1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Conker: Live and Reloaded

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect Mark, 19 nov 2004.

  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit spel wordt über, ik heb de N64 gespeeld, die was al vet, maar nu met online erbij wordt ie helemaal top!
     
  2. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het niet. Het lijkt me wel een stoere game, maar ik vind kingdom under fire ook briljant, maar er is geen kip op live te zien. Maar ik kraam onzin uit, als ik zie hoeveel mensen hem in deze thread al gaan halen.
     
  3. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    maar niet iedereen uit deze trhead heeft live, ik bijvoorbeeld niet en tediz ook nog niet maar dat het een goede game wordt staat eigenlijk wel vast omdat het gewoon een complete port is die flink verbeterd is
     
  4. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga denk ik toch geen Live meer aanschaffen gezien de Xbox Next/Xenon waarschijnlijk eind 2005 hier zal verschijnen. Live ga ik wel met Perfect Dark Zero en Project Gotham Racing 3 \o/
     
  5. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Releasedate?
     
  6. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Maart 2005 komt Conker
     
  7. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik zin in!!! :p Ik heb met n vriend(zo goed cadillac?) de n64 versie helemaal plat gespeeld, en het was egt super leuk. Ik hoop dat de xbox versie nog veel leuker wordt.

    IK WIL BLOED EN ONTHOOFDE TEDDY'S ZIEN!
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2004
  8. Cadillac

    Cadillac Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe oud ben je? :+

    Ontopic: Lijkt me wel vet, alleen hadden ze de nieuwe OXM nog niet :mad:
     
  9. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we zo beginnen. Jij kan het zeker wel vinden met die CADILLAC van je hé :cool: .

    ff ontopic: Wie weet er nou eigenlijk of er nou bots beschikbaar zijn bij de nieuwe conker? In het vorige deel waren ze er in ieder geval wel en als je ze dan op het moeilijkste zette schoten ze je kop er al af van een kilometer afstand terwijl je aan het springen was :confused:
     
  10. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou eigenlijk al uit principe niet antwoorden op die vraag(toon waarop ie het vraagt + het feit dat het zo makkelijk te vinden is op talloze sites).

    @ JKI

    Ja, er zullen bots beschikbaar zijn in de game.
     
  11. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Grafisch wordt deze game zeer goed. Ik heb net screenshots gezien.
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Gisteren Gammo gezien, en het ziet er echt briljant uit.(Wat we uiteraard al wisten door al die pics en filmpjes op het internet) Die druppels en kogelgat op het scherm zien er ook prachtig uit, en om maar niet te beginnen over de humor. Ik kijk echt erg naar deze topper uit.
     
  13. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje op Gammo was gisteren idd erg gaaf. Maar toch weet ik nog niet of ik hem ga kopen. Vooral omdat ik geen Live heb.
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Voor de singleplayer alleen al kun je hem zonder omkijken aanschaffen. Die is echt onwijs hylarisch. Verder zul je vast wel vrienden hebben waarmee je samen op de bank tegen bots kunt knallen ;) Nee, deze game word zn geld dubbel en dwars waard :)
     
  15. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las net dat je in de multiplayer uit twee tijden kunt kiezen:
    de Tweede Wereldoorlog en de Toekomst. Dat is wel geinig gedaan. Dat stijltje van de WOII van de demo beviel me heel goed. Ik heb al wel een zooitje screenshots gezien van het spel maar het is me eerlijk gezegd nooit opgevallen dat je uit twee tijden zou kunnen kiezen. Heb je toch weer allemaal andere wapens en omgevingen. Goed werk van Rare _O_
     
  16. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    En voor wanneer staat dit stukje kunst gepland?
     
  17. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin volgend jaar volgens mij.
     
  18. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    dit lijkt mij nou een super game!
    ga ik zeker kopen.
     
  19. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Vooral de humor in deze game is goed. En ik hoop dat de gameplay ook goed zal worden. Ikkan niet wachten totdat ik teddykoppen kan knallen
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2004
  20. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien een fantastisch idee om de volgende keer wat rond te kijken in de thread/en of die uberzware muis zover te krijgen naar www.tothegame.com te surfen?
     

Deel Deze Pagina