1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Conker: Live and Reloaded

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect Mark, 19 nov 2004.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zucht ze hebben hem wel binnen :eek: ... Slofsky heeft hem al binnen van GCShop ... ik had hem vandaag binnen kunnen krijgen als ik thuis was geweest
     
  2. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie hebben het met multiplayer steeds over de campaign mode lijkt het wel, maar hoe is de normale deathmatch?

    edit
    heeft het spel ook last van framedrops in de multiplayer? of is dat iets wat zelden voor komt?
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2005
  3. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik geloof je niet 8) want anders had ik hem wel vandaag e ik heb hem al een maand geleden bestlt en hij staat niet op de site dat ie is aangekomen...

    Ik vraag het ze wel..(dimensionplus.nl heeft hem ook nog niet en hun hebben meestal als eerste op hun site staan..)
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2005
  4. loode

    loode Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    - Ik denk niet dat er een standaard deathmatch in zit. Het is steeds een strijd tussen de Tediz en de normale eekhoorns. Met missiegeorienteerde spelwerelden. Ofwel heb ik er natuurlijk heel erg stom overgekeken.

    - Ik ben nog geen (opvallende) drops tegengekomen, terwijl het er soms toch heel erg hectisch, ruw en druk aan toe gaat.
     
  5. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Jaloers?
     
  6. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    De single schijnt een stuk evenwichtiger te zijn dan de multi! :'-(
     
  7. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Eigenlijk best triest dat de laatste grote Xboxtitel een oude N64game is, met minder levels en een niet echt noemenswaardige multiplayer........
     
  8. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    zit de mp van bad fur day er ook in? die was namelijk ook super vet.

    edit: Nog meer reviews

    Yahoo! Games 8 / 10 80%
    Daily Game 7.8 / 10 78%
    Boomtown 8 / 10 80%
    1UP 7.5 / 10 75%
    Xbox Addict 4.3 / 5 86%
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2005
  9. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het duurt ook nog zooooo lang heh voordat het spel uitkomt 8)
    Vandaag of morgen zal die wel al in de winkel liggen.

    Als ik op de cijfers afga, lijkt het niet een klassieker te worden (als ze tenminste geen punten aftrekken van het feit dat het een oud N64 spel is), maar de cijfers zijn hoog genoeg voor een hoop lol *) . En het heeft ook nog de ideale releasedatum vlak voor de vakantie. Sudeki kwam vorig jaar toen de school net weer begon. Dan heb ik er niet zoveel aan
     
  10. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamespot: Sorry Bad Fur Day fans, the old game's multiplayer is nonexistent here.

    Blijkbaar niet, maar ik heb die nooit gespeeld. Dus dan mis ik niks
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb die wel gespeeld, en dus mis ik het wel. Het is overigens een hele tijd geleden geweest dat ik het gespeeld had(jaartje of 6 a 7), maar er is me nog altijd 1 multiplayer level bij gebleven :+ Ik ga hem wel halen, maar ik hoop wel dat hij mijn verwachtingen waar kan maken. Die cijfers stellen me namelijk niet erg gerust. Hoeveel korting kreeg je ookalweer bij de FRS als je een game inleverde van minder dan een half jaar? Is POP WW eigenlijk nog jonger dan een half jaartje?
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
  13. Slofsky

    Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem niet van GCShop, dus dat verklaart waarom je hem nog niet hebt :).
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hmm er was gister wel wat bij me afgeleverd ... ik ben nu benieuwd was het is ... ik hoop nu op mijn xbox 360 *)
     
  15. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel wel leuk maar niet echt bijzonder... De humor is echt geweldig maar dat maakt het nog geen betere platformgfame. Ik vind Bad Fur Day namelijk niet veel meer dan een redelijke singleplayer game. De multiplayer is opzich wel geinig maar ik kan niet zeggen dat ik liever Conker online speel dan bijvoorbeeld Halo 2. Toch een beetje jammer...
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Heeft iemand hem al in de winkels zien liggen?
     
  17. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    die twee games kan je toch niet vergelijken?? :confused:
     
  18. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat deed ik omdat je op heel veel fora ziet dat dat wel gebeurd... Maar goed, met welke game kan ik het dan wel vergelijken... Niet veel denk ik. Maar goed, ook zonder die vergelijking vind ik het geen briljante game. Tot nu toe een leuke platformer, niet meer maar ook zeker niet minder.
     
  19. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Met hoeveel personen kun je system linken per xbox?
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    2 personen
     

Deel Deze Pagina