1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Condemned:criminal origins

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tecmo, 10 jul 2005.

1. Re4zeN

Re4zeN Unleash the beast

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel uur ben je nu ongeveer bezig met deze game?

2. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Kelovitz vind jij al die metalen plaatjes?

want ik kom er maar weinig tegen

3. Mortus

Mortus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt vet spel!!!

4. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is idd vet!
    Ik dacht eerst dat het zon simpele horror shooter was maar er zit veel meer achter

5. Zeppy

Zeppy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zomaar opeens mijn savegame kwijt in het spel, tenminste waar ik gebleven was.....nu kan ik alleen het spel laden vanaf een paar hoofdstukken terug8)
    Hij saved gewoon op de harde schijf.....iemand anders ook problemen mee gehad??

6. Ramirez

Ramirez Negima!

Leuk Bevonden:
    0
    Yep. Ik speel hem gewoon per hoofdstuk.

7. Zeppy

Zeppy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je...per hoofdstuk? hoe doe je dat?
    Thx alvast!

8. Ramirez

Ramirez Negima!

Leuk Bevonden:
    0
    Op het titelscherm kun je onderaan een chapter kiezen (die je al gehaald hebt natuurlijk of de chapter waar je mee bezig was).

9. Zeppy

Zeppy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was me nog niet opgevallen :D
    Thx voor de info _O_

10. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op het moment CoD 2 en PGR 3... ben op zoek naar nog een titel... Condemned een aanrader...? Heb zelf nooit zo in dit genre gezeten... wat denken jullie?

11. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Kopen...Ik heb nl. ook 3 titels COD2, PGR3 en...tata...Condemned...masterlijke combo als je het mij vraagt :)

12. Avenger NL

Avenger NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jaaaaa ik heb ook COD 2 PGR 3 en sinds gisteren Condemned
    jeZuuus wat is dit spel creepy,zit pas in chapter 2 maar hij is echt 2 scary
    ik zag op de leaderbords die er in zitten dat de nr 1 van de wereld er al 93 !!
    uur op heeft zitten,dus je kan er denk ik wel een tijdje mee vooruit _O_

13. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee. Ik zou het kunnen nakijken in de leaderboards. Ik heb net hoofdstuk 6 afgerond en ben waarschijnlijk in totaal 8 uur bezig. (Ik zal het nog eens nakijken)

Metal Pieces zijn inderdaad echt moeilijk om te vinden. Het is over het algemeen een hele prestatie om die allemaal te krijgen (daarom zijn het ook achievements 8)) maar je unlocked er heel veel mee zoals die Propaganda Reports.

Ik ben niet zo'n racer, ik heb COD2 en natuurlijk Condemned. Voor mij ook de beste keuze die ik had kunnen doen.

Ik denk niet dat dit een goed voorbeeld is. Het laat wel zien dat je best addicted kunt worden maar deze gast heeft alles unlocked en schrijft veel walkthroughs. Maar je hebt zeker lang plezier van deze game! Ik heb chapter 1 nu al drie keer gespeeld en er gebeuren elke keer weer dingen die me niet zijn opgevallen en het blijft spannend.

Ik heb een punt van kritiek op Condemned en games in het algemeen tegenwoordig; het is gewoon té realistisch. 8) Ik ben 17 en mag dit spel in principe bijna spelen en mij maak je zeker niet bang met een beetje horror maar dit is zo'n goede combinatie en overgang van iets wat echt zou kunnen gebeuren naar onwerkelijkheid. Ik heb dit spel even twee dagen niet meer gespeeld want ik voel me af en toe niet meer zo prettig in het donker... (en ik heb mijn hele woning afgezocht maar ik vind geen enkele dead bird! :+)

PS: Ik heb alles wat downloadable is van Condemned gekocht. De theme is echt über. De gamerpictures ook alleen zijn de weapons niet vet.

Laatst bewerkt: 8 dec 2005
  14. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan moet ik er ook maar aan gaan geloven denk ik.... Morgen Condemned halen dan denk ik.... Of toch wachten... Heb nooit zo in dit genre gezeten... maar desondanks toch een aanrader?

15. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb ook zoiets: Silent Hill 4 vind ik niet leuk, alle andere horror games komen ook niet hoog, maar deze _O_.

16. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En jij hebt deze wel gewoon gekocht? En wat is normaal meer jou genre...? Kan ik een beetje vergelijken en beslissen of ik deze game dan toch ook het weekend ga halen....

17. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    deze is next gen he :9 :9

kweet niet met welke game je kan vergelijken, eigenlijk mijn eerste horrorgame
    vind em geweldig _O_

ik zit nu in die Library

18. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik houw meer van Racen en Schieten en nog wat sport, maar ik had gewoon een goed gevoel hierbij en heb er ook geen spijt van _O_.
    Maar dit is ook een ander soort spel dan die ik hiervoor noemde, maar geloof me je zult er geen spijt van hebben.

19. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt he. Ik schrik elke keer weer als ik aan Condemned begin, hoe realistischt het is. Ik moet er serieus aan wennen. Te Gek Voor Woorden ! :eek:

20. Ramirez

Ramirez Negima!

Leuk Bevonden:
    0

Twee levels verder, dat is pas een fijne level. _0/

Hoe vechten jullie eigenlijk? Ik geef het liefst zoveel mogelijk stroomschokken en sla er dan op los. *)

Als ik ergens een gun vind met bijv. maar één kogel (ik vind het niet de moeite waard om hem dan mee te nemen) dan schiet ik de gun altijd leeg. Als je dat niet doet heb je kans dat een junk later die gun gebruikt.

Deel Deze Pagina