ik wacht al bijna 2 jaar op dit spel, maar nog steeds is ie niet uit, net als kameo. Daar zit ik ook al vanaf het begin op te wachten
Op gamespot zijn trouwens heel veel screens, maar ik wil filmpjes zien, de 3 een paar pagina's terug waren zoooo vet.
Ik zag net dat het spel al te preorderen is op gcshop.nl 19 juni komt tie. Nog maar 3 weken. Ben best wel gewend om op dit spel te WACHTEN, wel raar dat ik hem bijna kan spelen.
Dit spel wordt zo vet. Ik wou hem net preorderen, maar toen zag ik dat het de dag voor mijn pww is. Dus dat wordt pas bestelen als de pww afgelopen is.
Lijkt mij een vet spel Heb geen LIVE, moeite waard denken jullie? Las namelijk niet in XboxMagazine dat het niet al zijn beloften waarmaakt en een redelijke standaard platformer is.
Ik heb al zo lang geen platformer meer gespeeld dat ik het toch niet meer merk Het gaat nog helemaal goedkomen met rare
Ik zou eigenlijk niet weten of ik dit spel wel zou kopen als ik geen Xbox Live zou hebben. Daar koop ik het voor. Ik zie de singleplayer als een leuk xtraatje, maar veel uurtjes gaan zeker in de multiplayer zitten
Koop em gewoon, zit echt veel leuke dingen. Op sommige fronten verslaat het spel Halo zelfs qua multiplayer...
Daar wel van gehoord . Haha, ik dacht dat Perfect Dark een heel ander soort spel was.... third person en niet first person als op die pic .