dankje, ik heb die alleen al Ik moet sowieso nog eens goed kijken of ik een nog een missie moet of alleen wat dough moet vinden....want ik kan niks meer vinden edit: yes gevonden! Hij lag: Spoiler boven die zonnebloem met die dikke .... . Loop nu met die shotgun de ondoden neer te knallen. Damn dat aimen is lastig! Hoe zit dat zou precies met die laser? Als ik de trigger langzaam doe schiet hij soms niet en laat hij de laser zien...soms schiet hij gewoon..hints/tips?
Spoiler trigger ingedrukt houden dan blijf je de laser zien en kun je gewoon richten. Ik vond dat wel een vet level. Lekker zombies schieten. Het level was niet echt moeilijker. Gewoon rechter trigger ingedrukt houden en mikken op het hoofd en schieten. Ging bij mij vrij goed, vloog door dat level heen
Ik heb hem nu ook ! eindelijk! geweldig spel heb net de singeplayer gedaan zeer vet super mooie graphics lekkere besturing goeie humor. De multiplayer moet ik nog ff aan wennen want moet alles even uitzoeken.
Hoe kom ik verder bij die grote boiler, want dan ga ik op zo'n geel ding staan om aan touw te trekken maar ik kan niet hoog genoeg springen. Wat moet ik doen! HELP!
Ben nu in de Singleplayer bezig. Maarreh, vraag me af of ik zelf moet opslaan of gaat dat vanzelf? Multiplayer ff met bots gedaan. Wel geinig, maar erg onoverzichtelijk en druk!
Hmmm. hebben jullie gelezen dat Conker een 7,3 heeft gekregen van de PU?? Is dit niet aan de lage kant? Ik had erg veel van het spel verwacht. Vinden jullie het nog een heel goed spel om te kopen, ook als je het nog niet eerder op de n64 hebt gespeeld? Ik zit te twijfelen om em wel of niet te kopen. Is offline multiplayer leuk?? Oftewel kan iemand een (kleine) mini-review geven over de singleplayer en de offline en online multiplayer?? Thnx! Vengo
Waarom miniReview? er zijn tientallen reviews op het i-net? Maar ik heb een vraagje weet iemand waar ik die laatste zwerm bijen kan vinden voor die bloem met die dikke tieten? ik heb er nu 4 en moet er 5 hebben.
op t dak van de schuur misschien? (of bij de ingang van t level, in de soort van gracht naast de schuur of in t gele gedeelte waar de kazen lagen)
Nou die boiler is gelukt, alleen zit ik nu vast na dat ik die haai verslagen heb. Dan heb ik dat geld gepakt. Maar wat moet ik dan doen. Ik loop wat rond maar ik kan nergens meer wat doen. Wat nu?
Spoiler Als je al het geld hebt gepakt dan moet je terug naar de schuur en daar helemaal naar boven klimmen, maar zeker weten doe ik het niet meer. Kijk anders even op GameFaqs...
Is het de moeite om het spel te halen voor alleen de Single player en offline multiplayer? Ik denk het haast wel, na wat reviews gelezen te hebben, maar ik zou graag willen weten hoe jullie erover denken.
Als je de versie op de N64 nooit hebt gespeeld, is dit het gaafste platform spel dat ik heb gespeeld. Heel grappig en gaaf.
in de pu vertellen ze je dat er 12 multiplayer levels zijn, maar ik heb er maar 8 op het begin....moet ik die andere 4 nog op één of andere manier unlocken?