Condemned:criminal origins

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tecmo, 10 jul 2005.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit is de bron:
    http://www.zakzak.co.jp/top/2005_09/t2005092602.html
    hele mooie bron trouwens :confused: , snap niet dat ze dat op insidegamer posten, insidegamer heeft het blijkbaar vertaald... maarja, het is waarschijnlijk wel waar, en dat is ietsje minder voor Sony...
    maarja, Sony heeft genoeg steun:
    Tecmo, Capcom, Konami, Bandai-Namco, Square-enix, Sega-sammy, epic games, Ubisoft, Codemasters, Atari, Marvelous, EA, van sony zelf (Naughty dog, Insomniac, Polyphony, Guerilla) enzovoort,...
    Paniekeren moeten ze zeker niet doen bij Sony...
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Sorry ik kan geen japans..

    Edit/ lees het net op Insidegamer.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2005
  3. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    even voor de ramdebielen die denken dat het een feit is bullshit want het is een gerucht so shut the f*ck up

    /Mod Whoah, easy boy! Kan ook normaal gezegd worden. O-)

    En als je dan toch die woorden gebruikt, spel het dan in elk geval goed! :+

    -Goiz
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2005
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Op de IGN forum is iemand die op een andere beurs in Amerika dit spel gespeeld heeft en is er laaiend enthausiast over, dit zou wel eens een flinke surprise hit kunnen worden, dit schreef hij in een thread en later PM'de ik em even om wat meer te weten te komen erover.



    Fantastic. When I sat down with this one I really didn't expect much, but the whole atmosphere is very creepy and of course the amazing visuals drew me in. Being the high action FPS guy I am (I run into a room and gun everything down), the evidence finding pieces were a little boring for me. However, once I got my pistol, everything started picking up. I was gunning down enemies with no slowdown, then when my bullets ran out it was time to start picking stuff up and wailing on guys. I was picking up pipes, fire axes, and wooden 2x4's and beating the snot out of guys. The AI seemed pretty intelligent too, those buggers would hide behind walls and practically never come out until I got really close. I found out really fast that the taser was a great equalizer. Eventually I basically came to a dead end and then gave up, but I left very impressed. The beauty of this game really needs to be seen....


    In de PM vroeg ik nog wat meer en dit was het antwoord

    I thought Condemned was the most graphically impressive game there. The atmosphere was amazing and a lot of that comes from the fact you have to use a flashlight and sometimes you don't see things coming at you. There were a few instances where I could see people run by, then when I pointed my flashlight in that direction it was gone. Very creepy. The character faces could use some work, they looked ok during the cinematics, but the main character's face needs some tweaking.

    They are all human enemies from what I understand, they just all seem to be drug addicts. I know when you first walk into the building in the demo, the guy you are following mentions the building is full of drug addicts. The way the characters look just make them seem not so human, but I'm pretty sure they are...
     
  5. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien wanneer deze sleeper hit uitkomt?
     
  6. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is toch een launchtitel?
     
  7. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ja het is een launchtitel!!
     
  8. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaaaaaa, zonet het (oude) filmpje van gametrailers gezien en ik werd helemaal gek!!! Heerlijk die zombies tot stront houwen O-) 8)
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee nee, correctie : GEEN ZOMBIES

    maar drugs-verslaafden, geen gekke monsters,geen zombies en ander gespuis maar gewoon mensen, en ik hoop dat het spel ook echt geen enkel monster als vijand heeft want daar heb ik een gruwelijke pesthekel aan..zodra die monsters in Far Cry (pc) kwamen had ik het gehad..
     
  10. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt mij ook niet zoveel uit wát het zijn, als ik hun kop maar tot stront kan rammen :cool:
     
  11. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Screens :

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Weet niet of deze al gepost waren, zijn wat oudere screens :

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2005
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Weer lekker griezelen. De filmpjes vond ik nog ietwat suf (saai) tonen, maar als je het zelf speelt zal dat ongetwijfeld anders zijn.
     
  13. chowmin

    chowmin Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie hier enkele profielen van de vechtende debielen!

    Below you can check out some art and bios of some of the game's lesser enemies. As seems to be the trend in Condemned, none of them are very pleasant. Enjoy.

    [​IMG]

    *Note that this is not an actual image of the Matchmaker. We don't know what he actually looks like, so we put up a picture of a mannequin underling instead.
    Wanted for Murder
    Name: Unknown
    Alias: Matchmaker
    Sex: Male
    Height: approx 6'4"
    Weight: approx 250
    Scars/marks: missing half of right pointer finger, walks with a slight limp.
    Remarks: suspected serial killer, believed to have been a janitor. He has a fascination with staging scenes; he places his victims with mannequins.

    [​IMG]
    Wanted for Assault and Battery, Grand Theft Auto
    Name: Unknown
    Alias: n/a
    Sex: Female
    Height: approx 5'8
    Weight: approx 150
    Scars/marks: tattoo of heart with dagger on left upper arm.
    Remarks:

    [​IMG]

    Wanted for Assault and Battery on a police officer
    Name: Unknown
    Sex: Male
    Height: 5'8
    Weight: 150
    Scars/marks: Facial disfigurement due to extreme drug use.
    Remarks: Surveillance photos have shown him wearing scarves or other materials to cover face. He has eluded capture for 2 years.

    [​IMG]

    Wanted for questioning
    Name: Unknown
    Alias: n/a
    Sex: Male
    Height: 5'9
    Weight: 160
    Scars/marks: dreadlocks
    Remarks: last seen at 03:11 a.m. on third floor of warehouse.

    [​IMG]

    Wanted for Assault with a Deadly Weapon, Murder
    Name: Unknown
    Alias: Farm Boy
    Sex: Male
    Height: 6'5
    Weight: 280
    Scars/marks: unknown
    Remarks: Last worked as a farmhand on an Iowa farm. Wanted in connection with the brutal murder of the farm owner and family. Possible surveillance still-cam match in abandoned warehouse - investigation underway.

    [​IMG]

    Wanted for Murder
    Name: Gene Ricco
    Sex: Male
    Height: 6'3
    Weight: 250
    Scars/marks: several visible scars on right side of head, indecipherable tattoo on neck.
    Remarks:
    Overpowered guards and escaped from maximum security prison one year ago. Recently spotted in the warehouse district. Alert authorities immediately if you see him. Do not approach.

    Source: IGN

    _O_
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2005
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Die zien er lekker uit. :+
    Voor hun maakt een bloedneus of blauwe plek ook niet meer uit, ze worden er hoogstens wat mooier op.
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Echt zo'n heerlijke sfeer zit er in deze game _O_
     
  16. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    leuke griezels chowmin :9
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Die IGN filmpjes zijn echt indrukwekkend. Ambient geluid is zeer gedetailleerd, de character models lijken op die van Doom 3. Vooral de lighting schept een enge sfeer. Op sommige momenten zijn het maanlicht en een zaklamp de enige lichtbronnen. Ik heb verschillende keren echt verschoten want zoals in Doom 3 springen vijanden onverwacht op je af of komen ze in je rug.
     
  18. chowmin

    chowmin Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    IGN is op bezoek geweest bij Sega en heeft in een prive setting Condemned mogen testen en wederom zijn ze erg te spreken over de game:

    ign

    Check it!! _0/
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2005
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vanavond even lezen, klinkt iig al veelbelovend.
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454

Deel Deze Pagina