Volgens mij komt ie toch echt in maart. Wordt wel een dure periode met Conker, Jade Empire, KOTOR 2, de nieuwe Oddworld en ik dacht ook Unreal Championship 2.
Tja, en als je een cube hebt zijn er nog een aantal toppers als RE4 en VJ2 die rond die tijd uitkomen. Vast nog wel meer, maar dat zijn de 2 cubetoppers waar ik echt naar uit kijk. Van dit rijtje dat je nu opnoemt haal ik kotor denk ik wel een maandje later, en ook UC 2 moet nog een maandje wachten. JE haal ik dan wel weer een maandje daarna, en Oddworld laat ik aan me voorbij gaan
Is d'r niemand die z'n demo aan mij wil verkopen, want ik hoef dat tijdschrift helemaal niet. Het gaat mij alleen om de demo. ontopic: is er eigenlijk al bekend met hoeveel spelers je het kan spelen op 1 xbox en of er bots zijn? Bij de nintendo-versie kon dat wel, en dat was egt vet! Vooral als je de computers op het moeilijkste niveau zet, dan knallen ze je kop er zelfs nog af van een kilometer afstand als je aan het springen bent (ff overdrijven ). Jammer was wel dat de n64 eigenlijk iets te langzaam was voor het spel want conker bewoog niet vloeiend maar je zag hem schokken (ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel )
Ja klopt, wat wil je daarmee zeggen? Hij komt ook op de ps2, maar ik heb liever wat betere graphics en een wat mij betreft betere controller om Joe en zn chick in de hand te houden
Lol, tja het is toch echt zo. De cijfers stromen ook al binnen, check gamerankings maar Ik ben een fan van het eerste deeltje, dus ik zal deze game zeker aanschaffen EDIT: Klik
Een site van Bruna of van de OXM? Helaas staat het blad niet op de site van Bruna vermeld, maar ik weet bijna zo goed als zeker dat je de OXM in al hun filialen wel uit de rekken kunt plukken
is et wel mogelijk om et spel te spelen zonder L!ve?? dat heb ik namelijk niet... khoor wel vaag over een singleplayer.. maar is die uitgebreid of nie??