1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Conker: Live and Reloaded

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect Mark, 19 nov 2004.

1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou hier iemand een mini-review kunnen geven.
    Ik zit te twijfelen tuusen GTA: SA en Conker en van beide games wordt ik niet echt wijzer van de op internet beschikbare videoreviews. |:-

Hoeft niet heel lang, GFX enzo zijn toch wel mooi, ut gaat me meer om de Gameplay etc. Alvast bedankt!

2. genetic

genetic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje conker MrK en x kombat x, dat dacht ik dus al. Ik vind het wel goed dat je verschillende klassen hebt bij multiplayer, dat is voor mij iig een erg belangrijk punt. Daarom heb ik ook RTCW:tow gehaald, toen ik nog hoop had op xbox live (wat er tot op heden nog niet is gekomen *snik* ). Maar wat is jullie favoriete klasse en zijn de wapens en klasse een beetje uitgebalanceerd? Want niks verpest natuurlijk de pret als 1 klasse veel te sterk is of als er een super wapen is.

3. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zat ik ook vast . Bedankt O-)

4. loode

loode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het liefst met de Thermopiles (ik hoop dat ik het goed schrijf :p), die met hun vlammenwerper, en de Demolishers, die grote beren met hun bazooka's.

Meestal (1 tegen 1) lijkt alles perfect in evenwicht. Soms win je tegen iemand van een andere klasse, soms verlies je, maar dat ligt eerder aan de skills van de tegenstander...
    Als je goed samenwerkt (en de voordelen van de klassen optimaal uitbuit), ben je als team fel in het voordeel.

5. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Hangt er helemaal vanaf wat je wilt. Via live is Conker wel leuk (maar geef mij toch maar Halo 2) en de singleplayer, tja, ik vind hem, niet echt bijzonder. Heb het spel nu 3 dagen en heb hem uitgespeeld. GTA San Andreas vind ik dan leuker, ben je denk ik langer zoet mee. Of je moet de multiplayer echt geweldig vinden maar persoonlijk vind ik deze game een beetje tegenvallen.

6. alphablack

alphablack Chicken chaser

Leuk Bevonden:
    0
    Over ongeveer 2 uur komt de post.... Heb er zin in, maar waarom is het zo warm! :mad: Dan is het niet echt fijn om binnen te zitten.

7. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn gevoel zijn de Demolishers sterker dan de andere klassen. Maar ik vind niet dat dit het spelplezier bederft. Met de andere klassen kan je ook goed kills maken. Hangt ook een beetje af welke map je aan het spelen bent. Met Beach Dead komen de eekhoorntjes vanaf het strand. Dan is de sniper denk de beste keuze. Om een basis onopvallend binnen te komen is een sneeker weer goed, doordat een sneeker kan cloaken. En met een Sky Jocky ben je ook sterk in de lucht. Iedere klassen heeft zn voor en nadelen. Dat vind ik heel goed. Ook dat je tijdens een potje van personage kan veranderen en dat je de wapens kunt upgraden. Wel jammer is dat ze aan het begin van een map niet vertellen wat nu precies de bedoeling is. Dan loop je als een kip zonder kop rond. Maar zodra je weet wat de bedoeling is (tot nu toe weet ik dat alleen op de map Beach Dead, wat trouwens een hele leuke map is) is het echt heel vet online.

Tot nu toe vind ik de singleplayer wel tof. Op de Xbox heb je amper zulke platformers en vooral niet van deze kwaliteit. En Conker en GTA zijn echt niet met elkaar te vergelijken.

8. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Lok hem van hooiberg naar hooiberg totdat ie ze allemaal vermorzeld heeft.

9. loode

loode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mhm, die race tegen die dino-aanbidders om uw geld terug te krijgen, is gene kattepis precies :mad:

Laatst bewerkt: 24 jun 2005
  10. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    damn mijn Conker is vandaag niet aangekomen damn

11. loode

loode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En van het ene moeilijke stuk naar het andere, nu ben ik bij die baas als je op die dino's rug zit, iemand enig idee wat ik moet doen? Ik kan hem wel in zijn kruis bijten, maar meteen daarna krijg ik weer een pandoering van jewelste...

12. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet hem 3 keer in zijn kruis bijten. Springen wanneer hij van die golven laat komen en op het moment dat hij wil gaan slaan in zijn kruis bijten zodat je een soort filmpje krijgt te zien. Doe dat 3 keer en dan krijg je zijn geheim te zien en kun je naar z'n babe toe :) Is niet zo heel erg moeilijk hoor...

13. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee naar een paar keer wist ik precies waar ik moest racen. Als je het geld van het tweede poppetje hebt afgepakt veranderd de route trouwens iets... Oefening baart kunst.

Dat laatste level is trouwens wel erg stoer, Matrix style :D

14. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Mwha eerst ff een proefwerk week en dan koop ik conker... nog ff 5 dagen w88....

15. alphablack

alphablack Chicken chaser

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ben ik ff blij dat de mijne vorige week is afgelopen, met deze hitte leren! Echt niet! Succes er maar mee!

16. loode

loode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mhm, ik zou zweren dat ik 'm onderhand toch al gecastreerd moet hebben, ik heb heel m'n dino's tanden erop kapot zitten bijten, een stalen onderstel dat die kerel heeft? :eek:

Hoedanook, ik probeer straks nog wel eens verder, het kan toch best frustrerend worden op den duur :'-(

17. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zeg ik, wachten tot hij gaat slaan. Op het moment dat hij gaat slaan gaat hij naar achteren toen waardoor hij met zijn voorkant meer naar voren komt. Als je op dat moment bijt bijt je hem recht in zijn zak en zul je een heeeeeel kort filmpje te zien krijgen. It really aint that hard to do.

18. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    kunnen deze dingen please in een spoiler, anders wordt er veels te veel verklapt. Wel ff het level erboven zetten dan.

19. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm...ik heb 2010 geld maar ik moet 2110 hebben voor die missie bij die molen! Iemand die nog een plekje geheim plekje weet waar de 'green stuff' zit?

Hieronder een vraage over een missie:
    En iemand die al iets meer weet over die touwbrug met die bank (?) aan de overkant? Gebroken touwbrug dus....

Laatst bewerkt: 24 jun 2005
  20. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Betreffende de touwbrug:
    die touwbrug daar zul je nooit overheen komen. Als je het een na laatste level hebt uitgespeeld krijg je een filmpje te zien en kom je terug bij WIndy Hill. De molen is dan weggeblazen, je kunt het gat in springen en komt dan via een gang achter de bank bij de bank uit

Betreffende het geld:
    Wat betreft dat geld. Euhmz... Dat huisje bij Poo Mountain, dat heb je vol laten lopen met stront. Als je daarin duikt en terug zwemt, heb je dat geld gepakt? Die was ik namelijk vergeten. Bovenop Poo Mountain ligt ook nog geld, heb je die al gepakt?

Zo beter, met de spoiler tags? :) Ik heb er overigens iets meer dan 13 uur over gedaan om het spel uit te spelen.

Deel Deze Pagina