1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Conker: Live and Reloaded [Live!]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SluipSchutter13, 6 jun 2005.

  1. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    ik hou t lekker bij halo. al zijn daar super veel cheaters. vanzelf ga ik toch weer halo spele. net als toen in splintercell kocht, en ghost recon 2, enz. ik koop dit spel misschien als ie goedkoper in de winkel licht.
     
  2. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je online dingen kan slopen. T lijkt mij logisch met alle wapens, maar k zie altijd mijn bot-teammates met een soort laser-straal op het ding dat vernietigd moet worden en zelf weet k niet hoe je dat zou moeten doen.
     
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Gisteren een paar uur online geweest. Die rocketlaunchers zijn wel te doen, maar al de andere wapens moet je wel heel veel mee oefenen. Dat verschil is denk ik te groot. Hoe stoer is die sneeker overigens. Als je daar goed in wordt dan is dat gewoon de bom. Ik vond het wel heel chaotisch. Was wel ok, maar het eerste uur liep ik alleen verdwaasd om me heen te kijken.

    Holyboy, dat online en offline heeft echt weinig met elkaar te maken. Het lijken wel twee verschillende spellen. Misschien dat later in de SP het wat meer lijkt op online.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2005
  4. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je eerst een Thermophile kiezen en dan een upgrade pakken. Dan heb je ook zo'n laserstraal. Cool wapen, na een paar seconden ontploffen alle voertuigen.


    Ja man. Die sneeker is echt vet. Gisteren een beetje mee zitten oefenen, maar die speelt echt lekker. En over dat chaotische. Dat heb ik al veel minder. Weet al bij een paar maps wat de bedoeling. Dan is het echt tof.
     
  5. alphablack

    alphablack Chicken chaser

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje in dat Castle Tediz wat moet je nou precies doen. Want je moet eerste de stroom aansluiten ofzo, maar waar moet je dat doen en hoe. En wat moet je dan doen. Ik wil graag het weten voor allebei de kanten. Alvast bedankt.
     
  6. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Iemand hier zin om morgen overdag een beetje los te gaan in Conker Live??
     
  7. alphablack

    alphablack Chicken chaser

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me maar toe, misschien kom ik online met een vriend van me!

    Goomba NL
     
  8. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    heb morgen wedstrijd, kan helaas niet meedoen aangezien ik om 11 uur de deur uitga en rond 9 uur dan weer thuis ben (waarschijnlijk)
     
  9. Ik heb hem net binnen, dus ik ga morgen ff het live gedeelte checken :D
     
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind dit spel ge-wel-dig online gewoon die irritante kut demolisher uit zetten en het spel is veel leuker.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat houd Demolisher in?

    Ik ga de game morgen waarschijnlijk halen omdat ik dan mijn laatste tentamen heb gehaald en mijn Bachelor binnen hebt, want anders zou ik niet meer leren voor het tentamen.
     
  12. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik ben nu ook online voor de mensen die zin hebben om los te gaan.

    Ik heb nog nooit in een spel gezeten waar de demolisher uitstond. Als heel veel mensen demolisher zijn dan moet je dat ook wel kiezen.

    Een demolisher is een beer met een bazooka.
     
  13. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij mabe @ friends list toevoege ! ik heb haast geen nler gezien nog @ xbl, intotaal misschien 4 ofzo,

    gamertag: Furious Devil
     
  14. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg steeds geen "ready" bovenin beeld, meer mensen hier last van???
     
  15. Voor wie het wil weten: ik ga om 20.30 Conker spelen (zoals ingeroosterd in mijn ahum.. drukke schema :+ )
     
  16. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    O ja, als toevoeging daarop: In een lobbie blijft hij constant op "please wait...." staan terwijl er gespeeld wordt en andere mensen wel gewoon joinen en kunnen spelen.... :mad:
     
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Klote, ik stop er net mee Speedy.
     
  18. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb conker ook al, deze week heb ik wel nog enkele dagen school (rapport enzo...), maar ik zou graag zo snel mogelijk met onze clan op conker vechten :p
     
  19. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik moet zeggen het spel is echt gaaf online, ik moest er heel erg aan wennen, want het is eigenlijk helemaal geen shooter. Je moet gewoon in twee teams elkaar doodmaken. Het heeft veel raakvlakken met een shooter, maar het is het niet echt...
     
  20. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Er is geen clan optie _0/
     

Deel Deze Pagina