1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Conker: Live and Reloaded

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect Mark, 19 nov 2004.

  1. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen hebben geen Live, en kunnen dat ook niet aanschaffen omdat ze bv geen credit card hebben, of een telefoonlijnverbinding hebben. Ik heb Live nog niet, maar ga het denk ik wel aanschaffen voordat Conker uitkomt. Bots zijn sowieso handig om een ultieme chaos te creëren in combinatie met menselijke spelers.
     
  2. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Februari komt die uit, niet? :confused:
     
  3. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    25 maart
     
  4. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1

    Doom 3 komt dan ook uit. En splinter cell 3. En daarvoor Doa ultimate. En brothers in arms. Niet Forza vergeten. Ja, en dan nog Conker en Cameo. (Wij xbox gamers hebben het toch goed ;) )
    Conker krijgt heel wat concurrentie. Maar ik heb het nog niet op de N64 gespeeld, terwijl ik toch een N64 had. (raar) Dus daarom denk ik wel dat ik deze game zal aanschaffen. Die graphics, nazi teddyberen afknallen, bloed overal, zieke grappen. I'm loving it :+ :+
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Zo raar is dat niet hoor, Conker op de N64 was 1 van de laatste games die zijn uitgekomen op de N64. Daarom hebben niet heel veel mensen het gespeeld, om niet te beginnen over de nieuwprijs die er toendertijd werd gevraagt voor deze topper. Ik heb hem helaas alleen multiplayer mogen spelen vroeger, en dus kijk ik erg uit naar Conker Live & Reloaded's multiplayer en singleplayer. Aan die singleplayer kunnen ze iig niets meer fout doen aangezien dat gedeelte bijna een gehele poort is. En dat is gunstig aangezien ze bij Rare zoals Parasite al zei zich volledig kunnen richten op de multiplayer :) Dit alles staat natuurlijk garant voor een topgame, die helaas imo niet genoeg in de spotlight staat :)
     
  6. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    zelf heb ik ook geen live maar zo heb ik het eigenlijk nog neit bekeken, ik dacht dat je namelijk bedoelde dan kun je de multiplayer ook alleen spelen
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Is uiteraard ook mogelijk wat dus ook een sterk punt van bots is. Een ander voordeel is natuurlijk dat ze aan en uit zijn te zetten, dus ook goed te "doseren" naar je smaak. Bots zijn imo eigenlijk onmisbaar in een shooter mits ze een beetje behoorlijke AI hebben. Dat Halo (2) bots mist is imo dus ook een groot gemis. Helaas wilt Microsoft ten koste van een betere game iedereen aan live helpen... Dat de bots in Conker L&R een goede AI zullen hebben staat eigenlijk al vast aangezien ze bij Rare zich volledig konden richten op de multiplayer. En dan die oude vertrouwde singleplayer die ook in de N64 versie zat met betere graphics en uncensored... Om je vingers bij af te likken :9
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een kut spel, heb het spel gespeeld en het eerste level (denk ik) begint erg leuk met een leuk filmpje enzo. maar daarna is er geen doorkomen meer aan..\

    Heb een level gespeeld waarbij je op een kust moet aanvallen ofzo, maar de kogels vliegen je omm de oren, en het is onduidel;ijk wanneer je moet gaan lopen. Was er beniewt hoe het spel was, maar dit valt tegen.. :mad:
     
  9. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    is het spel al uit dan was toch voor januarie bedoeld of heb U het over de n64 versie
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Het spel is nog niet uit, dus waarschijnlijk heeft hij de N64 versie gespeeld. Dat hij het een kutspel vind, vind ik een wel erg haastige conclusie aangezien hij alleen de eerste level voor een klein gedeelte heeft gespeeld. En het is gewoon de bedoeling dat je begint te lopen als de kogels niet meer geschoten worden. Dan moet je schuilen als er wel weer geschoten word achter die metalen kruisachtige gevallen oid. Iig is dat wat ik zag in een filmpje van de xbox versie op fardo's blok O-)
     
  11. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Dit is de E3 DEMO die te downloaden was op een bepaalde bittorent site.
    Dit is niet het laatste level maar een heel stuk verderop in het spel en het was maar een fractie van het echte level.

    (we praten hier over de D-day landing tot aan de dokter teddy'z)

    Mij viel op dat ie van de N64 versie afweek er is o.a een eindbaas(je) gekomen en de graphics zijn echt superkoel. ik denk dat dit echt een toppertje word op xbox-live
     
  12. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    nou ik hoop toch dat het ook een toppertje gaat worden zonder xboxlive want dat heb ik niet ik hoop dus hoop echt dat de single player perfect is en de multiplayer goed zal zijn, is de multiplayer niet goed dan is dat k*t maar dan houd ik het maar bij halo ( 2 ) maar de singel player moet goed worden uitgewerkt anders hoeft het van mij niet ( het liefst met coop )
     
  13. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je dat stuk op het strand doorkomt begint het echt vet te worden hoor. Het ziet er vet uit en de wapens zijn ook top. Hij was te spelen op de gameexpo.
     
  14. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Imo is de D-Day landing het minst leuke(dus niet het saaiste maar het minst leuk) gedeelte van Conker's Bad Fur Day en als je dan daar over gaat zeiken moet je de game maar lekker links laten liggen, want hoe je het ook wendt of keert; het lijkt me niet dat je de game leuk gaat vinden als je al zoveel te klagen hebt over dat gedeelte van de game.
     
  15. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt 1 level gespeeld en dan vind je het gelijk een kutspel. Dat level is in 10 minuten uit te spelen. Dat heb ik gedaan op GameXpo. En dat spel is gewoon masterlijk, ook dat level. Lachen man met die nazi-teddyberen. Het speelde echt heerlijk. En ik weet niet waar je het over heb met 'ik weet niet waar ik heen moet'. Je kan maar 1 kant op. Gewoon de hekken volgen en een beetje springen om de kogels te ontwijken. Dus ff geen spellen afzeiken als je 5 minuten heb zitten spelen
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb em thuis liggen (oxm demo, `Ben abonne.. xbox is NIET gemod!).
    Ik heb er 30 minuten over gedaan en heb het nog niet voor elkaar gekregen.
    Natuurlijk moet je een beeteje de kogels ontwijken.. maar dat gaat niet echt super gemakkelijk. Besturing vind /ik/ niet fijn, had echt meer verwacht van het spel.

    Wèl is de humor natuurlijk erg goed, maar ik ga geen spel kopen voor alleen de goede humor. Het moet wel speelbaar zijn, en dat is deze demo voor mij in iedegeval niet.

    Maar goed, Bij de splinter cell 1 demo had ik gelijk hey, dit spel moet ik hebben. Alleen bij deze demo heb ik dit gewoon niet, Nu heb ik het idee dat ik 50 euro weggooi als ik het spel zou kopen.. Demo discs gebruik ik om spellen te testen voor dat ik ze koop(sommige dan niet ieder spel is namelijk speelbaar op die disc's)... vandaar dat ik lid ben. iedere maand een stuk of 4 games testen voor 9 euro.. geen slechte deal..
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2004
  17. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    misschien dat ze dat nog verbeteren en trouwens ik vind dat je eigenlijk dat je niet kunt weten hoe een spel is als je maar een level kunt spelen want bij sommige spellen vind ik dat het ene level echt heel anders speels dan het andere maar ja wie ben ik
     
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, jullie hebben ook wel gelijk. Maar ik ga dus nu de gok niet wagen... koop dan liever Mechassault 2 ofzo.
     
  19. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ben je op geabbonneerd dan? OXM? Hoeveel kost dat per jaar? 12*9 = 108 euri?

    Koel wil ik ook :)
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Krijg je bij het blad los die demo disc niet dan? :eek: Als je hem er wel bij krijgt dan haal ik hem wel ff :) Van welke games staan er nog meer demo's op? O-)
     

Deel Deze Pagina