1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Conker: Live and Reloaded

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect Mark, 19 nov 2004.

1. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Op XBox.com staat er nu dat hij 21 juni dit jaar uitkomt.

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat wat op Xbox.com staat klopt:confused:
    Wel jammer, want het is echt een vette titel, ik wacht er al sinds eind 2003 op:'-(

3. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Wordt altijd gedaan door het bedrijf die de game published. Rare kon ook niet eigenhandig en zonder toestemming even een game showen toen ze nog bij Nintendo zaten. Dit wordt gewoon goed besproken tussen beide partijen.

With regard to further info, obviously we have to co-ordinate these things with MGS now and we're still waiting to hear when they want to kick off the big promotional campaign, but it shouldn't be too long coming.

Betekent dus ook dat de game al bijna af is.

4. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    hallelujahh:D

5. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat je in de offline multi-player precies kan doen, aangezien ik geen Live heb:'-( Persoonlijk hoop ik dat je met een eventueel split-screen als Tediz tegen de Squirrels kan strijden. (of vice versa natuurlijk) Kan je dan ook met een squad of in je ééntje?

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Het is nog niet helemaal zeker, maar het is zo goed als zeker dat er een offline multiplayer gedeelte komt incl bots dus op die manier is er genoeg te doen voor de "live-lozen" onder ons :)

7. UberNoob

UberNoob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar ik moet even terugkomen op die demo van Conker: Live and Reloaded. Bij welke editie zat deze demo dan? In ieder geval niet bij die van deze maand, want ik heb vandaag gekeken bij de Bruna en hij stond niet op de cd. Toch geeft de internationale site anders aan:

www.officialxboxmagazine.com/issues/magazine2005-02-23.htm >>> 'This issue's disc is amazing with stellar playable demos of Splinter Cell: Chaos Theory, Unreal Championship 2: The Liandri Conflict (LIVE-enabled), Worms 3D and Conker: Live and Reloaded. Plus -- plenty of video features and downloads!'

Kan iemand mij ajb even uitleggen hoe dat zit? Ik zal vast wel weer dom bezig zijn. Alvast bedankt...

8. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is de US version, de version die jij in de bruna heb zien liggen is de UK version.

Check dit maar: http://www.officialxboxmagazine.co.uk

9. UberNoob

UberNoob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aha, en die Amerikaanse versie is hier niet verkrijgbaar zeker? Kan je zoiets anders niet nabestellen?

10. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Speciaal voor die demo?
    en dan zou het nog niet werken, demo is net zo als amerikaanse spellen
    NTSC
    en waarschijnlijk ook regio gecodeerd

11. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ UserNoob
    2 of 3 maanden geleden zat er bij OXM een demo met Conker. Ik heb hem. Als je hem van me wilt kopen moet je het zeggen. Staat ook nog een demo op van PoP: Warrior Within. De rest is volgens mij niet zo boeiend. Voor 7 euro incl. doe ik hem wel weg.

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Demo was zeker lachen, voor bij die schakelaars lag ik in een deuk 8). Wil dit volledige spel heb alleen al om de humor :9

13. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil 'em ook hebben vanwege de Graphics (één van de mooiste games ooit) vanwege de MP, vanwege de Campaign (die van Conker's Bad Fur Day zit erin;)) en natuurlijk vanwege de droge humor :+ Ik weet eigenlijk niet of de gameplay écht héél goed wordt, de punten die ik net opnoemde heeft iedereen het over, maar de gameplay :{ Daar hoor je niemand over, lijkt jullie de gameplay (dus hoe het speelt, als je loopt schiet etc.) goed???

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Erm...dat is alweer een tijdje geleden dat ik die demo heb gespeeld (heb hem nu niet meer) Maar ik vond het wel lekker lopen eerlijk gezegd. Lekker met je Gun allemaal Beren neer knallen :+ Ik had der niet echt problemen mee..

15. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denken jullie eigenlijk wat voor cijfer Conker gaat krijgen in de XM, ik denk persoonlijk zo:

beeld: 10
    geluid: 10
    gameplay: 9
    lange termijn: 10
    overal: 10- (samen met PGR2 en binnenkort Forza het hoogste cijfer:9)

16. JeePee

JeePee Guest

Ik vind het wapen niet zo mooi klinken, dus doe voor mij maar een 9 voor sound, verder kan ik geen minpunten bedenken. Het wordt echt een retegoed spel.

17. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    dit lijkt me zeker wel een tof spel! maar wanneer komt ie uit? zal vast al wel gezegd zijn, maar ben lui..............

18. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk Juni, sommige sites zullen misschien nog Maart zeggen, maar dan zijn ze nog niet bijgewerkt;)

19. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    De gameplay van Conker's Bad Fur Day was juist het beste van alle vier de punten dus ik denk eerder dat CL&R een 10 voor gameplay krijgt.

20. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel, het enige waar ik mensen van bijv. IGN over hoor is de droge humor, de prachtige graphics en de goede MP.

Deel Deze Pagina