Check deze 2 filmpjes dan: Conker 1 Conker 2 Daar betaal ik wel 50 euro voor, hoor! Doen ze het niet? Dan heb je QuickTime Player nodig!
[Offtopic modus aan]Gisteren niet gekeken zeker? Daar kraakte ze Phariah behoorlijk af. En Conker was volgens hen ook al geen topgame. Beter opletten hé?[/Offtopic modus uit] Zelf vind ik aan de hand van de filmpjes van Conker dat er niet veel uit te halen is. Ik denk altijd: aah de stilte voor de storm. Maar dan is dat wel een hele lange stilte want van die 'harde' actie merk ik niks.
Ja dat bedoel ik juist!! Dus jij moet beter opletten. Conker is juist een topgame, maar daar krijgen ze niet voor betaald ofzo. Vaak vinden ze de crapgames goede games en zijn ze over echte goede games veels te kritisch.
Toen Rare de game 3 jaar terug aankondigde vonden ze het al niks. Conker: Live & Uncut hete het toen nog en het zag er werkelijk niet uit! Maar Rare heeft het spel nu grafisch tot te limit gebracht en de Multi-Player is van top niveau, dus ze moeten niet zeiken bij Game Kings.
Nou sinds ik de demo heb gespeeld (eerste keer kwam ik maar niet in dat fort en had ik zoiets van wat de crap) maar een tweede keer zat ik met een vreind van mij te spelen en toen kreeg je al die punchline;s uit oa indiana jones, het muziekje van kill bill (bij die pshyco doctor) en die fanatieke teddys en toen zaten we allebei zo van wtf dit is cool en sindsdien zit ik echt op deze game te wachten
ik had vandaag pas door dat er een demo van conker op de cd van jade empire staat ik heb em uitgespeeld en kben best wel verschoten van de grappige en meeslepende gameplay van dit spel vanaf nu is concer een must have voor mij!
Maar klopt het nou dat het geheel aan levels onwijs van elkaar verschilt (maar paar levels dat je als soldaat met machine geweer vecht?) wat moet je dan in andere levels doen?? springen op ventjes?