1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Conker: Live and Reloaded

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect Mark, 19 nov 2004.

1. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    In Conker Live and Reloaded zijn er waarschijnlijk nog steeds die pieps hoor, en het is iig zeker dat je de scheldwoorden als *#&$*&$ ziet op 't beeldscherm.

En, Suka, Conker heeft geen enkele keer gescholden in Conker's Bad Fur Day dus waarschijnlijk doet ie dat ook niet in CL&R:)

2. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen Live, dus kan je ook met bots spelen?

3. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt super gemaakt die vergelijking !!!
    Zit echt te wachten op deze game :)

4. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, het is mogelijk om tegen bots te spelen.

5. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Woei, vetjes :)

6. Master Chief

Master Chief Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat dat niet bij halo 2 kan (bots)

7. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Dit spel gaat heel veel online gespeeld worden (in iedergeval bij het begin). Daarna kan het wel eens heel goed zijn dat het spel een slecht online spel wordt omdat veel mensen het dan toch niet meer online gaan spelen.

8. sirky

sirky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb juist OXBM gekocht en de demo gespeeld van conker. ik had het nog nooit gespeeld op de N64 dus was ie nieuw voor mij. het eerste opvallende was de hoge moeilijkheidsgraad van de demo, maar eens een beetje gewoon aan het game en de besturing is het, via tactiek, wel te doen. de graphics zijn top en de gameplay te gek (lekker veel geweld met toch een beetje tactiek). ben een fan geworden door de demo, zal dit spel zeker kopen. conker rules!!

9. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Dus als mensen een game niet meer zoveel on-line spelen wordt het ook gelijk een slecht on-line spel? Vage conclusie. Sowieso een heel erg vaag verhaaltje. Zeg dan tenminste waar je dit alles op baseert.

10. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    En overal het algemeen blijven mensen goeie spellen ook gewoon spelen dus idd een heel vreemd verhaal met een nog vreemdere conclusie

11. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het multiplayer gespeeld op de n64, en geloof me de multiplayer is echt vet!

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jup de multiplayer functie op de N64 versie is top notch, IGN heeft niet voor niets ooit eens dit spel het een na hoogste cijfer ooit gegeven aan Concker op de N64. Alleen Ocriana Of Time heeft een hoger cijfer van IGN gekregen als ik het goed begrepen heb :)

13. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    En dat was singleplayer...dus totaal onvergelijkbaar met Conker's multplayer! Moet je nagaan hoe goed het dan is.

14. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Majora's Mask en Conker delen idd de 2de plek na Ocarina of Time op IGN. Beide een 9.9

Dan te denken dat de nieuwe Conker nog veel mooier en uitgebreider (<-- Is dat een woord?) wordt.

Laatst bewerkt: 9 dec 2004
  15. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klinkt allemaal erg interesant, begin steeds meer te geloven dat dit wel eens een toppertje kan worden. :9

*offtopic, uigebreider= bereider van uien in restaurant :confused:

16. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Uitgebreider. Ik was de T vergeten. :{

Was het trouwens niet zo dat er "deleted scenes" van de ouwe Conker bijkomen? Ik ben erg benieuwd wat die zouden zijn. :+

En is het absoluut zeker dat er bots in deze game komen? Ik heb me laten vertellen dat IGN dat had gezegd... zijn er nog andere bronnen?

Laatst bewerkt: 9 dec 2004
  17. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat is er eigenlijk zo belangrijk aan dat er bots in het spel zitten

18. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Bots zijn toch best wel fijn als je geen zin of mogelijkheid hebt om online of tegen vrienden te spelen. Ik hoop echter wel dat er een guest mode komt voor live :p

19. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Kijk eens naar sommige online games. Heel veel gespeeld bij het begin, maar dan opeens wordt het spel weinig online gespeeld. Ik heb zo'n gevoel dat dat met Coker ook geet gebeuren.

20. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Er zit iig een geheel nieuwe chapter in de game.

Official Xbox Magazine

@ MassHyponotic

Conker Live and Reloaded bevat een nogal... uitgebreide Live multiplayer mode:) Al sinds de remake in de maak is, was de multiplayer de hoogste prioriteit binnen het developersteam van CL&R.

Deel Deze Pagina