Killer Instinct bestaat uit: -Slechte graphics -ongeïnspireerde personages -Domme move en combo's Kut game dus Ik merk dat veel mensen deze game helemaal geweldig vinden, maar ik heb nooit begrepen wat er nou zo geweldig was aan Killer Instinct.
als we een clan willen oprichten, moeten er ook verschillende soldatenclasses zijn(sniper, demoltions , ...) en moeten we ook een leader hebben Een clannaam zou ook niet slecht zijn
Ik stel mezelf wel geschikt als clanleader, dan heb ik eigenlijk nog 2 co-leaders nodig. Euhm... zullen we dan maar gewoon een naam verzinnen, en kijken welke ut beste eruit komt? Ik vind Elimination Army wel goed passen
ik wil anders wel co-leader zijn en ik vind dat Elimination Army wel goed klinkt of the raging squirrelators vond ik ook wel goed
klinkt goed. Im in. Maar das voor het eerst dat ik in een clan zit. Hoe werkt dat dan? (heb nog niet zo lang live) Desnoods ben ik reservespeler. Of zitten die er nooit bij?
Ik bied mezelf ook aan als Co-leader (wat moet ik dan doen?) Elimination Army klinkt goed The Raging Squirrels is ook wel OK