Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat reviews van het spel. Met nu nog ongeveer een week te gaan moeten ze toch wel snel komen toch?. Ben alleen een beetje bang dat ze het spel net als die gasten bij gamekings gaan afzeiken omdat het volgens hun weinig verandering bied ten opzichte van de N64 versie.
Gisteren de multiplayer gespeelt tegen bots, echt gaaf ik geloof dat je er maximaal 16 in de game kunt gooien
Nog een review, van gamesradar: Never mind Conker Reloaded - think of it as a free bonus game. Instead, rejoice in the fact that Conker Live is absolute genius. You need this. Now 9/10 edit: dawm, weer geen 4-player mogelijkheid. Dat heb je egt haast nooit meer. Dat is tog wel een heel zwaar minpunt
Ik mag van mijn ouders een nieuwe game uitzoeken omdat ik geslaagd ben. Ik wil zoiezo een live game en conker leek mij een goede keuz. Vorige week werd CL&R gereviewd bij gamekings en ze waren er niet echt super over. In tegendeel ik vond dat ze het wel wat afkraakte. Ik heb de demo versie gespeeld bij de gameshop in de buurt en ik vond het geen goed level voor in een demo te doen. Ik snapte er namenlijk niks van. (D-Day level) Maar als ik het hier zo lees heeft iedereen hoge verwachtingen en gaan er veel hier op live spelen. Dus zit ik er tog over te denken uhm te nemen. Weet er iemand ergens filmpjes te vinden over de multiplayer gedoe? Gamplay filmpjes?
Persoonlijk maakt mij het niet echt uit dat het geen 4 spelers op 1 xbox ondersteund. Dan knoop ik liever 2 of meer xboxen aan elkaar dan tegen zo'n klein beeldje te moeten loeren. Voor Mplayer gameplay filmpjes (zullen vast wel her en der al verspreid in het topic staan, maar ik zet nog even wat links onder elkaar van filmpjes die je op IGN kunt bekijken) Link1 Link2 Link3 Link4 Link5 Link6 Link7 Link8 Link9 Link10 Link11 Link12 Link13 Link14 Link15 Link16 Link17 Enjoy
Dat je co-op niet met z'n vieren kan doen vind ik niet zo erg want ik denk dat het dank eigenlijk niet eens leuk meer is. En omdat de MP nu computers heeft die tegen je vechten maakt het ook niet meer uit dat er geen co-op is. Met een leger teddybeertjes tegen je vriend met een leger eekhoorntjes vechten is toch veel leuker.