Ik dacht het niet, een vriend van me heeft wel een N64 maar hij heeft geen Conker. Ik heb de demo gespeeld en die was heel vet en grappig, dus ik ben redelijk enthousiast.
Hij had een Gamecube gekocht, ik weet niet wanneer die precies uitkwam. Hij zal Conker Bad Fur Day ook wel overgeslagen hebben, ik zal het hem iig wel ff vragen. Ik zal Conker wel een keer kopen, maar ik wil GTA SA ook heel graag. Ook moet ik Forza Motorsport nog binnen krijgen van de prijsvraag, dus ik zie wel.
Pu logica Grabbed by the ghoulies>>>Conker live and reloaded sorry maar dit slaat nergens op. Ben blij dat ik geen pu meer koop.
Ja ik dacht dat de PU humor had, maar ze vinden Conker niet eens grappig. De singleplayer komt bijna niet eens aan het woord in die review. Ik neem dat ook niet erg serieus.
Maar ze laten ook Jan het reviewen. Hij is wel lauw, alleen het enige waar hij zich voor intresseert is PC shooters en strategische spellen. Ze hadden gewoon Boris het moeten laten doen, die is wel in voor dat soort spellen en die had het ook veel beter kunnen beschrijven.
Boris was met Gamekings ook maar weinig enthousiast over Conker dus ik denk dat dat wel meevalt. EN dat ze vooral de multiplayer bespreken is logisch. De singleplayer is immers een poort van de N64...
nou ze moeten toch wel rekening houden met die mensen die de n64 versie niet hebben gespeeld en nu een fantastische ervaring missen.
Nou zo geweldig vind ik de Singleplayer niet hoor... De Multiplayer valt ook erg tegen. Het speelt gewoon niet lekker. De MP is gewoon te chaotisch en de SP... Tja... Is het gewoon net niet.
neee maar ze hebben het in die pu review over 12 multiplayer levels, kan iemand mij daar wat meer over vertellen, want ik zelf kan er maar 8 vinden...waar staan die andere 4 of moet ik die nog unlocken?
220 gulden volgens mij niet. Ik dacht dat hij hier lag voor 200 gulden maargoed dat was in die tijd veel geld.