Conker Gecensureerd!?!?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yi-Long, 19 apr 2005.

1. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hij heet niet meer uncut :p dat was vroeger. Nu is het conker Live & Reloaded

2. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die piepjes juist leuker dan dat ze luid uit schelden. En deze versie van Conker is volgens mij net zo gecencureerd als de N64 versie, heb de demo van Live & Reloaded gespeeld, en het bloed druipt letterlijk van je scherm, er zitten genoeg grofheden in de game om de Conker titel te behouden, dus shut the *PIEP* up, want Conker gaat gewoon roeleren! Als ze gewoon het f woord zouden gebruiken, zou de game volgens mij gewoon minder fun effect hebben, piepjes zijn cool, behalve bij Jerry Springer (en dat zuigt zowieso).

3. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Het staat niet alleen op Spong, zie impressie IGN.

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik ben het wel met metzman eens, vind die piepjes eigenlijk grappiger dan dat er gewoon gescheld wordt. Mits het met een beetje humor gebracht wordt natuurlijk. b.v. dat je soms nog net de eerste letter hoort of iets dergelijks.
    En uiteindelijk veranderd het niets aan de gameplay of de vrij zwarte/harde humor die al grafisch in het spel zit.

5. Vengo

Vengo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    YOU LITTLE TW*BLEEP*T!. zelfs bij dat woord (twit) wordt het gecensureerd. Ik vind het niet echt erg. De game zuitgt dan niet meteen of zo.

6. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die bleepjes veel grappiger dan normaal,
    ook bij south park
    lach me kapot als je hele gesprekken niet kan verstaan door die bleeps
    hoe je af en toe zo u-bleep-a-bleep-f-bleep-k

:D echt cool

7. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Zou idd wel leuk zijn,, maar liever gewoon leuk gebracht zonder pieeeeeep enzo :confused:

Deel Deze Pagina