Deze ga ik sowiezo halen. Ik zal ff een paar gasten toevoegen. Mijn gamertag is MadMrk. Dit spel ga ik echt MEGA veel spelen via Live
Maar wie zegt dat Kameo goed word? Iedereen dacht dat Halo 2 ook de bom zou zijn, maar die zuigt ongelooflijk.
Tegenvallen en slecht is niet hetzeflde maar je hebt gelijk Grabbed by the Ghoulies was idd niet een succes.
Ontopic is over de L!VE experience praten van Conker. Maar het spel komt pas over ruim 2 weken. Eigenlijk een beetje vroeg voor deze thread
als je GameKings moet geloven wordt ie niet al te best.. maar op een of andere manier geloof ik er geen snars van :{
Jah, wat dacht je van Killer Instinct, Blast Corp. en niet te vergeten Mickeys USA Racer! Ik heb Game Kings nog niet gezien. Wat zeggen ze dan allemaal over Conker?
vorige week was de review bij gamekings geloof ik.. ik heb maar een klein stuk gezien en daarbij zeiden ze dat het niet meer is dan een port van de N64 versie met MP mogelijkheden. ook zeiden ze dat ie eigenlijk te laat uitkomt. meer van de uitzending heb ik niet meegekregen jammergenoeg
Ja dat het veel van de N64 weg heeft. Dus heb je Conker gehad voor de N64 dan herken je heelveel in Live en Reloaded. Wel jammer . Multiplayer is helemaal nieuw volgens mij omdat die niet bij de N64 zat.
die is inderdaad nieuw.. heb de originele N64 versie had gamekings BTW opgenomen (gelukkig *) ) en ze zeggen dat de MP niet al te bijzonder is de verschillen met de N64 versie zijn: -Verbeterde Graphics en Sound -Uncut (schelden en andere vunzige dingen zijn er niet uitgeknipt) -Multiplayer met clan support Ik koop de XBOXversie toch wel en wel om die in mijn ogen briljante SP (eindelijk Uncut ) en die MP lijkt mij juist wel errug cool.
Killer Instinct????? Dat vind ik de beste vecht game die ik ooit gespeeld heb. http://www.gamerankings.com/htmlpages2/588419.asp?q=killer instinct http://www.gamerankings.com/htmlpages2/196774.asp?q=blast Mickey USA Racer was wat minder maar ook zeker niet slecht.
Ik weet dat die van Rare is. Ik vind het juist de beste vecht game die ik ooit gespeeld heb.....maar idd als je er niet van houd.........dan is een game nog niet slecht.....
Ik heb het spel ook besteld FrozenBullet maar jij hebt mij al toegevoegd maar aan al de rest, voeg me ook maar toe mijn tag is Shammo ik wil dus ook in de clan C YA TedIZ
Ik doe mee met de clan heb hem ge-preorderd bij Xboxworld en al betaald. Dus voeg me maar toe: Goomba NL