laten we iig NL achter de clannaam zetten, dan weten die kloteamerikanen door wie ze geownt worden.. @Taab: zeer creatief en origineel
Of je zet er Dutch voor, Dutch Elimination Army Maar dat kan te lang zijn hoor.... 1 Legends Of Holland 2 (Dutch) Elimination Army 3 vul maar in Maaruh...speedy kheb je toegevoegd, kom ff op msn
Ik zit maar wat te fokken joh, het maakt me niks uit. Ik denk niet eens dat ik met de clan meedoe, ik heb daar niet genoeg tijd voor denk ik. Ik kan maar 2 of 3 keer per week online komen...en meestal wat later op de avond... Ik begin mijn eigen clan wel! The Raging Dutch Chippendales!! RDC all the way baby!!
- Dutch squirrel revelation - The squirrelminators of the squirrelnators - Command and Conker (NL) - Dutch Tediz blast Maakt me verder niet uit wat de naam word. Kreeg ineens een paar ingevingen.
Count me in. Er moeten gewoon een paar namen in een lijst worden gezet en dan mag je er op 1 voten. Iets van Dutch Squirrel Squad. Maar die naam zoeken jullie maar uit
dit is zowat de lijst : Leader : FrozenBullet NL co-leaders : Speedy999 NL en Shammo members : Goomba NL holyboy 6 MadMrk Duo Maxwell76 ps : sorry als ik iemand vergeten ben , zeg het dan wel even
Ik zal holyboy en Duo maxwell nog ff adden aan me friendlist.. Nog 14 dagen jongens en dan gaan er teddybeerkoppen rollen
misschien al eerder. Als je hebt opgelet en je hebt bij gcshop besteld. Daar staat dat hij de 19e uitkomt. Dus misschien hebben we hem 5 dagen eerder binnen * hoopt het zo *
Dat is wel meer bij gcshop. Dat veranderen ze nog wel. Ik heb hem juist niet bij gcshop besteld. Dan krijg je hem pas met de release. Met UC2 bijv. een dag na de release. Bij MediaMarkt of FRS liggen games meestal 1 of 2 dagen voor de release in de winkel. Daar gok ik nu op. Btw. ik heb een hele zooi gasten toegevoegd. Als ik iemand ben vergeten hoor ik het wel. Gelukkig komt die game pas over twee weken. De komende twee weken ben ik nog druk met tentamens. De 24e is voor mij de ideale datum.
Maar als je hem bioj FRS of Media Markt koopt betaal je de volle pond. Voor 10 euro wacht ik wel 1 dag langer.