1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Conker: Live and Reloaded

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect Mark, 19 nov 2004.

1. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    "Occasionally frustrating"

"Confusing Multiplayer
    "

Dit is voor mij al een 'NO-GO'! Ik heb de review gelezen en de multiplayer lijkt mij echt niks, omdat iedereen met een rocket launcher loopt.

2. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    "Occasionally frustrating" dat geldt dus echt voor elk spel wat ik ooit gespeeld hebt. En wat betreft dat het multilpayer confusing is, ik ben vrij snel confused in zo'n chaotische online situatie. For each his own, zal ik maar zeggen.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat bedoel ik nou. Dat is gewoon een mening want als je een ander review leest zeggen juist het tegenovergestelde.

4. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las het op IGN en op Gamespot, dat zegt voor mij al heel wat, vandaar. Ik snap dat andere reviewers dit probleem sneller over het hoofd zullen zien, omdat zij het spel niet tegen meerdere menselijke tegenstanders kunnen spelen tijdens het reviewen. Want ik neem aan dat de bots niet allemaal de rocket launchers nemen.

Laatst bewerkt: 21 jun 2005
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wie zegt dat de Rocket Launchers zo goed zijn?

6. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gamespot: 8,3

Gameplay 8
    Graphics 10
    Sound 8
    Value 8
    Tilt 8

goed genoeg voor mij..

er is ook een video review

7. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    ÏGN.com - "Conversely, any a$$hole with a bazooka can kill indiscriminately with shots that merely get close to the target. I can't possibly express the frustrations of trying to play with other classes only to see myself and others continually smoked by bazookas."

Gamespot.com - "Demolitionists feel too powerful, for instance. Despite the fact that it takes them the longest to reload, it's still too easy for them to just run around, killing everyone in one hit and without too much hassle."

Maar dit op IGN.com vind ik nog erger:
    "Fortunately, you can change classes at any spawn point -- but at a price. Changing your class requires some idle time. The kicker is that your character is immobile but vulnerable to attack. So a spawn-camper can kill you while you wait on the idle countdown. You respawn but must begin the countdown from the top again. At least the camper can keep shooting you with those instant-kill bazookas so you can never move again. Now I know why Conker curses so damn much."

Begrijp me niet verkeerd, het spel is best goed in singleplayer denk ik. Maar ik zou hem alleen voor de multiplayer kopen en die lijkt mij niet leuk genoeg.

8. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik hem koop, maar juist voor de bots in multiplayer (k heb geen xboxlive), en die nemen waarschijnlijk wat meer gevarieerde wapens en anders heb je toch ook nog de normale deathmatch waarbij je gwoon wapens moet oppakken...

9. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Dit zou echt gruwelijk irritant zijn inderdaad, maar ik zie wel in hoeverre dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Uhm tegen dat laatste kan wel wat gedaan worden, vooral als je in een team zit. Dan gaat er één kijken of er nog iemand van de tegenstanders toevallig aan het kamperen is, en die knalt hem neer. dan geeft hij aan dat jij van klasse kan wisselen en is er niets aan het handje. Ik zal er overigens geen last van hebben aangezien ik geen live heb. Ik neem tenminste niet aan dat ook de "computer" dat soort trucjes uit haald :)

11. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Voor dat spawn camping moeten ze dan gewoon ff een update maken...

12. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net gehaald. Echt een lol spel alleen wel irri dat ie vaak moet laden. Maar er zit wel heel vel humor in.

13. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar wat meer weten als je hem wat meer gespeeld hebt. Ik ben wel benieuwd naar je ervaring met het spel, vooral de multiplayer mode.

14. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ik dacht dat ie pas over 3 dagen kwam? Heb je hem uit Amerika laten komen of zo?

15. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Hij heeft hem gedownload... want hij komt morgen pas uit in Amerika..

16. loode

loode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem sinds vanmorgen (niet gedownload, voor iedereen boos kijkt - hij komt trouwens vandaag (de 21e) uit in Amerika, als ik me niet vergis), en ik vind hem echt geweldig :D

Het eerste wat opvalt is dat er echt een enorm verschil is tussen de single- en multiplayer is. Het eerste is echt een rasechte platformer met de geile, bezopen, en immens grappige Conker in de hoofdrol, terwijl de multiplayer een geweldige mix is tussen Timesplitters, Halo, de beste 3d person shooter en een hele hoop prettig gestoorden @ Rare's. Voor de single alleen zou ik het niet doen, maar de multiplayer is echt zo geweldig...

17. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mediamarkt, Dixons en Intertoys hebben hem nog niet! :confused:

18. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja , (ik ook nie gedownload), hij is echt leuk maar het lijkt me nog leuker om hem te spelen op een feest ofiets met allemaal dronke koppen.

19. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gvd, toch vanavond nog maar ff naar de MediaMarkt! 8)

20. loode

loode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Betwijfel of je 'm daar gaat kunnen vinden hoor, als ie pas de 24e zou mogen verschijnen denk ik niet dat ze 'm nu al verkopen :)

Mijn versie is een reviewcopy overigens, hoe Lexiuz eraan is geraakt weet ik natuurlijk niet :)

Deel Deze Pagina