1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Conker: Live and Reloaded [Live!]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SluipSchutter13, 6 jun 2005.

  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    We kunnen ook gewoon met iedereen die hier op XBW Conker en Xbox Live heeft een keer afspreken om los te gaan in een private match.
     
  2. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    goed idee taab, ik zaleker meedoen als ik tijd heb, en speedy, waar was je nou?

    kwart voor was je er nog niet en er stond toch echt half in je quote
     
  3. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Eeeh, Taab ofzo, zou je zo vriendelijk willen zijn om te vertellen of jij hier ook last van hebt....? _0/
     
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Nee dat heb ik nog nooit gehad. Ik weet niet wat het is, ik zou gewoon blijven wachten. :)

    Ik moest wel een keer 5 minuten of zo wachten, dat er please wait stond, maar daarna kon ik er gewoon in. Misschien kies je gewoon de potjes met een slechte verbinding?
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2005
  5. Eh tja.. :+ het was het plan om half 9 online te gaan maar soms zit het tegen he..

    Ik moest mijn brommer repareren.. daarom :)

    ik was pas rond 9 uur online..

    EDIT:

    BTW: ik kom nu zo ff online.. echt waar :+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jun 2005
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kun je de namen boven de spelers weghalen want hierdoor is het spel zo onoverzichtelijk dat het haast niet te spelen is. Als er 4 man in een gang staan of dicht bij elkaar kan ik niet eens zien wie er bij mij hoort of wie een tegenstander is. Ik kan eigenlijk helemaal niemand zien omdat al die letters ervoor zitten.
     
  7. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is inmiddels opgelost, lbijkbaar vind conker het niet leuk als de netwerkinstellingen van je xbox op handmatig staan, als je ze allemaal op automatic zet, is het probleem weg... :confused:
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iemand?
     
  9. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet, maar ik vind die groene en rode namen wel handig. Wel lastig als er 4 man in een gang staan, maar voor de rest vind ik het wel makkelijk. Anders schiet je snel je eigen teammaten neer. Ik raakte per ongeluk iemand met mn zwaard, begint die andere gast gelijk te schelden terwijl hij nog leeft. Ik zeg alleen dat hij zn grote bek moet houden en toen kickte hij me gelijk. Vet kinderachtig. Ik bedoel het is een hectisch spel. Ik ben ook al tientallen keren door mn teammaten neergeschoten. Lekker boeie toch, het is maar een spel
     
  10. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Zeker. Maar je moet gewoon alleen de rode namen slopen.

    Wanneer gaan wij met zijn allen los, XBW'ers?
     
  11. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een keer in de avond, vrijdagavond ofzow. Ik kan altijd, want ben voor dit moment klaar met school. Iedereen die mee wil doen moet even aangeven op welke dagen ze kunnen spelen en rond welk tijdstip. Een potje met de XBW-ers lijkt me zeker wel cool.
     
  12. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik ga nu ook effe een uurtje voor wie zin heeft.

    Weet je wat er trouwens echt strontvervelend is? Dat zal ik je vertellen :p
    Als je Termophile bent en je steekt een zooitje van die gasten in de fik dan gaan ze langzaam dood. Ik had er dus 4 tegelijk aan het branden, maar toen gooiden ze een granaat en waren ze allevier dood. Ik kreeg echter die kills niet. Beetje nep. Uiteraard ging ik toen heel hard huilen.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2005
  13. Ik ben meestal sĀ“avond rond een uur of 8 a 9 online, maar ik speel niet altijd conker. We moeten misschien een topic aanmaken voor live gameafspraken (als dat mag van onze lieve forumleiding O-) ) dan is het wat overzichtelijker.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als er 2 groene en 2 rode bij elkaar staan kun je het verschil niet meer zien.

    Is de clan optie trouwens uit het spel gehaald, want ik kan er nergens iets over terug vinden.
     
  15. Rovak

    Rovak Guest

    Ja ik vin het af en toe ook een beetje irritant. Maar na een paar dage spelen vind ik toch andere zaken veel irritanter, zoals:
    1.De explosies zijn VEELSTE overpowered, het is te makkelijk om iemand te killen vooral als je een demolisher bent. Als je met een demolisher voor je voeten schiet krijg je amper levens kwijt en degene waar je op schiet is in 1 klap dood. En een Grunt met Upgrade is ook veelste sterk vooral met de hogster!
    2. De sneekers zijn zwaar irritant, ze kunnen over het prikkeldraad in beach dead en kunnen zo zwaar makkelijk gaan spawnkillen in de boten. Het enige wa je tegen een sneeker is doen is, een sneeker, demolisher (zelfs met die is het af en toe lastig) of vlammenwerper.
    3. Spawnkillen is zwaar irritant vooral in SHC Spammono (of hoe da lange level ook heet) als je upgrades hebt en grunt bent dan kun je gewoon stil blijven staan en zodra er iemand naar buiten komt een nade en in 1 klap een triplekill ofzo (zelf ook 1 keer gedaan als revenge en meteen 251 kills =) ).
    4. De teamchange optie. Als je aan de verliezende kant staat en de tijd is bijna op dan kun je gewoon team changen en nog een dikke bonus krijgen =S.
     
  16. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Het enige waar ik inderdaad gek van wordt is die upgraded grunt met de hogster. Dat wapen is veel te sterk man. Al ontploft dat ding meters naast je, je bent in een keer dood.
     
  17. Soda

    Soda Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb niet zo'n probleem met sneekers en grunts, die zijn nog redelijk makkelijk neer te schieten. Waar ik af en toe een beetje moe van wordt, zijn die vliegtuigen die een beetje boven een spawn gaan hangen om zo makkelijke kills te krijgen.
     
  18. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Dude, jij woont echt heel dichtbij...voeg me toe op live, dan zal ik je effe slopen met een ugraded grunt. ;)
     
  19. Soda

    Soda Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    mja is goed......voeg je van de week wel toe......ben niet vaak online.
     
  20. Rovak

    Rovak Guest

    saaiheid
     

Deel Deze Pagina