Ik vind die piepjes juist leuker dan dat ze luid uit schelden. En deze versie van Conker is volgens mij net zo gecencureerd als de N64 versie, heb de demo van Live & Reloaded gespeeld, en het bloed druipt letterlijk van je scherm, er zitten genoeg grofheden in de game om de Conker titel te behouden, dus shut the *PIEP* up, want Conker gaat gewoon roeleren! Als ze gewoon het f woord zouden gebruiken, zou de game volgens mij gewoon minder fun effect hebben, piepjes zijn cool, behalve bij Jerry Springer (en dat zuigt zowieso).
Ik ben het wel met metzman eens, vind die piepjes eigenlijk grappiger dan dat er gewoon gescheld wordt. Mits het met een beetje humor gebracht wordt natuurlijk. b.v. dat je soms nog net de eerste letter hoort of iets dergelijks. En uiteindelijk veranderd het niets aan de gameplay of de vrij zwarte/harde humor die al grafisch in het spel zit.
YOU LITTLE TW*BLEEP*T!. zelfs bij dat woord (twit) wordt het gecensureerd. Ik vind het niet echt erg. De game zuitgt dan niet meteen of zo.
ik vind die bleepjes veel grappiger dan normaal, ook bij south park lach me kapot als je hele gesprekken niet kan verstaan door die bleeps hoe je af en toe zo u-bleep-a-bleep-f-bleep-k echt cool