Als je het op die manier zegt, zal het wel op een illegale manier zijn geweest. Ik wacht wel gewoon tot vrijdag
Waarschijnlijk in de free record shop daar kun je de meeste spellen al een paar dagen op voorhand kopen.
Ik vind dat de offline mp goed te vergelijken valt met die van TimeSplitters 3, met iets minder opties en spelwerelden. Er zit wel altijd een soort van 'verhaal' aan elk level, zodat je steeds enkele dingen moet doorlopen (en uitvoeren) om jouw team te laten winnen (ook goed te vergelijken met die ene mode in TS3 dus). De levels zijn wel vrij groot en uitgebreid, en vooral: erg hectisch. In het begin moet je ook wat wennen aan de overvolle HUD van het multiplayer gedeelte (as said: de mp is eigenlijk een heel ander spel als de sp), maar eens je alle knopjes en tekeningetjes eindelijk doorhebt (boekjes lezen is voor watjes ), is het echt erg genietbaar. Je hebt in elk team 8 man, dus 16 man in totaal (15 bots). Je kan ook co-op multiplayeren.
Ja, daar was ik ook al achter. Maar wat ik eigenlijk bedoel is hoe de intelligentie van die bots is, lopen ze rond als kip zonder kop of zijn het gewoon net echte spelers.
Er zijn verschillende moeilijkheidsgraden, ze komen mijns ziens erg geloofwaardig over, een beetje van de kwaliteit van - jawel - TS3.
Nou slofsky heeft hem al binnen en ik heb een kaartje in de bus gehad ... dat ik mijn pakketje had gemist
Ik heb hem ook bestelt bij GCshop.nl en ik heb hem vandaag ook niet gekregen..(je kan het ook niet krijgen van gcshop want ze hebben het spel nog niet eens binnen)