1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Condemned:criminal origins

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tecmo, 10 jul 2005.

  1. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wil je een deel van het eind al spoilen door daar naar toe te kijken?
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Kan je terug laden....
     
  3. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien handiger om gewoon antwoord te geven in plaats van zulke nutteloze opmerkingen |:-

    casper018, je kan inderdaad gewoon het laatste stukje herladen en dan een andere beslissing nemen. Dan krijg je de andere achievement ook. Toen ik de eerste achievement unlockte deed ik gewoon meteen reload om de andere ook te unlocken.
     
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    OK thx voor het antwoord, t verraad verder niks.. maar weet wel genoeg :D
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb de demo van deze game gisteren gespeeld, vette game hoor, was wss al uit voordat ik mn xbox360 kocht, maar mss ga ik deze wel halen. Echt spannende demo, spannende sfeer, goede gameplay.
     
  6. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    is echt aan te raden, ik heb hem onlangs ook gekocht en ben nu bj chapter 8..supergame!
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik hou wel van die psychologische actie thrillers met een goed verhaal en sfeer, Alan Wake lijkt me dan ook een zeer vette game worden en de demo van deze game lijkt me ook leuk, k ga m mss wel halen, want hij is nu niet meer zo duur. 60 euro is mss wel wat duur vanwege korte speelduur en er zit ook geen mp in d8 ik?
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ben 1 van de weinigen die het maar niks vond, eentoninge graphics en houterige gameplay....
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik hbe condemned net uitgespeeld - wat een GRUWLIJKE game .. echt 1 van de vetste games die ik in tijden heb gespeeld.
    Ik kan echt niet wachten op condemned 2 \o/:)
     
  10. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het spel al een pa keer uitgespleeld, heb ok al de achivements gehaald.

    Blijft een gaaf spel, ik schrik niet meer maar de spanning blijft er aftoe nog wel !

    is 1 van de beste games die ik tot nu toe op de 360 heb gespeeld
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Had het spel gekocht voor 20 euro, een geweldig spel vind ik! Spannend verhaal, enge sfeer, continu voel je je onveilig etc. Jammer van de korte speelduur, heb hem in één dag uitgespeeld maar ja ik had ook niets te doen gister. *)
    Zaten wel een aantal schrikmomenten in, zoals bijv het lijk in de locker en die paspoppen vond ik ook wel creepy. Ook die kelder van dat huis van SKX was echt eng door die soort van minions die je continu aanvielen.
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  12. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Dit is gewoon 1 van de beste xbox games, kan niet wachten op deeltje 2!!
     
  13. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    helemaal mee eens,..
    deze game is echt vet.
    en de beste van van de 360:b:
     
  14. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Deze wil ik nog steeds een keer kopen maar ik kan hem in geen enkele winkel vinden
     
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    check dan ff marktplaats.
    staan er genoeg op:9
     
  16. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet nie of dit topic nog leeft maar goed:+ Heb hem ook een paar dagen geleden gehaald op marktplaats. Super snel uitgespeeld maar toch. Was opzich wel vet, maar toch vond ik deel 2 persoonlijk veel spannender. ik vond hem lang niet zo spannend als ik gedacht had. Maar een paar vragen. Ik heb nou alle birds gevonden, uit elk level een achievement. maar toch heb ik die gold bird achievement niet gekregen:confused:. En weet iemand toevallig zo in welk level er een sawed off shotgun te vinden is? en een steam pipe?8)
     
  17. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Je bent gek,.
    Deze game is echt veel beter en enger dan deel 2;)

    De gold bird achievement is geglitched.
    je moet er een stuk over 20 meer vinden.
    Ik had hem toen gekregen na de eerste 2-3 levels opnieuw te spelen.


    Hier voor de wapens..
    You can find/shoot all 6 types of guns in the game by playing levels 7 and 8. I played through the entire game using only melee, and only needed the firearm achievement to complete the 970 points. Here is a guide on what I believe to be the fastest and easiest way to get all guns for the achievement:

    There are 6 different guns in the game, you only have to pick them up and kill an enemy once with each gun, you do not have to find EVERY single gun in the entire game, just one of each model.

    Level 7:

    .45 Colt - Located in the 2nd room after the dude axes through the fire door

    Pump Shotty - In the next area after the health station, take it from a guy after you taser him.

    Sawed-Off Shotty - In the same area as the pump, blow his face off with the pump and take the sawed-off.

    Revolver - After getting the sawed-off, when backtracking w/ the fireaxe, taser the dude and take it and shoot him with it, then pick the fireaxe back up.

    Submachine gun - Right after taking the elevator to the first floor, there are 3 dudes there, taser the submachine gun dude and grab it, then mow all 3 of them down with it.

    Level 8

    Rifle - After killing the butcher, dropping down through the B-Ball court, and making your way outside. After your phone call you get when you find the dead FBI agent in the outside playground and B-Ball court. There is a small room just past the court that you can duck into from one side, or walk through the door from the other. The rifle is on a shelf in there. Stand and wait for some creeps to walk in and KER PLOW!!!

    NOTES:

    You MUST finish both levels in order for the achievement to unlock.

    You may not have to kill someone with each weapon for it to unlock, but I did and it unlocked for me - so if I were you I would do the same.

    There are obviously other locations with guns, and even on levels 7 and 8 there are other locations for these guns, I just created this guide to help with people that were in my same situation - only needing this achievement and looking for the easiest/quickest way to unlock it.
     
  18. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt. Tjsah misschien komt het omdat ik eerst 2 had gespeeld en al wel zon idee had wat ik ervan moest verwachten. Ook speelde ik meteen met een lijst erbij van alle items. Dus dat haalde wel het spel tempo eruit. Maar toch ik schrok veel minder vaak dan bij 2. Nouja smaken verschillen:+
     
  19. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik ben nu op de helft van dit spel, ben nog wel van plan om uit te spelen maar wanneer weet ik nog niet :eek:

    Deel 2 ben ik ook nog nietecht aan begonnen, doe ik daarna wel :)
     
  20. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ze allebei ook maar vindt ze niet zoveel aan.Maar dat komt dat ik de xbox 360 niet meer leuk vindt denk ik.:eek::eek:
     

Deel Deze Pagina