1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Conker: Live and Reloaded

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect Mark, 19 nov 2004.

  1. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Omg, smartass. Weinig mensen, waarvan ik zeker niet, hebben behoefte aan dergelijke irritante cynische opmerkingen zoals jij ze zo mooi weet te plaatsen.
    Verder is het een doodgewone vraag, en dit topic is er ook niet voor niets.

    Edit: Misschien een fantastisch idee om de volgende keer je wannabe-mod gedrag proberen in te tomen?
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2004
  2. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Met zoveel posts mogen we toch wel verwachten dat je zelf dingen kunt opzoeken/lezen. O-)
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    De postcount heeft er imo geen moer mee te maken, maar ik vind wel dat Dodgie even de thread door had kunnen lezen om aan die info te komen. Het zijn immers maar 7 pagina's dus dat is zeker te doen.
     
  4. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Omg, big deal zeg, maak van een mug een olifant.
     
  5. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe duur die is op de gamecube.
     
  6. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, grapje toch? Ik ga er maar vanuit dat je niet zo dom bent 8)
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Xjoz hij komt niet uit op de Gamecube .. Rareware is onderdeel van Microsoft ... ... concker is een remake van de N64 versie
     
  8. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de N64-versie was War (waarvan het begin in het demo zit) het moeilijkste Chapter, dus denk niet gelijk dat het hele spel ongelooflijk moeilijk is, want gelukkig is dit gewoon een lekker relaxt spel waar je zonder al te veel moeite gewoon doorheen kan komen. Ik ben ook niet echt goed in spellen, maar ik vond Conker op de N64 toch redelijk makkelijk. Ik heb de Xbox-versie nog niet gespeeld, maar ik denk niet dat die qua moeilijkheidsgraad veel verschilt van de N64-versie.
     
  9. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat nou wannabe-mod gedrag? Mag ik je er niet op wijzen dat je minstens moeite kan doen om achter de releasedate te komen? Op zich is het natuurlijk niet erg als zo'n vraag gesteld wordt(integendeel zelfs), maar als dat werkelijk elke pagina weer terug komt is het toch niet zo moeilijk te begrijpen waarom ik zo'n reply plaats?
     
  10. Xbox_God

    Xbox_God Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnelijk de Best Graphix game van 2005

    Op de E3 zag het al zo uit als die van gammo. En ze zeiden dat ze nog 60% klaar waren met de graphics..Dus wie weet ;)
     
  11. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Conker ziet er idd fantastisch uit, zo pluizig. Ik vond de staart van Fox mcCloud al cool met Starfox Adventures (ook van Rare) voor de gamecube, maar Conker ziet er vele malen mooier uit.
     
  12. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Na splinter cell 3 natuurlijk. Maar het ziet er idd grafisch geil uit.
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Splinter Cell 3 kan me eerlijk gezegt aan mn anus roesten, maar het ziet er gewoon prachtig uit :) En hoe je het ook wend of keert, dit word een topper. Mark my freakin' words :+
     
  14. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    ik heb de demo en ik vind em erg cool, maar net ff te grof soms. op LIVE zou dit spel wel eens erg cool kunnen worden :D
     
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Demo? Zat die bij de nieuwste OXBM?
     
  16. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja man! En hij schopt kont!:D Te grof?! Heerlijk juist! Over de top humor, grafisch gezien een prachtig spel. Ik blijf het jammer vinden dat er weinig nieuwe dingen in de single-player komen (zoals het er nu naar uit ziet), de gameplay en details zijn wel geperfectioneerd.:) Na het spelen van de demo weet ik het zéker, dit wordt een klassieker, kopen!!_O_
     
  17. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt toch niets uit? Het gaat om de lol die je eraan beleeft en waarschijnlijk zijn dr niet veel lui die de n64-versie hebben gespeeld.

    Wie wil er trouwens z'n demo verkopen aan mij? Ik wil 'm ook spelen omdat ik het spel denk ik ga kopen alsie uit is!
     
  18. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb net nog ff de trailer op www.xbox.nl bekeken, dit gaat echt dé game van 2005 worden!!

    Ik wil die demo!!!
     
  19. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    demo zit bij official Xbox Magazine , deeltje kost ong 14 euro in de winkel..

    weet iemand hoe ik verder kom bij het begin? ik word beschoten , ren naar zon kruispilaartjes , krijgje zo'n filmpje (if only we stopped shooting) en dan ren ik naar de andere pilaar , maar wat dan? wat moetik dan doen..
     
  20. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Camera iets hoger zetten, je kunt echt doorlopen langs de voorste linie prikkeldraad de bunker in, het verstandigst is gewoon zo snel mogelijk doorrennen en springen + zweven (B in de lucht ingedrukt houden). Als je eenmaal bij de bunker bent wordt het pas echt leuk.;)
     

Deel Deze Pagina