Oh ja, Hayabusa heette je...was wel leuk vandaag alleen jammer dat je zo laat kwam, we waren al een tijdje bezig...
Ik heb het spel verkocht. Singleplayer is wel aardig, maar ik kocht het spel voor de multiplayer. En die wist me echt niet te boeien. Voordat het spel uitkwam leek me de multiplayer echt vet, maar het zit niet goed genoeg in elkaar. De verschillende klassen zijn niet goed uitgebalanceerd.
Ik was ook al heel lang online maar ik kon je niet joinen omdat er stond dat de game niet meer bestonde ik kan uit nog een level komen uit forteux deux of zo iets is wel vet
Dat is niet waar. Ze zijn wel goed uitgebalanceerd, maar daar is wel oefening voor nodig. In het begin is het onwennig, maar als je met elk willekeurige char. heel goed ben kun je iedereen slopen.
IK vond het in ieder geval zwaar zuigen. Sommige mensen zijn voor Ajax en er zijn ook mensen voor Feyenoord. My point = iedereen denkt er anders over
F*ck Conker: live en reloaded. hET IS GWN EEN DOMME REMAKE VAN HET KONINGS SPEL: conker bAD 4 dAY dE MAKERS D88 WEER FF VEEL GELD TE VERDIENEN NOU f*Ck hUN
er zijn altijd mensen online, vooral op beach dead, maar de laatste tijd verspreidt het meer over de levels, dat is wel beter, want altijd beach dead is een beetje saai.
Er zijn de meeste mensen op THE ditch volgens mij en edit: YEAHHH IK kan uit casstle von tediz komen nouw er uit meer er op edit2: ik vind net een weggetje waar je wel naar beneden kan maar niet meer terug
waarom post niemand hier maar zijn er nouw nog gaste die dit spel nog online spelen.. want anders kom ik bijna nooit meer van die nederlanders tegen