1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Conker: Live and Reloaded [Live!]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SluipSchutter13, 6 jun 2005.

  1. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahahahahahaahhaahahaah maar doe dan aub niet zon vaag cp verzamel potje. boringggggggggg.
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    oke:p
    Ik join hun altijd
    en dan zijn ze daar mee bezig :{
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2005
  3. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker wel met een upgrade, maar soms kom ik minutenlang geen upgrade tegen en dan vind ik de Grunt wat minder lekker.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt ook nog altijd iemand omleggen die een update bij heeft.
     
  5. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben in ieder geval vanavond online te vinden :p mijn vriendin is naar het concert van Anastacia, dus ik heb het rijk alleen :D
     
  6. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    zuigt frozen in dit spe;l. loopt hij sal tge jllie te gille.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    En in het Nederlands?
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Weet je wat ik nergens kan vinden? Een lijstje met de verschillende ranks in dit spel. Volgens mij zijn er best veel, maar je ziet alleen die tekens voor iemands naam staan en ik weet dan echt niet welke rank het is.
     
  9. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook Conker Live and Reloaded en heb tot nu toe alleen nog maar op Live gespeeld maar ik word afgemaakt (om het maar zacht uit te drukken) ;) .

    Het wisselen van wapens wil ook niet altijd goed lukken, doen jullie eerst Y dan bijv. naar rechtsboven (bijv. voor granaat) of doen jullie het tegelijk en laten jullie het weer los of...

    En volgens mij weet echt bijna niemand wat er gedaan moet worden op sommige levels, vraagt iedereen waar ze de muur etc. moeten verdedigen _O_ .

    Gamertag: Arie_Bombarie , ik zou het leuk vinden om met 1 van jullie (of meerderen) te spelen *) .
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2005
  10. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Als ik online ben, dan is dit zo'n beetje het enige spel dat ik nog speel, dus voeg me toe!!
     
  11. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    rare moet snel met een patch komen want als je Dead beach speelt en sneekers aan zet gaan ze spawn killen

    en laats zat ik in een game en (Dead Beach) als eekhoorn en 2 mensen van mijn team liepen gewon de de luik van de lander heen

    dus er zijn nogal wat foutjes want een sneeker kan als je het goed doen 2 keer volledig achter elkaar springen en dan kom je hoog zeker als je er ff op gaat trainen
     
  12. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Dan doe je iets niet goed, want dat kan bijna niet. Als je spawned dan kunnen ze je 5 seconden niks maken, vervolgens beweeg je en schiet (of whatever) je als die sneekers daar zitten. Bovendien kun je op 5 verschillende plaatsen spawnen. Van spawnkillen heb ik geen last op de Beach.
     
  13. Nederlands is niet zijn sterkste vak..
     
  14. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net ff 6 gasten toegevoegd, holyboy 6 dus. Niet decline, be online and battle me.

    Tot nu toe ben ik alleen taab online tegengekomen. Sorry taab vanm vanavond, moest nog 10 minuten had er al 30 opzitten met veel kills. Daarom kwam ik niet. Nu ben ik een squad masta als rank :D
     
  15. ik had ook graag wat vaker online gekomen (als jij er was) maar dat laat mijn vrije tijd (die ik niet echt heb) niet toe
     
  16. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    speedy wrom seg hje da k cheat in halo terwijl ik da nie doe?

    ik bedoel ik kan er niets an doen dat jij poep stats hebt
     
  17. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    ik spawnde gister bij beach dead naast de lander, egt vaag was dat. Maar die sneekers zijn daar egt zo irritant. Ook vind ik het super dom dat je niemand kan kicken. Voor de rest, super spel
     
  18. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Is cool. Ik weet dat je in je broek poept van mijn meesterlijke skills. ;)
    Ik ben gisteren Underlord geworden...geinige titel...Underlord.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt toch wel kicken? Je kunt iig voten.
     
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik heb dat voten nog nooit gezien. Waar zit die optie als je host bent? Soms heb je wel super irritante spelers, maar dat heb je bij elk spel natuurlijk.
     

Deel Deze Pagina