Dit spel wordt über, ik heb de N64 gespeeld, die was al vet, maar nu met online erbij wordt ie helemaal top!
Ik weet het niet. Het lijkt me wel een stoere game, maar ik vind kingdom under fire ook briljant, maar er is geen kip op live te zien. Maar ik kraam onzin uit, als ik zie hoeveel mensen hem in deze thread al gaan halen.
maar niet iedereen uit deze trhead heeft live, ik bijvoorbeeld niet en tediz ook nog niet maar dat het een goede game wordt staat eigenlijk wel vast omdat het gewoon een complete port is die flink verbeterd is
Ik ga denk ik toch geen Live meer aanschaffen gezien de Xbox Next/Xenon waarschijnlijk eind 2005 hier zal verschijnen. Live ga ik wel met Perfect Dark Zero en Project Gotham Racing 3 \o/
Daar heb ik zin in!!! Ik heb met n vriend(zo goed cadillac?) de n64 versie helemaal plat gespeeld, en het was egt super leuk. Ik hoop dat de xbox versie nog veel leuker wordt. IK WIL BLOED EN ONTHOOFDE TEDDY'S ZIEN!
Gaan we zo beginnen. Jij kan het zeker wel vinden met die CADILLAC van je hé . ff ontopic: Wie weet er nou eigenlijk of er nou bots beschikbaar zijn bij de nieuwe conker? In het vorige deel waren ze er in ieder geval wel en als je ze dan op het moeilijkste zette schoten ze je kop er al af van een kilometer afstand terwijl je aan het springen was
Ik zou eigenlijk al uit principe niet antwoorden op die vraag(toon waarop ie het vraagt + het feit dat het zo makkelijk te vinden is op talloze sites). @ JKI Ja, er zullen bots beschikbaar zijn in de game.
Gisteren Gammo gezien, en het ziet er echt briljant uit.(Wat we uiteraard al wisten door al die pics en filmpjes op het internet) Die druppels en kogelgat op het scherm zien er ook prachtig uit, en om maar niet te beginnen over de humor. Ik kijk echt erg naar deze topper uit.
Dat filmpje op Gammo was gisteren idd erg gaaf. Maar toch weet ik nog niet of ik hem ga kopen. Vooral omdat ik geen Live heb.
Voor de singleplayer alleen al kun je hem zonder omkijken aanschaffen. Die is echt onwijs hylarisch. Verder zul je vast wel vrienden hebben waarmee je samen op de bank tegen bots kunt knallen Nee, deze game word zn geld dubbel en dwars waard
Ik las net dat je in de multiplayer uit twee tijden kunt kiezen: de Tweede Wereldoorlog en de Toekomst. Dat is wel geinig gedaan. Dat stijltje van de WOII van de demo beviel me heel goed. Ik heb al wel een zooitje screenshots gezien van het spel maar het is me eerlijk gezegd nooit opgevallen dat je uit twee tijden zou kunnen kiezen. Heb je toch weer allemaal andere wapens en omgevingen. Goed werk van Rare
Vooral de humor in deze game is goed. En ik hoop dat de gameplay ook goed zal worden. Ikkan niet wachten totdat ik teddykoppen kan knallen
Misschien een fantastisch idee om de volgende keer wat rond te kijken in de thread/en of die uberzware muis zover te krijgen naar www.tothegame.com te surfen?