1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Conker: Live and Reloaded

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect Mark, 19 nov 2004.

  1. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand miss hoe je die hooivork moet verslaan bij al die hooibergen daar in die schuur?
     
  2. Rovak

    Rovak Guest

    Heeft iemand hem al bij de intertoys zien liggen? Das namelijk de enige gamewinkel hier in de buurt :mad:, dan kan ik em dalijk ff op gaan hale =)
     
  3. alphablack

    alphablack Chicken chaser

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je hem zekerweten op de release binnen met de xboxworld preorder shop. Want anders heb ik best wel spijt dat ik hem daar besteld heb.
     
  4. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb de demo nu al 3x uitgespeeld en ik moet zeggen dat hij erg vet is =) Die demo werd overigens gratis uitgedeeld dus let goed op misschien bij jullie in de winkels ook?
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Welke winkel was dat precies?
     
  6. loode

    loode Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb hem al die hooiballen laten kapotprikken (ervoor gaan staan en juust op tijd aan de kant springen). Op den duur krijg je dan een cutscene.
     
  7. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de singleplayer bijna uitgespeeld. Zit nu bij die Savng Private Ryan missie. EN dat ik weet hoe ver ik ben. Ik heb ff bij een Walktrough gekeken welke levels er precies zijn en dat uitgeprint. Dat houd mij gemotiveerd om door te spelen :) Als ik weet dat ik er bijna ben speel ik een spel meestal maar uit. Doe ik dit niet, mja... DAn zie ik het einde eigenlijk nooit en dat is toch zonde :)
     
  8. genetic

    genetic Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje aan de mensen die dit spel hebben. In de filmpjes die ik heb gezien van de multiplayer ziet het er allemaal behoorlijk hectisch uit, overal kogels, raketten, hoofden, levensbalkjes en dan nog je hud. Wordt het spel hierdoor niet erg onoverzichtelijk of merk je daar niks van als je zelf speelt?
     
  9. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet er een site waar allerlei walkthroughs opstaan want ik kom nie verder.
     
  10. genetic

    genetic Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    www.gamefaqs.com daar staat meestal wel 1 of meer walktroughs per spel. En anders vraag het anders in een thread van het desbetreffende spel, zijn vast zat mensen die je willen helpen :)

    ( lol ik post hier zo weinig, ik weet niet eens hoe ik die link zo moet maken dat je er op kan klikken en dan linea recta naar de site gaat :p
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2005
  11. alphablack

    alphablack Chicken chaser

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand hem al van GC shop
     
  12. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een walktrough pakken op GameFaqs van Conker: Bad Fur Day voor de N64, het is hetzelfde spel (singleplayer). Waar zit je ergens vast dan? Ik kan je ook wel helpen denk ik ik moet nog 1 level en dan heb ik het spel uitgespeeld...
     
  13. loode

    loode Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is erg hectisch, het is zelfs het hectische spel op Live volgens mij (10 thermapolites tegen elkaar is fantastisch ;) ), maar dat hoort zo. Eens je het spel gewoon wordt, is het gewoon een constante adrinalinerush tot je merkt dat het alweer 4 uur in de ochtend is...
     
  14. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd heel hectisch. Ik heb net even online geprobeerd, maar ik word iedere keer na een paar seconden doodgeschoten. Maar ik weet ook echt niet hoe alles werkt. Tot nu toe vind ik het onoverzichtelijk omdat ik niet weet wat de objectives zijn. Maar dat veranderd natuurlijk spelenderwijs.

    Ik ben ook ff bezig geweest met de singleplayer. Ik zit "vast" bij een baas. Dat ijzeren Terminator figuur. Eerst schiet hij raketten. Ga je achter een buis staan. Hij schiet tegen de buis. Buis stuk, water komt eruit. De baas lokken naar het water en hij wordt geëlectrodeerd. Dan gaat hij rondtollen en zie je een grote rode knop op zn rug. Daar zit ik vast. Wat moet ik dan doen? Kom er niet echt uit.
     
  15. loode

    loode Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ie ronddraait, bij die rode knop springen, dan krijg je zo 'n lampje boven je hoofd en op B rammen. Dit een 3-tal keer doen.
     
  16. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij wilde iemand hier sarcastisch zijn :D, of toch niet??

    Maar ja, mij lijkt het duidelijk 8) RAMMEN 8).

    Lijkt me echt een vet spel. Is multiplier de moeite waard offline??
     
  17. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan niet wachten morgen komt die van mij aan *)
     
  18. alphablack

    alphablack Chicken chaser

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat GCshop/xboxworld preorder hem al heeft verstuurd. Zodat ik morgen kan spelen!
     
  19. alphablack

    alphablack Chicken chaser

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes, iedereen check de status:

    Item Status
    Conker: Live & Reloaded Verzonden
     
  20. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je wel zorgen dat hij elke keer een andere buis kapot knalt anders wordt hij niet meer geëlectrocuteert. Ik zit nu in het een na laatste level. Moet een of andere gozer met een meisje als rechter hand kapot knallen... Dat valt niet mee :mad:
     

Deel Deze Pagina