ja was cker jammer. Maaruh bij die long ranger zijn die twee geweren best wel goed! in 3 schoten iemand dood. Maar er wordt wel heel veel Beach Dead gespeeld. Niet dat ik het geen goed lvl vind(een van de beste) maar het is net iets te veel. Zo vind ik bijvoorbeeld Castle von Teddystein ook helemaal geweldig. Lekker moeilijk en leuk met die lift. Maar als je nu long ranger bent dan heb je wel de mogelijkheid om een earth gaurd te plaatsen. Ik zet dat ding altijd neer en ga dan met mn twee geweren erbij staan en dan knallen maar. En heb je geen upgrade? Dan moet je rondjes gaan rennen om die gaurd heen zodat je hoofd er niet afgehakt wordt door een sneeker iemand die vanavond nog zin heeft om te gamen? Voeg me ff toe: FreakyLexbox
Hoe voeg je eigelijk iemand toe als je het spel conker live and reloaded speel? Ik had taab.. toegevoegd bij het xbox live gebeuren als je geen CD in je xbox hebt gelegd en ik kijk of ik vanaaf nog online zal komen en dan zal ik je wel toevoegen FreakyLexbox.. maar taabie je bent nog niet online geweest
Haha, don't ever say taabie again...ever! Sorry man, doordeweeks heb ik minder tijd...en ik heb deze week ook nog een tennistoernooi...
oke is goed.. Ik zie je vanaaf wel als je tijd hebt maar weet iemand de antwoord op deze vraag : Hoe voeg je eigelijk iemand toe als je het spel conker live and reloaded speel?
nou niet, dat heb ik dus ook al geprobeerd. Heel vaag maar ja dan moet je net zo als jij op het xbox-dashbord doen. Ga zo online.
ik ergerde me gister wel aan een paar gasten die het volgende deden. Sky knakker uit demolisher uit En vervolgens gaan zeiken dat je ze zwaart ownt met een grenade launcher... Speel dan niet als je niet kunt winnen... Grrrr
Yup, maar hij moet ook na 1 schot her;aden dus dat is ook een moment om aan te vallen. Je moet zo gewoon niet head-on aanvallen simpel.
Het vervelendste zijn die vliegtuigen die bommen gaan werpen op het spawnpunt. Het is dan onmogelijk om iets te doen.
ja dat zeg ik dikke noobs die niet kunnen spelen Ik ben soms skyjocker als de mobiel united uitstaat dan kan sneekers super makelijk kapot knallen
heheheheheh smerig hoor. Vandaag is het weer game tijd. Ben online nadat ik mn kamer heb opgeruimd, schoongemaakt ect. ect. ect. ect. dus om 1 uur. Voeg me ff toe en dan ff knallen op live