Omg, smartass. Weinig mensen, waarvan ik zeker niet, hebben behoefte aan dergelijke irritante cynische opmerkingen zoals jij ze zo mooi weet te plaatsen. Verder is het een doodgewone vraag, en dit topic is er ook niet voor niets. Edit: Misschien een fantastisch idee om de volgende keer je wannabe-mod gedrag proberen in te tomen?
De postcount heeft er imo geen moer mee te maken, maar ik vind wel dat Dodgie even de thread door had kunnen lezen om aan die info te komen. Het zijn immers maar 7 pagina's dus dat is zeker te doen.
Xjoz hij komt niet uit op de Gamecube .. Rareware is onderdeel van Microsoft ... ... concker is een remake van de N64 versie
Van de N64-versie was War (waarvan het begin in het demo zit) het moeilijkste Chapter, dus denk niet gelijk dat het hele spel ongelooflijk moeilijk is, want gelukkig is dit gewoon een lekker relaxt spel waar je zonder al te veel moeite gewoon doorheen kan komen. Ik ben ook niet echt goed in spellen, maar ik vond Conker op de N64 toch redelijk makkelijk. Ik heb de Xbox-versie nog niet gespeeld, maar ik denk niet dat die qua moeilijkheidsgraad veel verschilt van de N64-versie.
Wat nou wannabe-mod gedrag? Mag ik je er niet op wijzen dat je minstens moeite kan doen om achter de releasedate te komen? Op zich is het natuurlijk niet erg als zo'n vraag gesteld wordt(integendeel zelfs), maar als dat werkelijk elke pagina weer terug komt is het toch niet zo moeilijk te begrijpen waarom ik zo'n reply plaats?
Waarschijnelijk de Best Graphix game van 2005 Op de E3 zag het al zo uit als die van gammo. En ze zeiden dat ze nog 60% klaar waren met de graphics..Dus wie weet
Conker ziet er idd fantastisch uit, zo pluizig. Ik vond de staart van Fox mcCloud al cool met Starfox Adventures (ook van Rare) voor de gamecube, maar Conker ziet er vele malen mooier uit.
Splinter Cell 3 kan me eerlijk gezegt aan mn anus roesten, maar het ziet er gewoon prachtig uit En hoe je het ook wend of keert, dit word een topper. Mark my freakin' words
ik heb de demo en ik vind em erg cool, maar net ff te grof soms. op LIVE zou dit spel wel eens erg cool kunnen worden
Ja man! En hij schopt kont! Te grof?! Heerlijk juist! Over de top humor, grafisch gezien een prachtig spel. Ik blijf het jammer vinden dat er weinig nieuwe dingen in de single-player komen (zoals het er nu naar uit ziet), de gameplay en details zijn wel geperfectioneerd. Na het spelen van de demo weet ik het zéker, dit wordt een klassieker, kopen!!
Dat maakt toch niets uit? Het gaat om de lol die je eraan beleeft en waarschijnlijk zijn dr niet veel lui die de n64-versie hebben gespeeld. Wie wil er trouwens z'n demo verkopen aan mij? Ik wil 'm ook spelen omdat ik het spel denk ik ga kopen alsie uit is!
Kheb net nog ff de trailer op www.xbox.nl bekeken, dit gaat echt dé game van 2005 worden!! Ik wil die demo!!!
demo zit bij official Xbox Magazine , deeltje kost ong 14 euro in de winkel.. weet iemand hoe ik verder kom bij het begin? ik word beschoten , ren naar zon kruispilaartjes , krijgje zo'n filmpje (if only we stopped shooting) en dan ren ik naar de andere pilaar , maar wat dan? wat moetik dan doen..
Camera iets hoger zetten, je kunt echt doorlopen langs de voorste linie prikkeldraad de bunker in, het verstandigst is gewoon zo snel mogelijk doorrennen en springen + zweven (B in de lucht ingedrukt houden). Als je eenmaal bij de bunker bent wordt het pas echt leuk.