1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Conker: Live and Reloaded

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect Mark, 19 nov 2004.

1. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah en als het kan zelf met kerst:confused:
    Op de n64 stelden ze ook altijd alles uit..
    Maar ze maakte wel altijd vette games deze word ook echt cool..
    Maar dit is gewoon een remake (goed ook) en dan hoeven ze alleen de gfx optepoetsen live erbij doen enz daar doe je toch geen 3 jaar over...

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    We hopen natuurlijk dat ie eerder uitkomt.
    Ik verwacht erg veel van deze game.

3. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    op de site van bart smit staat dat ie 4 maart in de winkels moet liggen. 8)
    daar geloof ik dus niet echt in...

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Het zou natuurlijk wel mooi zijn of niet?

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja toch geloof ik ook niet dat het compleet uit de lucht is gegrepen die datum, dus ik blijf positief O-) Donkey Kong Jungle Beat op de cube kwam bijvoorbeeld ook eerst in Europa uit en later pas in de States. En kom btw niet aan met trieste opmerkingen over de cube, om de fanboys maar even voor te zijn :)

Laatst bewerkt: 4 feb 2005
  6. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rare is toch een Engelse ontwikkelaar? Dan zou het toch best kunnen dat Conker iets eerder in Europa uitkomt. Maar dat weet ik niet zeker. Was Sudeki eigenlijk eerder in Europa of in Amerika? Omdat dat spel ook van een Engelse ontwikkelaar komt. Het feit dat er al een demo en een boxart is, geeft mij goede hoop voor maart. Anders zal het wel mei worden.

7. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Op lik-sang.com staat Conker voor 15 maart Amerikaanse release
    Aangezien het spel van een Engelse ontwikkelaar komt, denk ik dat het spel niet is uitgesteld.

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Tsja bij sommige grote online shops is hij zoals op de fp te zien is uitgesteld, ik hoop echt niet dat het daadwerkelijk zo zal zijn dat we hem pas in juni of later hier krijgen, dat lijkt me echt veel te lang. Dat hij nog in Maart zal komen verwacht ik nu ook niet meer, dus ik denk dat ik binnenkort maar ff kotor 2 ga halen. Dan heb ik RE4, Jungle Beat en kotor 2 om me tot die tijd bezig te houden :)

9. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, uitgesteld naar juni. Zat er ook wel in na al die geruchten de laatste tijd. Tis wel jammer maar er komen genoeg mooie titels de komende tijd (DoA: Ultimate, Star Wars: Republic Commando, Unreal Championship 2). Ik hoop wel dat het spel voor de zomervakantie uitkomt. Ik heb liever dat ze het spel uitstellen om het te perfectioneren dan dat ze het in maart uitbrengen met bugs.

10. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Tijdens het N64 tijdperk kwamen alle Rare games als eerste in Europa uit. Sinds de Xbox is het verschil tussen Amerika en Europa zo klein dat het vrijwel nooit echt meer dan een week scheelt(zie Grabbed By The Ghoulies bv).

11. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hebben ze dan zoveel tijd nodig om een N64 game om te zetten? Er komt toch 'alleen maar' een nieuwe multiplayer mode in? 't wordt tijd dat die gasten bij rare eens sterk aan zichzelf gaan twijfelen... Heel mooi dat ze voor de xbox ontwikkelen, maar het is wel de bedoeling dat je eens een spel afmaakt...

12. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Zo, even weer een oude discussie oprakelen. De game heeft inmiddels weer een vertraging opgelopen. Op deze manier gaat ie een aardig eind richting een releasedata ergens in 2006. Maar volgens jou was dat een achterlijke conclusie. _0/

13. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Rare maakt er wel een puinzooi van. Wat ze allemaal ook met Kameo uitvreten, ik weet het niet hoor. Of is het hele bedrijf hard aan het werk aan Perfect Dark voor de nieuwe Xbox? Dat zou wel een mooie launchtitel zijn. Maar maak ff eerst Conker af!!!

14. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn hem ook aan het afmaken, alleen dat duurt een tijdje omdat ze hem ook echt willen afmaken. Het zijn gewoon ontzettende perfectionisten. Dat zeggen ze zelf ook.

15. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik op zich wel blij mee omdat je dan wel een spel met veel kwaliteit koopt. En vandaag stond op deze site dat het spel gewoon op schema lag voor een release in mei.

16. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Conker ligt al 2 jaar gewoon op schema voor een release. :mad:

Laat dat Rare zichzelf lekker opdoeken. Wat heb je aan ze? Straks heeft iedereen het allang en breed over de Xbox2 en dan komt Rare nog met 2 gare titeltjes voor de Xbox... _0/

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Als je niets te melden hebt, doe dat dan ook niet. Al dat pessimistische gezeik... Ik kan ook gaan lullen over de ps2 versie van RE4 die pas eind dit jaar uit komt oftewel zo dus: "Straks heeft iedereen het allang en breed over de ps3 en dan komt Capcom nog met een gaar titeltje voor de ps2 die een jaar ervoor al gereleased is op de cube..." Ik heb daar dus normaal geen zin in, en dit is dus ook de laatste keer. Tediz gaf me over msn ook nog een linkje waar Mr.Seavor himself alles uitlegd op hun forum. Een andere maat van me heeft pas geleden nog een Conker reclame gezien op tv, dus ga maar gewoon uit van een eind april, begin mei release ;)

18. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Dat maak ik altijd zelf nog wel uit. _0/

19. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Op bartsmit.nl staat dat ie op 4 maart wordt verwacht :confused:

20. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Microsoft Game Studio's gebruikt een heel fout beleid.
    Zij maken namelijk uit wanneer Rare iets aankondigd of released.
    In hun Scribes sectie op hun website schrijven ze al dat Microsoft nog geen toestemming heeft gegeven om bijvoorbeeld Perfect Dark Zero te showen...

Deel Deze Pagina