1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Confirmed: GTA Vice City komt op XBOX!! Aankondiging op E3!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sam Fisher Jr, 27 apr 2003.

1. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt een van de beste gamegenres dus ik ben echt superblij dat GTA toch op de Xbox uitkomt.

2. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt zoo zwaar relax als True Crime tegenvalt kunnen we evenwachten op GTA en die valt bijna nooit tegen, hopelijk met live erbij :cool:

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    gta zal wel niet live gaan..
    maar ik zit niet egt te w88 op gta, anders had ik wel een ps2 gekocht..;/

4. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zie maar dat "good old Bill" de exclusieve rechten niet koopt van GTA!!! Je weet maar nooit.... Maar eigenlijk begrijp ik niet goed waarom iedereen GTA nu zo een mega dope spel vind?? Akkoord het is een leuke game maar zo een hype dat daar rond is!!! Voor mij hoeft hij niet op de Xbox te komen maar als hij toch komt is het goed meegenomen!!! Maar ik denk toch dat er veel leukere games zijn hoor!!! Ik heb hem trouwens op de PC!

5. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Dat zo goed nieuws zijn maar geef mij maar Mafia!

6. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    waarom zou GTA niet live kunnen gaan. in het volgende deel waar ze nu dus mee bezig zijn gooien ze er toch ook al een multi in.
    die zou er eigenlijk in deel 3 al inkomen maar is er op het laatst nog uitgehaald. en tegen de tijd dat GTA op de Xbox komt kunnen ze die live-mode ook wel in elkaar zetten.

7. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    yo, denk ik ook. Live gaan betekent voor die makers natuurlijk een hoop extra klanten aantrekken en dus lekker centjes verdienen. En het lijkt me overbodig om te zeggen dat er tal van mogelijkheden zijn om met een game als gta online te spelen :p mogelijkheden waarvan ik soms stiekum even dag droom.... ooooh hoe zal het zijn om je beste vrienden over te rijden of om iemand uit kazachstan die toevallig op de zelfde server zit met een flamethrower in de hens te zetten :p:p:p

8. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat hij wel live gaat.....er is nu al een patch voor GTA: 3 op de pc dat je met max 32 man in een spel online kan

9. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat hij live gaat maar ik weet niet of ze nu al zover met gta zijn dat ze dat kunnen doen :)

/edit: Johannus die dromen heb ik nou ook8)

10. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Das gek ze hebben altijd gezegt dat het nooit op de Xbox zou uitkomen.. maar het is wel coool...

11. Caz

Caz EV!L????

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook niet echt te w88 op GTA; kheb me hoop een beetje op True Crime gericht (hopelijk wordt rit de GTA beater)

12. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    driver 3, dat wordt denk ik een gta beater, alleen wel eentje waar geweld een kleinere rol in zal gaan spelen denk ik, maar toch. Van dat spel verwacht ik echt dat het heeeeeeeeeel groots gaat worden

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    heb net het Xbox Magazine gehaald en heb de preview van True Crime gelezen

en als ik dat mag geloven word het zeker DE GTA killer...

ik wacht natuurlijk verdere updates over het spel af, maar de vooruitzichten zien er goed uit!

14. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ga ze lekker allebei kopen :p

15. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Beterzzzzz ga hem cker kopen, maar als gta 4 nou op de xbox zou komen wat moet er dan nog veranderd worden aan de game eigenlijk zit alles al in vice city.

16. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    mwoh, ik zou nog wel wat sugesties kunnen geven. Om maar te beginnen met live play. En ook dingen als nog mooiere graphics, meer auto's, etc. En het zou helemaal gaaf zijn al hebben ze dan technieken om muren kapot te schieten (zoals bij red faction) maar misschien droom ik nu te ver weg :p

17. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat denk ik ook, maar ik bedoel niet de grapics enzo maar ik bedoel dat wat er bij kan komen, miss dat je met tanks in de stad kan sjezen.

18. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    lijkt me gaaf om dan een motorwedstrijd tegen elkaat te doen....echt vet

ik had em al gezien op de PS2 en ik zag toen ook een crossbaan....als je met heel veel mensen daarop kan dan heb je echt wel fun

19. misterx

misterx Guest

sorry hoor maar dromen jullie maar lekker allemaal verder tot 2004

20. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net Scarface weer gezien en nu viel me op dat in Vice City veel dingen ervan zijn overgenomen zoals de muziek en de soorten gangsters. Dus nog een reden om Vice City in 2004 te kopen.

Deel Deze Pagina