Media Markt is wat goedkoper dan de FRS. Waarschijnlijk kost Conker 55 euro bij de MM. Scheelt maar een paar euro met gcshop. Maar ik wil er zeker van zijn dat ik dit spel met de release in huis heb.
Nog 6 dagen en laat je gamertag even zien in deze thread als je ook Conker gaat halen.. is wel zo leuk straks
Ik heb de meesten hier al op mijn list, maar Gforce, Shammo en Duo Maxwell moeten mijn invite nog even accepteren.
verwarrend hoor die releasedata.. want op Xbox.com staat idd de 24e maar op GCshop staat weer de 19e.. ach zolang ie maar komt
En idd er staat nu ook op gcshop.nl dat hij word verwacht rond de 24e jammer maar helaas. Maar goed, dat ene weekje dat kan ik nog wel overbruggen *)
Nog 4 dagen en we kunnen los. Ik heb ook nog eens het geluk dat ik nooit een N64 heb gehad en ik heb wel zin om een keer een platformer te spelen. Die heb je niet veel op de Xbox.
Same here , kheb echt zin in Conker , kga em vandaag ff pre-orderen [EDIT] Ok nu gepre-orderd , 52,50 intotaal bij GCshop (online betaling, CC)
Zijn er ook dudes die via Xlink spelen, heb ik tenminste ook wat lui toe te voegen omdat ik geen live heb.
Ik neem aan dat er ook mensen via Xlink spelen alleen zou ik niet weten wie dat hier in deze thread zouden zijn.