Ik vind de demo niet representatief voor het hele spel. Is is meer iets wat je zal spelen in de MP. Want in conker zelf heb je maar een heel klein percentage van het spel een gun in handen. Zoals al eerder werd gezegt de SP is meer een platformer/action adventure als dat het een Tirth person shooter is. Online is het dat zeker maar offline zeker niet.
Conker Bad Fur Day was 1 van de beste spellen van de N64. Bijna net zo goed als Zelda, PD en Golden Eye. De XBox versie is op die game gebaseerd dus dan zal het wel goed komen. Daar komt nog bij dat de game van Rare is en die hebben volgens mij nog nooit een schijt spel geleverd!!
Vergeet niet dat dezelfde levels in terugkomen met soms wat terugverwijzingen naar het oude spel. Er is verder niets nieuws aan. Misschien wat multplayerelementen maar verder niet. Daarom koop ik het spel. Ik heb de nintendo 64 versie niet gespeeld. voor mij is het nog een compleet nieuwe game.
Zag gisteren de revieuw van Conker bij gamekings, zij vonden de game niet echt geweldig. En om eerlijk te zijn leek de multiplayer mij ook een beetje eentonig. Halo is ook wel alleen schieten maar toch, ben benieuwd wat ik er van ga vinden.
Kan me niet schelen wat die gasten ervan vinden. Ik heb de originele versie op de N64 nooit gespeeld, heb Xbox Live. Kan voor mij niet fout gaan. Ik heb Gamekings niet gezien. Welke argumenten gaven ze dan?
Ze zeiden dat het spel voor die prijs het niet waard is. Het is eigenlijk alleen maar Conker's Bad Fur day maar dan opgepoetst. Volgens hen is het het niet waard voor die 60 pleuro's. Het is allemaal al gedaan.
Ik heb m'n xbox gekocht voor dit spel.... ik heb de orginele nooit gespeeld de graphics zijn de mooiste die je op de xbo kunt vinden de humoris fantastich en de multiplayer is uitgebreid met voertuigen en alles voor mij een dikke must have.
Jep, als je het nooit gespeeld hebt, is het zijn prijs wel waard, ik luister nooit naar die gasten, het is een hoop bullshit.
waarom zijn er eigenlijk nog nergens reviews te bekennen ?? als gamekings het al heeft moeten er toch meer zijn :{
Waarom zou je Halo 2 dan halen. In de nieuwe Conker zitten ook veel nieuwe dingen en de Mp is natuurlijk een grote plus!
Ja idd. Die gasten moeten een spel objectief beoordelen. Er zijn heel veel mensen die Conker op de N64 niet heeft gespeeld. Ik weet nog wel dat het spel flink geprijst was. En de multiplayer geeft zoveel meerwaarde aan een spel. Kijk maar hoeveel er wordt gespeeld met Halo 2 en Counter-Strike. De single player van Dead or Alive was ik na een paar dagen op uitgekeken. Op Xbox Live speel ik het bijna dagelijks, sinds februari. Die gasten van Gamekings/PU zijn een beetje te verwend, met al hun tripjes en gratis games.
gamespot is altijd best vroeg met het nieuws en heeft nu pas een hands-on liggen dit is trouwens de link :http://www.gamespot.com/xbox/action...ew_6126887.html?q=1&tag=gs_xbox_flashtop_read
Het spel is nu nog steeds flink geprijst. Dat alleen geeft al aan hoe goed dat spel was. Als je die nog niet gespeeld hebt dan is Conker L!ve & Reloaded al helemaal een vette game.
Ja ik zag ook dat gezeur van gamekings en had ook zoiets van de game ziet er grappig uit en als je hem toch nooit op de n64 heb gespeeld is ie toch super??