :b:
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2006

Deel Deze Pagina