1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Conker: Live and Reloaded [Live!]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SluipSchutter13, 6 jun 2005.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hij is wel uit, alleen nog niet officieel. Bij de Dixons zag ik hem vandaag liggen.
     
  2. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen die dit spel al hebben? Ik heb net ff de multiplayer gedaan en ik snap er geen zak van. Iedere keer na het respawnen word ik al neergeschoten. Je moet objectives halen ofzow, maar omdat ik die maps nog niet ken gaat het niet echt goed. Ik ben ff een sneeker geweest, dan kan je ook cloaken, maar iedere keer moet ik iemand heel vaak raken met mn zwaard. Of ik ben natuurlijk scheef. Multiplayer lijkt me leuk, maar volgens mij word het pas echt leuk als je de maps onder de knie krijgt.
     
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Heeft dat niet te maken met het feit dat je een tijdje stilstaat als je respawned, maar dat de anderen jou dan al zien?
     
  4. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee volgens mij niet. Je mag zelf bepalen waar je respawnt en dan begin je gelijk. Maar ik zat gistermiddag denk in een lobby met goede spelers. Gisteravond heb ik ook een tijd zitten spelen en toen ging het al een stuk beter. Ik speel het meest met de Demolisher, maar de andere personages vind ik ook wel cool. Gister hakte een sneeker een paar keer mijn hoofd eraf. Maar dat lukt mij niet met de sneeker. Ik druk alleen op de rechtertrigger. Misschien dat iemand hier een tip heeft.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2005
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Hoe zit het met de verbinding? Geen lag en zo?
     
  6. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Geen lag absoluut niet, ik kon makkelijk een 16 speler host draaien zonder dat iemand ook maar een beetje lag had. Ik snap alleen de ballen van de objectives van de mp :confused:
     
  7. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand nog wat meer over de MP vertellen? Dat zou de enige reden voor mij zijn om hem te kopen.

    Wat is een niet leuk? Wat is er wel leuk? Speel je de Live mode over 2 maanden nog?
     
  8. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Wij wteen toch niet wat jij leuk vind.... lees reviews beetje lui?
     
  9. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die reviews heb ik al gelezen. Maar ik wil gewoon wat meer meningen horen, dat is toch niet zo vreemd. Vooral omdat ik over de MP veel verschillende dingen hoor. Ik zou het zonde vinden als ik deze game na een aantal weken in een hoekje gooi. Het gaat er ook niet direct om wat ik leuk vind, maar ik kan door de mening van andere gamers wel beter bepalen of ik dit leuk ga vinden als ik hem koop.

    Dit is immers een forum, daar mag toch gewoon om de mening gevraagd worden van andere gamers. Als jij daar geen zin in hebt, moet je het vooral niet doen, maar zeg dan ook niks.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2005
  10. Rovak

    Rovak Guest

    Ik heb gehoord dat de multiplayer in het begin een beetje verwarrend is, dat de rocket launcher te sterk is en dat elke noob er zo beetje mee kan ownen, en dat de wagens een beetje te slap zijn.
     
  11. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Met je verkeerde been uit bed gestapt ofzo?
     
  12. alphablack

    alphablack Chicken chaser

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer net even gespeeld (twee potjes) Best grappig maar op het begin verwarrend van de objectives snap ik niks. Maar dat zoek ik nog uit. Maar ik heb ne een nedelander ontmoet en toen werd het erg grappig!
     
  13. Soda

    Soda Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    in t begin is t wel lastig maar de gameplay heb je wel naar een half uurtje door (upgrades van wapens enzo). T zal wat langer duren voordat je door hebt wat precies de bedoeling van de levels is.

    rocket launcher is sterk, maar niet vervelender dan in een andere game.

    wagens heb ik nog niet gechecked maar heb dr al wel een paar kapot gekregen, dat kost niet al te veel moeite.
     
  14. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat verbaasde me wel. Met UC2 en DoA is er best snel lag, maar met Conker heb ik nog geen lag gehad. Terwijl het toch behoorlijk hectisch is. Of het kwam natuurlijk omdat rolorob een hele sterke verbinding heeft.


    Nu is de MP wat verwarrend jah, maar als je vaker speelt kom je vanzelf achter de verschillende objectives. Dat iedere noob met de rocket launcher kan ownen is denk wel zo. Ik heb daar al veel kills mee gemaakt en met de andere characters niet. Voor de andere characters is er denk meer skill nodig zoals de Long Ranger en de Sneeker. En ik heb zelf nog niet gemerkt dat de auto´s te slap zijn. Ik heb er al een paar kills gemaakt door over de anderen heen te rijden. Ik heb alleen nog geen auto´s gezien waarin je met meerdere personen kan zitten zoals de buggy´s van Halo. Dat is wel jammer.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2005
  15. alphablack

    alphablack Chicken chaser

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel je hebt een wagen en dar kan je met z'n tweeen in. Alleen zit daar een gun op die zo rond draait en dat duurt en tijdje voordat hij vuurt. En wat wel zo is als je in zo'n vliegende bommenwerper gaat en dan boven een basis gaat hangen maak je erg veel kills (40!).

    Mijn impressie van de Multiplayer is dat het nu nog wat chaotisch is maar dat ik het nu wel een beetje onder de knie begin te krijgen (sniper is erg goed)
     
  16. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je alleen maar met opjectives spelen? kan je niet gewoon deathmatch spelen of iets dergelijks
     
  17. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook gewoon deadmatch spelen jah, dus geen objectives. Ligt er maar net aan wat de host kiest
     
  18. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb niet eens zo'n sterke verbinding, dus dat is allemaal super gaaf, 16 speler games zullen er dus volop zijn!

    Helaas loopt mijn conker steeds vast, ligt niet aan de disc maar aan mijn lens blijkbaar. Heb een dvd cleaner besteld dus hoop dat ik er morgen (of maandag) geen last meer van heb. Komende dagen zijn iig toch warm zat om me met andere dingen te vermaken!
     
  19. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    G*dverdomme, heb ik eindelijk Conker: Live & Reloaded, geeft m'n Xbox zware kuren.
    Ik krijg tijdens de SP steeds een disc error terwijl de schijf het op 3 andere Xboxen het prima doet :mad:
     
  20. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net de post gepakt, en jawel hij is er. Eerst ff de sp ownen voordat ik op live ga. Heb de N64 versie namelijk nooit gespeeld.
     

Deel Deze Pagina