ja maar hij heeft het over de singleplayer, en die kan je niet coop spelen. Met coop bij xboxlive & co bedoelen ze gewoon samen in een team zitten in plaats van tegenelkaar spelen...
Insidegamer heeft ook al een revieuw gegeven van conker: singleplayer: 8+ en multiplayer: 6.5 zie:http://www.insidegamer.nl/content.php?id=6799
Ik krijg het van nepjournalisten die zomaar even stof willen doen opwaaien in de naam van publiciteit. Daarbij toont de lage score voor de mp gewoon dat de recensent oftewel niet lang genoeg gespeeld heeft (om nodig is om de hoge instapdrempel te overbruggen), ofwel dat em stoer wou doen jegens z'n mede nepjournalisten. De singleplayer score vind ik wel terecht.
Maar ook over de single is men behoorlijk verdeeld! Ik heb cijfers gezien die varieren van een 7 tot een 9+!!
Kan iemand mij helpen, wat is de bedoeling in die race ofzo. Ik rij maar wat rond maar er gebeurd niks, ik heb ook geen tegenstanders!
In die laatste review zegt hij aan het einde ook dat hij mensen aanraadt om andere toppers zoals Halo 2 te blijven spelen...dat geeft het niveau van deze schrijver wel aan. Stakker.
Je moet: Spoiler Je gaat te sloom Drie tegenstanders eraf meppen en dan gaat iets open...er zitten nog weer valkuilen in maar die kom je dan wel tegen... Je kan bijna heel de race full throttle en soms moet je springen.
Jonge, jonge was is dit spel prachtig Ik zit nou denk ik in een van de laatste levels, en heb me net rotgelachen om een level De: Spoiler Matrix-style bankberoving
De MP vond ik op de nintendo leuker. De levels waren minder rommelig en overzichtelijker. Waar blijft de xbw MP review?
Ik haal hem zo wel ff op, ik kan eigenlijk niet wachten. Ik koop hem overigens echt voor het complete pakket, en dus niet voor alleen single- of multiplayer. Heerlijk om met een maat wat bots af te knallen. overigens hoorde ik dit via msn, en dat is mooi om te horen:
Ik zou de singleplayer een hoger cijfer geven dan de multiplayer. Singleplayer zit beter in elkaar. Multiplayer is niet echt uitgebalanceerd, hoewel ik mp wel heel leuk vind. Word online echt beroerd van die Demolisher. Ik vind Sneeker het vetst, maar je wordt soms gedwongen om een Demolisher te kiezen. Kasumi,dan je idd beter op de boobs van die zonnebloem gaan stuiteren
Ik heb toch maar GTA SA gehaald ipv Conker. Ik vind 60 euro voor een spel dat voor een groot gedeelte op xbox live leunt toch iets te veel, ik heb namelijk geen live . Dan vind ik 60e voor GTA SA het wel waard . Ik koop Conker binnenkort wel tweedehands.