conflict desert storm - Is ie nu de moeite waard?

Discussie in 'Algemeen' gestart door DiaL, 28 sep 2002.

1. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    das nog wel zo leuk ;)

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kzou Hunter niet halen als ik jou was.

3. Dolce

Dolce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit slaat nergens op? oke misschien voor jou is het geen leuk spel. maar Hunter vind ik inidergeval super cool met ze'n vieren.

sorry voor offtopic reageren.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hmm speel jij dan altijd met zn 4en ? Ok met 4 is het leuk maar alleen is er nix aan. En ik denk dat je toch vaker alleen bent dan met zn 4en.

5. XBOXjunkXL

XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraag!? Die tanks moet je die altijd met een rocket launcher afschieten, of kan je het ook gewoon met een machine geweer doen?? want die tanks zijn vrij lastig!!

Wat is jullie beste manier om de tanks naar de klote te helpen??
    Ik heb net het level gehaald waar je wacht moet houden bij dat gewonde mannetje en alles om je heen neer moet knallen en wachten tot de heli komt. Weet iemand toevallig welke missie dit is(6 of 7) ??

6. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn verschillende manieren om tanks uit te schakelen... (maar dat weet je neem ik aan al) Mijn voorkeur gaat uit naar het plaatsen van explosieve, als het mogelijk is dan. Het makkelijkste zijn raketwerpers, maar deze zijn vrij schaars en gebruik ik eigenlijk alleen als het echt niet anders kan.

Verder kun je ook mijnen gebruiken, al is het me nog niet gelukt om hier een tank mee uit te schakelen.

Zover ik weet is het niet mogelijk om met een machine geweer, of een granaat een tank kapot te krijgen… later kun je ook steeds vaker gebruik maken van air-strikes...

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het is wel mogelijk om met een sniper een tank op te blazen. Ook is het plaatsen van mijnen in sommige levels noodzakelijk omdat er tanks uit deuren komen in de stad die eerst gesloten waren. Als je hier een mijn voor plaatst is de tank meteen kapot als hij er aan komt.

Als je een mijn plaatst waneer een tank stil staat ontploft deze meteen en je poppetje ook. De beste manier is gewoon de rocketlaunchers. Gewoon omdat die veel meer range hebben. Ook kun je of normal/hard niet meer in de buurt komen van de meeste tanks. De rocketlaunchers liggen er toch best veel hoor je moet gewoon ff zoeken ze liggen vaak verborgen in de kampen van de tegenstander. (er is geen level waar je geen 2 rocketlancher vind dus goed kijken)

De level Crash 'n Burn is level 8 trouwens.

Deel Deze Pagina