hij richt altijd automatisch!! besturing is fijn maar items wisselen kan aan het begin beetje lastig zijn ]:-
In het begin van deze thread staat dat het spel 15 levels heeft en niet snel uitgespeeld word door de meeste.
Gister met 4 man op een fucking kleine TV gespeeld Errug leuk spelletje, moet hem ook maar eens gaan aanschaffen denk ik
iig wat ik hebg ezien van het spel is dat het spel opzich geen AAA titel is, maar het is gewoon zo enorm leuk om samen te werken en dan vooral met 4 man Jammer dat een LAN optie ontbreekt
Dat is ook precies wat het is... gewoon een leuke titel.... niet overdreven mooi... ook niet revolutionair... gewoon leuk
natuurlijk heb ik hem weer besteld als hij al 'out of stock' was, kan probably nu weer heel lang wachten ]:-
ik denk co-op, denk niet dat je multiplayer optie hebt..... Lijkt me wel zalig, 4 man co-op sadam hunte
W00T! denk toch maar effe na of ik het spel haal. 4 player co-op lijkt me zalig maar volgens mij heb je dan best wel een kleine beeld, want beeld wordt gesplits in vieren.
heb het spel gisteren gehaald en ben er al best verslaafd aan leuk spel zeker de moeite waard om te kopen !!!
Daar gaat het toch om dat het spel leuk is. Belangrijker dan dat ie mooi is. Ik speel het spel trouwens best vaak maar het is best moeilijk op hard. Een paar schoten en je bent dood. Ook tanks zijn een stuk sterker.