Conflict Desert Storm 2 beschikbaar!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 17 sep 2003.

1. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op de X03 even met deze game gespeeld en ik kan nu al je antwoorden beantwoorden:

- TPS
    - Meer een soort Brute Force
    - Tot en met 4, maar dan zie je stukken minder (kleiner scherm) en kun je niet ver kijken (fogging), het blijft echter wel vet!
    - nope, al is de AI in single player wel erg verbeterd (zo werd mij verteld daar)
    - ik zou deel twee kiezen boven deel één al zou ik je het zoiezo niet erg aanraden te kopen, zeker nu er op dit gebied betere games te koop zijn. (GRIT, Brute Force, binnenkort RS3 )

Wel een verbetering is dat je de autoaim nu af kan zetten, wordt de game tenminste een beetje uitdagend, want bij deel één was het beter om niet te mikken / in te zoomen en op je autoaim afgaan dan wél inzoomen.

Laatst bewerkt: 21 sep 2003
  2. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ok Xguus, tnx

[offtopic] Hoe kom jij BTW op de X03??

3. vassilli

vassilli Guest

Lijkt me wel een leuke game. Maar ik wil zoveel games:)En ik ben geen grootverdiener.

4. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 24 sep 2003
  5. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    als je van third person shooter games houd moet je deze zkr halen, graphics zijn beter, dolby suround 5.1, en hou blijft top om deze multiplayer te spelen.
    Ik vind alleen jammer dat deze game niet LIVE gespeeld kan worden, als dat wel zo was geweest was het echt helemaal top geweest.

Deel Deze Pagina